Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ninteresting
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-10 14:57
Hallo iedereen,

Heb onlangs een nieuwe telefoon gekocht (een acer betouch e210 met android 2.2) en heb een probleempje met de wifi. Aangezien ik weet dat er op tweakers experts rondhangen dacht ik het even hier te vragen. Het zit zo: Na een eerste keer te kunnen verbinden met mijn thuisnetwerk(hierna buiten bereik mee geweest en afgezet) blijft in de lijst met wifi netwerken mn router steeds op "remembered, out of range" staan, zelfs al ga ik tot op 5 cm van de antennes.(alle pc's in mn huis, waarvan 2 over wifi kunnen wel verbinden) Heb geprobeerd van het netwerk te unrememberen maar nu kan ik mn netwerk niet eens meer vinden in de lijst. Heb niets drastisch veranderd aan mn gsm(ik bedoel geen root, custom roms etc...). Ben wel helemaal nieuw in de android wereld dus deze vraag kan noob overkomen.

Is dit een normale fout bij 2.2, moet ik mn router anders instellen, hoe los ik dit op of hoe zou jij dit aanpakken?

bedankt :)

Matthias

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Dus hij kon 'm eerst vinden... en nu na unrememberen niet meer? Dat is erg vreemd. Klinkt niet prettig maar probeer eens een factory reset.

• ninteresting
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-10 14:57
Heb net een factory reset gedaan... veranderde niks aan de situatie, heb hierna mn router instelling zitten aanpassen en gereboot en nu werkt ie terug... voor zolang het duurt(ik hoop van niet maar heb er geen goed oog op). Heb, als ik me niet vergis, wifi protected setup disabled en protected acces disabled.(dit was hiervoor allemaal standaard... Kan me inbeelden dat dit voor 'gewone' consumenten a pain in the ass is...).