Inter Projekt - betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.091 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Voor wat netwerkspul denk ik eraan een bestelling bij https://www.interprojekt.com.pl/ te plaatsen.
Prijzen zijn laag, maar wel nog realistisch en op een vraag over een product kreeg ik binnen de 24 uur een keurige reactie in het Engels terug.
Je kan betalen via een standaard rekeningnummer, en dus ook niet via een of ander vaag paypal account wat ik positief vind.
Bovendien verzenden ze verzekerd via UPS voor een aanvaardbaar bedrag, wat me ook wat meer vertrouwen geeft.

Ik heb echter geen ervaringen - en kan er ook geen terugvinden - over dit bedrijf.

Zijn er tweakers die ooit al wat gekocht hebben bij deze winkel en / of kunnen adviseren of dit een betrouwbare webshop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
bump - niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:27
Specifieke reden dat je spullen uit Polen wil laten komen?

Niks tegen Polen hoor, maar het lijkt me dat de meeste spullen ook in Nederland te koop zijn :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 09:40
Dat geeft ie toch aan, vanwege de lage prijzen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Goedkoop is duurkoop...

Op zich ziet het er wel netjes uit, maar hoe zit het met garantie etc.? Staat daar wat over in de algemene voorwaarden? Kan je je veroorloven apparatuur zo lang te missen als het opgestuurd moet worden? Nah, doe mij maar iets duurder met vetrouwde service in Nederland ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 19:21
8929058 requests since Thursday 01 September, 2005
adresgegevens op de site, lijkt me ok.

verzendkosten quote werk niet, zou ik wel zeker willen weten voor bestelling.

Goedkoop is niet altijd duurkoop, garantie en service is een gok natuurlijk.

Wat wil je er bestellen?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
De reden is vooral prijs en beschikbaarheid.
Als ik deze producten bij wimoodshop.nl zou bestellen, kom ik 38 euro duurder uit. Inzake garantieafhandeling denk ik niet dat dit prijsverschil het verschil in kwaliteit of de totale duur van de RMA afhandeling goed maakt.
Garantieperiode is bij beide winkels 1 jaar, en bij calamiteiten moet ik ongeacht welke shop toch een backup voorziening klaar hebben staan.
Het product waar het om gaat - een embedded router platform - heeft sowieso een niet al te hoge kans op falen, ook omdat er geen bewegende onderdelen in zitten.

Verder heb ik net via Skype meteen iemand aan de lijn gehad die me meteen kon antwoorden op een vraag over de garantie, en me een geschikte power supply kon adviseren.

TL;DR: ik ga de "gok" toch wagen en daar bestellen. Op basis van het voorgaande lijkt me op dit moment, ondanks het extra risico, dit het waard.

Ik deel mijn ervaringen nog in dit draadje, bedankt voor jullie reacties :)

[ Voor 9% gewijzigd door sloth op 13-01-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
38 euro op een totaal bedrag van hoeveel als ik vragen mag?

Ik vraag dit niet om te zuigen, ik ben ook wel in voor een koopje >:) , maar serieus, 38 euro?

[ Voor 45% gewijzigd door upje op 13-01-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Dezelfde producten zouden me bij wimoodshop 151 euro kosten, wat toch 25% duurder is.

Misschien voor jou en andere tweakers niet de moeite, ik wil er wel een gokje op wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Het ziet er toch gewoon goed uit?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
sloth schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:40:
Dezelfde producten zouden me bij wimoodshop 151 euro kosten, wat toch 25% duurder is.

Misschien voor jou en andere tweakers niet de moeite, ik wil er wel een gokje op wagen :)
Op zon' bedrag is dat wel interessant inderdaad, ik kreeg alleen de indruk dat het om iets duurders zou gaan, je hebt het namelijk over een 'embedded router', en je wilt het professioneel gaan gebruiken gezien je het over backup voorzieningen hebt.

Succes met de router, en we zijn benieuwd naar de ervaringen met Inter Projekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Zo, hierbij de beloofde follow-up:

Vrijdag 13/01 m'n bestelling gedaan en betaald via normale bankoverschrijving.
Op woensdag 18/01 keurig een mailtje dat ze mijn betaling ontvangen hadden, en de bestelling via UPS verstuurd werd waarbij ook nog via een extra mail de track&trace code overgemaakt werd.

Nog geen 3 dagen lader, vrijdagmorgen om 11u30 om precies te zijn, stond de koerier al voor de deur met de bestelling.
Alles wat erg goed verpakt, de factuur netjes bijgesloten en belangrijker: alles was compleet en werkt prima :)

Kortom, ik ben ERG te spreken over deze shop, zal er zeker nog bestellen, en kan Inter Projekt aan iedereen aanraden!

Heren, bedankt om me over de streep te trekken! Hopelijk hebben jullie hier wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee Sloth
Je kan op preferenso laten weten wat je van de Shop vind je kan ze dan een cijfer geven dan weet de rest van nederland ook hoe hun service is. Ik heb zelf een review geschreven over otto maar dat is een slechte review : *knip* referral links beschouwen we als spam.

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 27-01-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:21
Ik heb bij Inter Projekt recent 60 sfp’s en 60 mikrotik switches besteld. Bleken de sfp’s niet compatible. Ik had 1 proefexemplaar besteld en die werkte wel goed.
Het ging al mis met de levering. Na 4 weken kreeg ik 18 sfp’s en 60 switches. Toen deze niet goed bleken te werken gevraagd om de rest van de order te annuleren en het geld terug te storten. Na 4 verschillende personen gesproken te hebben was ik het een beetje zat. Telkens werd er niet meer gereageerd.
Daarnaast wilde ik de 18 sfp’s die ik had weer terugsturen. Ook dat was lastig omdat 10 serienummers niet bestonden in het rma systeem. En de overige 8 een verkeerd product aangaven. Na erg veel opnieuw dezelfde vraag stellen en bellen is dat uiteindelijk opgelost. Tenminste, stuur maar op zonder rma nummer was het antwoord.
Uiteindelijk heb ik gezegd: nog 5 werkdagen en dan wil ik mijn geld terug gestort hebben. Na 7 dagen niets gehoord. Toen gevraagd om een status update. Twee dagen later nog niets gehoord. Vervolgens de credit-card maatschappij ingeschakeld. Kreeg ik opeens een mail of ik de rest van de bestelling nog wilde ontvangen. Na uitleg dat ik zeer ontevreden was kwam als belangrijkst vraag of ik een bewijs had van het terugsturen. Uiteraard. Maar ik zou afraden hier grotere bestellingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 06:09

InFamous

excommunicado

@Tonne en dat is de reden om een topic uit 2012! te kicken?

Voor reviews zijn er andere plekken, daarvoor gaan wij geen oude koeien uit de sloot halen.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.