The Pirate Bay bereiken

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 72.357 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Anoniem: 329694 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:35:
[...]

Werkt niet ;)

Warning: get_headers() [function.get-headers]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /var/www/html/tpb.php on line 63

Warning: get_headers(http://thepiratebay.orghttp://thepiratebay.se/) [function.get-headers]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /var/www/html/tpb.php on line 63
Weet niet waarom tpd vandaag heeft besloten direct door te linken naar thepiratebay.se.

Maar opzich werkte deze link nog veel beter:
http://alwaysapirate.org/

[ Voor 92% gewijzigd door Megamind op 01-02-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Is het script ook ergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:51
Gisteren werkte dat script nog wel, heb hem nog geprobeerd, heb je sindsdien nog iets veranderd?

Ik denk dat hier een spatie tussen zou moeten, zodat de websites niet aan elkaar worden geplakt:
Warning: get_headers(http://thepiratebay.orghttp://thepiratebay.se/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

gillegun schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:13:
Voor alle mensen die woonachtig zijn te Nederland:

www.depiraatbaai.be

(Belgen kunnen deze site niet meer bereiken, maar ik denk dat users uit andere landen, deze site wel kunnen bereiken)

correct me if i'm wrong
BIj ziggo werkt ie niet, ik word geforward naar blokkade.ziggo.nl

EDIT: Ik heb nog wel een stevig servertje staan, als iemand me een php scriptje oid kan sturen wil ik die best aanslingeren, ik kan makkelijk een stuk of 50 proxy-request per seconde afhandelen.... (1Gbit lijntje, 4GB RAM en 4 cores van 2.2GHz...)

[ Voor 23% gewijzigd door Beatboxx op 01-02-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
marti-n schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:00:
Gisteren werkte dat script nog wel, heb hem nog geprobeerd, heb je sindsdien nog iets veranderd?

Ik denk dat hier een spatie tussen zou moeten, zodat de websites niet aan elkaar worden geplakt:

[...]
Zoals ik eerder zij, TPB is vandaag overgegaan naar .se ipv .org. Dus voor nu werkt het weer.

Dit script is niet bedoeld als uitwijkadres maar was een demotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221236

misschien ben ik narrig maar net op google gezocht naar 'pirate bay' en wat zie ik onderaan:

Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 2 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.

staat een urlletje in en na een klikkie (komt uit op: http://www.chillingeffects.org/notice.cgi?sID=175956) staat daar dan weer:
Notice Unavailable
DMCA (Copyright) Complaint to Google

Sent by: Paramount Pictures Corporation ("Paramount")
To: Google

The cease-and-desist or legal threat you requested is not yet available.

Chilling Effects will post the notice after we process it.

dus google is ook de sjaak en censureert?
ben verbaasd, echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 09:30
Anoniem: 221236 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:09:
misschien ben ik narrig maar net op google gezocht naar 'pirate bay' en wat zie ik onderaan:

Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 2 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.

staat een urlletje in en na een klikkie (komt uit op: http://www.chillingeffects.org/notice.cgi?sID=175956) staat daar dan weer:
Notice Unavailable
DMCA (Copyright) Complaint to Google

Sent by: Paramount Pictures Corporation ("Paramount")
To: Google

The cease-and-desist or legal threat you requested is not yet available.

Chilling Effects will post the notice after we process it.

dus google is ook de sjaak en censureert?
ben verbaasd, echt.
Maar ik zie TPB als eerste resultaat hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221236

Pistolebob schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:15:
[...]

yep yep maar die tekst van goegel doel ik op... ben echt 1) verbaasd en 2) benieuwd wélke sites dat dan waren

/edit: ben verbaasd omdat ik de .nl TLD (ipv de .com) gebruik en dat die US advo's het hier voor het zeggen hebben doet mijn wenkbrauwen omhoog gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 221236 op 01-02-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Pistolebob schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:15:
[...]

Trouwens wel grappig wat de rest van de resultaten is;
1. Blokkade Pirate Bay is heel eenvoudig te omzeilen - Digitaal - AD
2. Blokkade Pirate Bay; genoeg alternatieven - EditieNL - RTL.NL

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 19:25
Ik moest toevallig vandaag wat lees: legale bestanden downloaden. Na dit gegoogled te hebben kwam ik met Google bij The pirate bay links uit die helaas niet te openen waren. Even later klikte ik wat scheef en klikte op vertaal deze pagina. En tadaa kwam gewoon op de pagina, er was geen css of layout aanwezig maar kon wel mooi op download torrent klikken!

Weet niet of het al vermeld was maar ik denk ik zeg t even.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Geen van de bovengenoemde opties werken bij me (xs4all)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

xavier! schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:08:
Geen van de bovengenoemde opties werken bij me (xs4all)?
Het lijkt er op dat de Pirate Bay zelf storing heeft, ik kan er ook niet opkomen via een buitenlandse provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
idd, ook hier (via UPC) kom ik er niet meer op. Is het schip dan nu echt gezonken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gisteren was de site nogal traag, misschien overbelast?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Iemand hier ervaring met het opzetten van een proxy? Ik zou graag voor thuis in m'n /etc/hosts thepiratebay.org rerouten naar een eigen host. Dus een ip adres waarop apache netjes thepiratebay 1 op 1 doorgeeft.

Ik heb dit al geprobeerd en werkt perfect alleen moet je eerst naar http://ip/main/ en ik wil graag dat het werkt zonder eerst nog maar /main/ te moeten gaan. dus precies dezelfde url-indeling zoals je op de originele site krijgt (zoals hier). Voorbeeld:

origineel:
thepiratebay.se/browse

mijn site:
mijnsite.nl/main/browse

Ik wil dus graag af van de /main/ prefix. Ik ben niet heel onbekend met websites hosten maar deze kom ik even niet uit.. Zou iemand bovenstaande vhost kunnen aanpassen? Dan zal ik de proxy openstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Overal de /main/ wijzigen in / ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09-2024
stiekumonline.nl werkt ook prima voor mij. TOR netwerk trouwens ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-06 21:35
Heb je ergens een shell-account?

Doe dan:

code:
1
ssh -D localhost:8080 <user>@<host>

En stel in je browser in SOCKS proxy op localhost:8080 ( verander port nummer naar wens).

Kan ook in Putty: Settings/SSH/Tunnels, Source Port: 8080, Dest: leeg, Dynamic, Auto.

Knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tiwazz schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:35:
Ik moest toevallig vandaag wat lees: legale bestanden downloaden. Na dit gegoogled te hebben kwam ik met Google bij The pirate bay links uit die helaas niet te openen waren. Even later klikte ik wat scheef en klikte op vertaal deze pagina. En tadaa kwam gewoon op de pagina, er was geen css of layout aanwezig maar kon wel mooi op download torrent klikken!

Weet niet of het al vermeld was maar ik denk ik zeg t even.
Ha, mooie. Gewoon via Google browsen.

Het zou me trouwens niet verbazen als blijkt dat er al veel meer site's worden geblokkeerd (al dan niet door de Nederlandse overheid). Het blokkeren van thepiratebay ging wel heel soepel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06 19:26

Nokian95dude

I'll be back!!

Schnor schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:55:
er zijn duizend alternatieve websites en manieren om aan illegaal spul te komen.

laat brein lekker jaren vechten om the PB te blokkeren kunnen ze komende jaren richten op andere websites.

vroeg of laat komen ze er wel achter dat ze lichtjaren achter de feiten aanlopen (zie ftd bijvoorbeeld). alternatieven zullen altijd sneller uit grond reizen dan dat brein ze kan laten afsluiten dmv rechtzaken.
juistem.. Bovendien kan je een blokkade zo omzeilen.. Ze zijn gewoon fout bezig dat het averechts werkt... Bovedien staan er zo 10 anderen op voor elke die ze sluiten en gaat TPB gewoon naar een andere (ano) server en dan kunnen ze weer overnieuw beginnen.. Wanneergaat Brein eens inzien dat het gewoon kansloos is wat ze doen en in principe tegen de wet in, ook nog eens. Bedoel denken ze dat ze boven de wet staan ofzo?

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:20
Ik kan TPB nu wel bereiken (dmv de opgezetten forwards) maar kan niet meer uploaden :( is daar ook al een oplossing voor? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
Gewoon de helpdesk bellen :) daar hebben ze genoeg mirrors voor je (jep ik heb het getest, en ziggo helpdesk gaf me gewoon een paar werkende links)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat ik juist vreemd vind is dat mensen op blokkade.ziggo.nl terecht komen? Als ik naar één van de geblokkeerde sites ga, laadt hij gewoon niet. Geen pagina met uitleg of zo.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:07

allure

Titaan fase 2/3

Gebruik je toevallig andere DNS-servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

lanerios schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:48:
Gewoon de helpdesk bellen :) daar hebben ze genoeg mirrors voor je (jep ik heb het getest, en ziggo helpdesk gaf me gewoon een paar werkende links)
Haha dat is zo mooi heh, dat Ziggo gewoon vrolijk meehelpt :) Zwaar respect voor mijn eigen provider :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat gaan ze echt wel stoppen hoor. Want dat si gewoon handelen tegen het vonnis in...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Totaal niet JvS.. heb je het vonnis gelezen? ze zijn verplicht de verbindingen naar TPB te blokkeren. Dit is gedaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Anoniem: 146790

Heel simpel. Je gaat naar www.superproxy.nl en geeft thepiratebay.com als website op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 26-01 23:46

Contagio

Vullend

Ik zie dat TPB sinds vandaag, of misschien al iets langer, geen torrent files meer gebruikt, alleen nog magnetlinks. Deze manier wordt niet ondersteund door de proxy van anonymous, weet iemand wellicht een alternatief?

Misschien ook handig voor andere mensen die dit topic vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Ik woon in Belgie en gebruikt nu toch al een tijdje depiraatbaai.be

Maar bestaat er in Chrome geen plugin die shortcuts toevoegt? Ik typ dan bv "pirate" in de url bar en wordt automatisch doorverwezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Laatst online: 26-01 23:46

Contagio

Vullend

WietKop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:17:
Ik woon in Belgie en gebruikt nu toch al een tijdje depiraatbaai.be

Maar bestaat er in Chrome geen plugin die shortcuts toevoegt? Ik typ dan bv "pirate" in de url bar en wordt automatisch doorverwezen?
Hmm ja deze link is hier in Nederland bij mij geblocked. (ziggo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
tpb down? krijg niks met alle links die hier staan.

[ Voor 70% gewijzigd door megadoom op 02-03-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Anoniem: 146790 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:15:
Heel simpel. Je gaat naar www.superproxy.nl en geeft thepiratebay.com als website op :)
Kan niet eens op superproxy of stiekumonline.nl komen, geeft ie internal server error of kan pagina niet vinden. Whats going on.

[ Voor 10% gewijzigd door El Gravedigger op 02-03-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:26
Voor vragen over bereikbaarheid van sites ;
FF hier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

El Gravedigger schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:00:
[...]

Kan niet eens op superproxy of stiekumonline.nl komen, geeft ie internal server error of kan pagina niet vinden. Whats going on.
Bij mij werkt het wel, maar ik kan geen torrents meer downloaden omdat ze zijn vervangen door magnet links. TOR netwerk(Firefox) en Internet Explorer doen het beiden niet. Dus even via de telefoon internet doorgeven(Wifi-hotspot) tot er een oplossing is, of zijn er mensen met andere alternatieven om TPB te bereiken.
Isohunt is nou ook niet je van het, staat vol met rotzooi, en mIRC heeft meestal alleen maar nieuwe content.
Ga nu weer eens terug naar DC++, kijken of dat naar behoren werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Ik zoek gewoon torrents op google, en klik dan op vertaal deze pagina. Werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-06 21:29

hostler

Yeahhh dude!

Waarom zo omslachtig? Ga gewoon naar www.depiratebay.nl ;) werkt perfect

Al moet ik wel zeggen dat ze die achterlijke en vooral grote frame bovenaan de pagina weg moeten halen

[ Voor 42% gewijzigd door hostler op 03-03-2012 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Even een schopje. Het is met die workarounds gewoon goed gegaan de afgelopen tijd. Vandaag merk ik echter dat verschillende proxies niet meer werken. Jek rijgt een time-out met een ziggo icoontje bovenin. Als ik de DNS server wijzig in bijv die van UPC dan werkt het ook niet. Hidemyass doet het ook niet. De site ikwilthepiratebay.nl verliest zo aardig snel zijn nut.

Niet dat er niet genoeg andere methoden zijn, maar het lijkt erop dat Ziggo nu wel werk maakt van de proxies.

En ook google translate geeft een error.
Op verschillende torrentsites krijg ik ook een melding: bad gateway. Erg vreemd. Begin bijna te denken dat het aan mij ligt.

[ Voor 14% gewijzigd door REDFISH op 18-03-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 23:32
Ligt niet aan jou, Thepiratebay ligt er momenteel uit. Behalve als UPC nu ook al thepiratebay blokkeert.

[ Voor 31% gewijzigd door Tc662 op 18-03-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Hij doet het hier ook niet, the piratebay ligt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Altijd simpel te checken met: http://www.downforeveryoneorjustme.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 12:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singelaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-06 08:29
Ja dat werkt nu dus ook niet meer :)
De site zelf is down.. Weet iemand er meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-06 18:30
Ik ben via een SSH-tunneltje naar de thepiratebay.org gegaan. De piratebay lijkt down, want het toont als bericht: "Upgrading software, please check back in some minutes." Proxies die dat tonen werken gewoon, want die tonen precies wat thepiratebay zelf ook toont op dit moment.

http://www.downforeveryoneorjustme.com/ werkt natuurlijk niet als thepiratebay zo'n bericht op zijn site zet ipv de site die je wil bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Maar dan zie je dat bericht ook via de proxies. En DFEOYM gaf ook aan dat ie voor hun ook down was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singelaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-06 08:29
Volgens mij was piratebay eerst even down en kwam daarna dat bericht..
Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Singelaar schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:43:
Volgens mij was piratebay eerst even down en kwam daarna dat bericht..
Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk
Was vandaag inderdaad paar uur down maar inmiddels weer in de lucht maar je krijgt wel de melding 'Search engine overloaded, please try again in a few seconds' :/

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomi
  • Laatst online: 21:03
Helaas, de proxy van de de piratenpartij is over een uurtje offline. Dat is te lezen op de website van het NRC... Jammer, was erg handig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dus het bericht was inderdaad geen 1-april grap...

Maargoed, ik heb er zelf al 1 opgezet bij mijn host om toch nog bij TPB te kunnen komen. Wel beveiligd, niet iedereen kan erop. Hoop dat ik op deze manier BREIN niet achter me aankrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomi
Hier het bericht op het blog van de Piratenpartij: De 1 arpil-grap heeft wel lang genoeg geduurd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Download Opera
Turbo mode aanzetten
www.thepiratebay.se

Klaar :)

Ga je volgens mij via zweedse proxies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomi
Toch een 1-april grap. De Piratenpartij geeft niet toe aan Brein! De grapjassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vond het eigenlijk niet eens grappig. Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Het antwoord op de brief van BREIN is als torrent aangeboden :P
http://tpb.piratenpartij....ij_aan_BREIN_inzake_Proxy
Wachtwoord 'revelations'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 16:40

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik neem aan dat GOT (danwel VNU) binnenkort een brief krijgt van Brein. Dit topic facilliteert toch echt bij het eenvoudig vinden van manieren om TBP te bereiken. Net als die proxy's die enkel opgezet zijn om www.thepiratebay.org te bereiken, is dit topic speciaal gestart om www.thepiratebay.org te bereiken. Dat je met informatie in dit topic ook andere legale dingen kunt doen telt uiteraard niet mee, via TBP kun je ook Linux distributies downloaden.

Als ik TS was had ik snel wat mede auteurs toegevoegd. TS krijgt natuurlijk ook een brief, vrijwillig Brein folders deur aan deur verspreiden in je woonplaats of ze maken je financieel helemaal stuk. :+. Met wat mede auteurs kun je tenminste gezellig samen folderen.

Praten over een vrij Internet, dat moeten we sowieso niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Malarky schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:56:
...
Praten over een vrij Internet, dat moeten we sowieso niet willen.
Waar doet men dat eigenlijk? Misschien is het starten van een topic daarover wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Ik niet iig, heb hier al een brief van BREIN :P

Ik zweer trouwens bij http://tpb.piratenpartij.nl sinds mijn eigen proxy down is.

Voor degene die geïnteresseerd zijn in de brief:
Op knip.. is de brief te lezen.

[ Voor 35% gewijzigd door Equator op 27-12-2012 08:37 . Reden: link naar non-policy materiaal verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-06 22:40
El Gravedigger schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:00:
[...]
Spelvout is what's going on.
Stiekemonline.nl doet het namelijk prima.
Maar dat is dan ook een site voor sgoliren >:)

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
http://tpb.piratenpartij.nl is geen proxy meer, maar een info pagina.

TPB is nu te bereiken via http://thepiratebay.se.proxy.piratenpartij.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Haha, zijn ze nu down, maar zeggen ze wel hoe je er weer.op komt :?

wat een humor:
Er zijn nog tig duizend andere manieren, maar die zullen we maar even voor ons houden om de heren van BREIN niet al te overwerkt te laten geraken in hun kruistocht tegen het internet.
_O-

[ Voor 62% gewijzigd door megadoom op 14-04-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 10:38

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Hmm, Ik zou graag een eigen zoekmachine in IE 9 toe willen voegen met als zoekurl:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?rurl=translate.google.com&sl=en&tl=nl&twu=1&u=http://thepiratebay.se/search/TEST/0/7/0
Dan vanuit de adresbar netjes zoeken op torrents gesorteerd op aantal seeders.
Zou er graag een hebben die ik dan bij familie simpel erop kan zetten.

Het lijkt me sterk dat Brein Google zo ver krijgt om TPB eruit te knikkeren.
Wie heeft er een paar simpele methoden om zoiets voor elkaar te krijgen?
Vroeger was het toevoegen van een eigen zoekmachine nogal simpel, ik kom er nu zo snel even niet uit.

In FF wel een leuk grapje, een bladwijzer toevoegen:
Naam: The Piratebay
url:
code:
1
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?rurl=translate.google.com&sl=en&tl=nl&twu=1&u=http://thepiratebay.se/search/%s/0/7/0

sleutelwoord: P

Vervolgens opslaan, dan in de adresbalk intypen: P <zoekwoord> <return> en je zoekt direct wat je zoeken wilt op TPB alleen dan via google translate.

[ Voor 20% gewijzigd door JDVB op 18-04-2012 10:44 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

JDVB schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:27:
Hmm, Ik zou graag een eigen zoekmachine in IE 9 toe willen voegen met als zoekurl:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?rurl=translate.google.com&sl=en&tl=nl&twu=1&u=http://thepiratebay.se/search/TEST/0/7/0
Dan vanuit de adresbar netjes zoeken op torrents gesorteerd op aantal seeders.
Zou er graag een hebben die ik dan bij familie simpel erop kan zetten.
Hmmm.. zou je niet eerder een generieke search willen opzetten. b.v. 1 die in aan de naam van de virtualhost de search doet?

piratebaysearch.youdomain.nl doet ..... google....piratebay....
en
nusearch.yourdomain.nl doet .... google .... nu....

want dat een rechter een generieke proxy down brengt is waarschijnlijk veel moeilijker dan een specifieke proxy. (krijg je wel wat meer spam via je proxy....)

enne... worden de torrents uiteindelijk niet via de originele site gedownload? dan ben je er nog niet :X

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
Gedvr, http://depiraatbaai.be/ ligt sinds vandaag plat!!!!

Stomme cencuur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 10:38

JDVB

✅ ⟵ vinkje

leuk_he schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:17:
[...]Hmmm.. zou je niet eerder een generieke search willen opzetten. b.v. 1 die in aan de naam van de virtualhost de search doet?

piratebaysearch.youdomain.nl doet ..... google....piratebay....
en
nusearch.yourdomain.nl doet .... google .... nu....

want dat een rechter een generieke proxy down brengt is waarschijnlijk veel moeilijker dan een specifieke proxy. (krijg je wel wat meer spam via je proxy....)

enne... worden de torrents uiteindelijk niet via de originele site gedownload? dan ben je er nog niet :X
Waarom moeilijk doen als je magnetlinks hebt die niet eens gedwonload hoeven te worden? Waarom zelf iets opzetten als een simpele zoekopdracht via google translate al een prima proxy is? Wat zou ik missen?
Ik zou ook simpel een verwijzing naar fucktimkuik.org neer kunnen zetten oid, maar direct zoeken is makkelijker nog dan dat. Zij gebruiken bij voorkeur IE, nu was dat simpel een eigen zoekmachine toevoegen, nu niet meer. Hoe kan dat alsnog?

Ik heb het hier niet over het hosten van een server oid, ik heb het over een link die de browser gebruiken kan om te zoeken. Het standaard zoeken zoals dat nu ook vanuit de browser kan bij google, maar dan bij google translate --> TPB.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
Neen, ik woon in Belgie en sinds vandaag kan ik er niet meer op
http://i39.tinypic.com/nwwryc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2a7sn0j.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door WietKop op 18-04-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Misschien is deze ontwikkeling ook interessant voor Tweakers.net/VNU
In dezelfde procedure wil Brein nu meer bereiken. Zo eist de stichting een verbod op “het aanmoedigen van het publiek, waaronder gebruikers voor wie de toegang tot The Pirate Bay door hun ISP geblokkeerd is, om die blokkade te omzeilen”.

Specifiek gaat het om het aanbieden van “informatie met de kennelijk bedoeling om hen die onder een blokkade vallen aan te zetten tot het omzeilen van zulke blokkades.” Daarbij legt Brein in de eisen niet uit waar zulke informatie begint en waar dat ophoudt. Iedere overtreding zou bestraft moeten worden met een dwangsom van 10.000 euro.
Ik zou zeggen dat (de informatie in) de topics hier niet kennelijk de bedoeling hebben mensen aan te moedigen blokkades te omzeilen, maar daar kan natuurlijk anders over worden gedacht...

Ha, had de FP gemist... nieuws: Brein wil verbod op aanzetten tot omzeilen TPB-blokkade

[ Voor 9% gewijzigd door begintmeta op 24-04-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Laatst online: 18:42

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
Sinds een aantal dagen krijg ik op geen enkele TPB proxy de magnet links te zien...
Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 12% gewijzigd door BitsThatByte.nl op 26-04-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Hoe kan het dat ik, als Ziggo-klant, niet op The Pirate Bay kan komen ondanks dat ik mijn DNS-serveradres in die van Google DNS \ OpenDNS heb veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Waarom denk je dat dat veranderen van name server iets zou uitmaken?

[ Voor 10% gewijzigd door begintmeta op 01-05-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

BitsThatByte.nl schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:27:
Sinds een aantal dagen krijg ik op geen enkele TPB proxy de magnet links te zien...
Neen, ik gebruik nu gewoon http://proxy.piratenpartij.nl en die werkt heerlijk. Ook is www.fucktimkuik.nl van GeenStijl een handige website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

BitsThatByte.nl schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:27:
Is al vanaf begin bij meeste simpele http proxies zo geweest. bij de magnet link wordt weer naar de originele link verwezen, die is geblokkeerd. Er zijn wel een aantal sites waar het wel werkt.
hostler schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:02:
[...]

Neen, ik gebruik nu gewoon http://proxy.piratenpartij.nl en die werkt heerlijk. Ook is www.fucktimkuik.nl van GeenStijl een handige website.
De laatste werkt iets beter als je .org gebruikt of je googled gewoon "fuck tim kuik", tot het trending wordt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door leuk_he op 01-05-2012 19:11 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
begintmeta schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:00:
Waarom denk je dat dat veranderen van name server iets zou uitmaken?
Dat is op verschillende websites, waaronder Tweakers aangeraden. Op zich werkt het ook wel, want met die DNS-servers krijg ik de Ziggoblokkade in ieder geval niet meer te zien. Helaas doet TPB het zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Domokun schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:44:
[...]

Dat is op verschillende websites, waaronder Tweakers aangeraden. Op zich werkt het ook wel, want met die DNS-servers krijg ik de Ziggoblokkade in ieder geval niet meer te zien. Helaas doet TPB het zelf niet.
Opzich heel vreemd aangezien Ziggo hem niet op DNS moet blokkeren maar op IP dus het is aannemelijk met het wijzigen van de DNS dat dit gewoon niet werkt. Enige optie die je hebt is om dit via een proxy te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
bobsquad schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:46:
[...]

Opzich heel vreemd aangezien Ziggo hem niet op DNS moet blokkeren maar op IP dus het is aannemelijk met het wijzigen van de DNS dat dit gewoon niet werkt. Enige optie die je hebt is om dit via een proxy te doen.
Duidelijk. Ik gebruikte inderdaad al proxies, maar als het via een simpele DNS-wijziging kon, zou het makkelijker zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Voordeel van die uitspraak is dat ze maar een bepaald aantal IP's en domeinen mogen blokkeren. Dus even wachten tot TPB met een nieuw IP komt, en deze dan via je hosts file goedzetten, of nog mooier als de er een nieuw domein bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kan op dit moment TPB op geen enkele manier bereiken. Is wel up, maar kom er niet op, lijkt alsof UPC inmiddels ook een blokkade erop heeft gezet. Meer UPC gebruikers last van?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Af en toe moet er wat onderhoud gepleegd worden aan de originele site, dan werken poxy's en andere omwegen ook niet... Gewoon een minuut of tien wachten dan werkt het vaak wel weer.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Nee, hier UPC in Helmond lijkt vanaf vandaag de blokkade inderdaad te zijn doorgevoerd.
Ik kan de site wel bereiken via http://www.alwaysapirate.org maar niet rechtstreeks.
We zullen het er maar mee moeten doen. Zinloze blokkade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Piratebay is down op dit moment, KRIJGEN WE DAT ER OOK NOG BIJ!
http://torrentfreak.com/t...rs-local-downtime-120515/

Deze lijst is trouwens super handig!

http://about.piratereverse.info/proxy/list.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:31

D4NG3R

kiwi

:)

TPB heeft momenteel zelf serverproblemen, vandaar dat ook sommige alternatieven bokken.

Ikzelf heb de afgelopen paar weken https://tpb.pirateparty.org.uk/ gebruikt (Ziggo) maar omdat TPB zelf down is kan ik niet verzekeren of je er alsnog op kan komen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54

Stoney3K

Flatsehats!

http://www.isitdownrightnow.com/thepiratebay.se.html

Downtime duurt stiekem nog best lang. Zou er een Amerikaanse drone een parkeerfoutje hebben gemaakt? :+
It probably got overloaded by traffic looking for DIII.
Zou me eigenlijk weinig verbazen.

[ Voor 25% gewijzigd door Stoney3K op 16-05-2012 01:56 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, D3 fans crashen een torrent server. en dat geloof je echt? :P Denk het echt niet.

Ik denk eerder dat er wat maintenance oid is, lijkt me stuk logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Imiddels weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Hier weer offline. Deed het vanochtend nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog eentje. ;)

"The Promo Bay"

http://194.71.107.80/

Wat er gebeurt als je op dat bovenstaande plaatje en zo klikt weet ik niet. Ga ik ook niet uitproberen. Kan ik heel makkelijk weerstand aan bieden. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Via deze site kan je ook zoeken op de pirate bay en andere sites. Maar ik neem aan dat als je provider de pirate bay blokkeert je niet meer via deze site op de pirate bay kan geraken? Weet iemand dit?

http://www.torrents.to/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:02:
Nog eentje. ;)

"The Promo Bay"

http://194.71.107.80/

Wat er gebeurt als je op dat bovenstaande plaatje en zo klikt weet ik niet. Ga ik ook niet uitproberen. Kan ik heel makkelijk weerstand aan bieden. :O
Promobay is een initiatief van thepiratebay om dingen te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
Op 10 mei besloot de rechter dat diverse providers de toegang tot de Pirate Bay moesten blokkeren binnen 10 dagen. Dat zou dus nu moeten zijn.

En, merkt iemand iets van een blokkade?

(Ik niet, via Tele2.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Laatst online: 15-06 01:12
Hier met Ziggo wel, maar dat was al zo. Echter blijf ik via proxy's wel binnen komen op TPB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:00
Op KPN (tele2 zit ook op dat netwerk?) ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:41
Kalief schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:18:
Op 10 mei besloot de rechter dat diverse providers de toegang tot de Pirate Bay moesten blokkeren binnen 10 dagen. Dat zou dus nu moeten zijn.
Uit het artikel op Tweakers.net:
"De providers moeten tien dagen na betekening van het vonnis een tweetal ip-adressen en een twintigtal hostnames blokkeren,"
Ofwel, niet vanaf 10 mei rekenen, maar vanaf de dag dat het vonnis betekent is. Geen idee wanneer dat precies is, maar de blokkade is waarschijnlijk vanaf eind mei - ofwel, kan elk moment gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
Voor de volledigheid een link naar het TPB vonnis:
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=bw5387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 21:43
Als je hem nu zelf ook even leest: tien werkdagen. Woensdag gaat de stekker eruit. (Of mogelijk donderdag vanwege Hemelvaart.)

[ Voor 19% gewijzigd door hcQd op 21-05-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

vanaalten schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:03:
[...]

Uit het artikel op Tweakers.net:
"De providers moeten tien dagen na betekening van het vonnis een tweetal ip-adressen en een twintigtal hostnames blokkeren,"
Ofwel, niet vanaf 10 mei rekenen, maar vanaf de dag dat het vonnis betekent is. Geen idee wanneer dat precies is, maar de blokkade is waarschijnlijk vanaf eind mei - ofwel, kan elk moment gebeuren.
Een vonnis betekenen doet de deurwaarder. Simpel gezegd laat hij een officieel document achter samen met het vonnis. De zogeheten betekening kan aan iedereen van KPN worden achtergelaten, dus ook de receptioniste. Vanaf dan gaat de termijn in het vonnis lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Estland...Interessant. Die site krijg je alleen down door steekpenningen :+
Maar met name ook interessant omdat er net een week ofzo bekend is dat Pirate Pay uit een van die oude sovjet-republieken komt en torrentverkeer wil gaan lopen storen in opdracht van de platen- en filmindustrie.

* The Eagle benieuwd hoe goed dit werkt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 12:42
Een antwoord: www.ikwilthepiratebay.nl

daarnaast wil ik ook nog even kwijt: www.brein.faalt.nu
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.