Toon posts:

Kras op core>> Kaduuk???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Der zit een kras op mijn Core van de DUron, kan het wezen dat ik hierdoor mem probs krijg.

Het probleem is het volgende: Tijdens de boot up geeft ie aan dat er Memory probleem zijn. En als windows 98se geinstalleerd is geef ie XMA problemen: Bad adress, 06FECA4. En spontane reboots, tijdens opstarten register aanpassen, stackdumps.

Verwijderd

kras op je cpu en problemen met je mem? lijkt me heel sterk

Verwijderd

Topicstarter
Maar toch geeft ie die probs aan

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
kras opvullen met coolpasta.
voor de rest kan je proberen ander geheugen erin te zetten (ffe uit een andere pc halen)

Verwijderd

hmmm... meestal ALS je duron kapot is, dan doetie helemaal nix meer, dus ik denk niet dat hier een verband tussen zit...

misschien kun je es proberen om je memory op cas3 te zetten ofzo?? :?

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:22
klopt, wanneer er geen koelpasta tussen de AMD en de koeler zit (bijvoorbeeld bij de super Orb vergeet men nogal eens de koelpasta die in 't zakje zit erop te smeren) geeft 'ie mem-errors
dat kun je eenvoudig reproduceren met 't laden van himem met "/testmem: on"

plak maar eens een wit stickertje onder de core (tussen de pennetjes dus), dan kun je goed zien dat 'ie te warm wordt. (uiteraard alleen wanneer er vanuit de winkel niet al zo'n stickertje zit)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:18
van een krasje gaat een duron niet dood :)

of ik heb een heeele sterke duron want me core is al bijna rond (visserstaal maar toch behoorlijk beschadigd)

en de menigte krassen zitten er ook al op :)
kortom ik mag afkloppen!

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank is groot voor de mensen die gereageerd hebben :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:39

MaDLiVe

.-Observer-.

Als het goed is zit er altijd een ,oos laagje silicium om die dingen nothing to worry denk ik dus zoek het prbleem in een andere richting zoals anderen al zeiden zal je mem wel gewoon brakke zijn.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 01:17 schreef Zorg het volgende:
me core is al bijna rond
Nou die gaat ook goed om met zijn proc :):):):):)
Pagina: 1