Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
Op de zaak willen we smartphones introduceren voor een groep van ca 40 mensen (techneuten en sales).

Budget is max € 350 ex btw. helaas is een topmodel als een galaxy s2 of htc sensation dus te duur.

Zijn er toestellen voor dit budget die nog goed 2/3 jaar meekunnen, de galaxy 1 bijvoorbeeld, deze loopt al een tijdje mee, is dat geen acherhaalde techniek inmiddels, laat staan over 2 jaar?

Eisen:
- Zakelijke functies zoals exchange mail en agenda zijn standaard
- Goede compatibilty met bluetooth carkits
- Look & feel van een grote bar telefoon zoals iPhone

iemand een advies naar welke modellen we moeten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

Als je kijkt naar de Galaxy reeks, zou je kunnen uitwijken naar de Galaxy R. Deze zit qua afmetingen en specs tussen de S1 en S2 in (wel Dual-core en goede GPU, Tegra 2 Chipset namelijk).

kost €349,- in de prijswatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Denk dat de meeste telefoons wel voldoen.

- Exchange connectie ondersteunen ze wel.
- BT compatibility is 99% van de gevallen goed. Al zou je speciek kunnen kijken naar de carkits die het bedrijf gebruikt.
- Look and feel. tja. geen probleem lijkt me.

Maar 3 jaar met een telefoon is erg lang.
Er zullen in die 3 jaar behoorlijk wat updates uitkomen die dan niet meer gaan gelden voor jouw telefoon. Zeker als je begint met een wat oudere.
Dat is opzich geen probleem. Heb zelf een desire en deze voldoet aan al je eisen.
Je hebt alleen niet meer de latest and greatest. (al draai ik wel ICS)

De vraag is, gaat je bedrijf ook de smartphones ondersteunen. Anders zou je alleen active sync open kunnen zetten en daar een policy voor gebruiken. En de mensen zelf hun eigen smartphone laten gebruiken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-05 17:57
Eerste 3 toestellen die zo in me opkomen die rond dat prijskaartje hangen en denk ik aardig voldoen:

Desire S
Galaxy S Plus i9001
LG Optimus Black P970

Deze telefoons moet je zakelijk denk ik zeker 2 jaar mee vooruit kunnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Sleehond op 11-01-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je eerst zelf zoekt, je een beeld vormt van welke toestellen aan je eisen voldoen, en dan zelf tot een conclusie kunt komen. We kunnen je helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel specifieke vragen. Het is niet de bedoeling dat wij gaan bepalen wat je moet kopen. Dus, breid je topicstart aub wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:18

SeatRider

Hips don't lie

Als je bang bent voor softwareupdates zou ik kijken naar de Google developer-phones, de Nexus S bijvoorbeeld.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Als je 40 van dezelfde telefoons moet hebben dan zal er vast bij menig shops wel iets te doen zijn met de prijs.
HTC sensation zie ik online staan voor €379 er is vast wel iets te regelen zodat je onder de €350 komt met de prijs.

Ik ga er voor het gemak er even vanuit dat iedereen dezelfde gsm krijgt.

[ Voor 14% gewijzigd door Romio op 11-01-2012 15:16 ]

Mijn speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Romio schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:14:
Als je 40 van dezelfde telefoons moet hebben dan zal er vast bij menig shops wel iets te doen zijn met de prijs.
HTC sensation zie ik online staan voor €379 er is vast wel iets te regelen zodat je onder de €350 komt met de prijs.

Ik ga er voor het gemak er even vanuit dat iedereen dezelfde gsm krijgt.
379 incl btw is natuurlijk ruim onder het budget van 350 ex btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Zelfs de sgs2 is via gsm-eindhoven voor minder dan 350 excl.btw aan te komen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:56
pricewatch: HTC Desire HD Bruin

Net op het budget.
Met wat firmware aanpassingen (eventueel processor overclocken enz.) vergelijkbaar met de sensation.
(Tuurlijk: scherm is iets minder, geen dual-core, maar zeker prima van deze tijd!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

Leuk dit topic.

Wij zijn momenteel op de zaak ook aan het kijken voor de opvolger van de Desire als bedrijfstelefoon.

Ik zag de desire S al voorbij komen maar voor ons is een bureaulader ook wel handig en dat is met de desire s niet zo handig (lader aan zijkant)

eisen:
accessoires moeten ervoor beschikbaar zijn. Vooral de bureaulader eigenlijk
synchroniseren voor exchange.
type dat enkele jaren te kopen valt.
centraal te beheren met beheer software.
goede accu
goed bereik

Zijn er geen merken die specifieke zakelijke android telefoons in hun aanbod voeren?
Ik zit eigenlijk serieus te kijken of we niet gewoon iphones gaan aanschaffen. Blijven gewoon enkele jaren hetzelfde model en er zijn legio mogelijkheden voor accessoires die altijd passen.

Wat is op dit moment de beste zakelijke Android telefoon ?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:40
Desire Z? Geweldige telefoon, en wordt hier erg veel genomen binnen het zakelijk segment.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

Desire Z is al vrij oud. Volgens mij is die in 2010 op de markt gekomen. Bedoeling is dat hij vanaf nu drie jaar op de markt blijft.

En hij heeft een slide toetsenbord. Een nogo :)

Maar thx voor het meedenken ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24
dread schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:43:
En hij heeft een slide toetsenbord. Een nogo :)
Waarom is dat een nogo?

Misschien vindt de helft van de werknemers dat wel een handige feature.

Ik kan sneller mails tikken met een toetsenbordje dan via het touchscreen. In potentie kunnen je werknemers efficienter werken dan als je ze alleen een touchscreen aanbiedt :)

Vraag me wel af wanneer HTC eens met de opvolger van de Z komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

dread schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:43:
Desire Z is al vrij oud. Volgens mij is die in 2010 op de markt gekomen. Bedoeling is dat hij vanaf nu drie jaar op de markt blijft.
Dat ga je natuurlijk kunnen vergeten - geen enkele telefoon blijft 3 jaar op de markt (= nieuw leverbaar). Waarom is dat een eis, eigenlijk?

Pagina: 1