Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Creative ZEN Vision M:30Gb werkt op zich prima.
Opladen via USB aan mijn laptop werkt ook, maar is niet altijd praktisch.
Opladen via algemene power adaptor werkt niet (terwijl mijn IPod Touch en andere MP3 spelers daar wel aan opladen). Krijgt wel spanning ,maar laadt niet.
Opladen aan ander PC (zinder ZEN software) werkt ook niet
Daarom uiteindelijk een originele ZEN Creative Power Adaptor gekocht. Maar daarmee laadt hij helaas ook niet op. :'(
Krijgt wel spanning. Gaat aan als ik hem aansluit en bliksem icoon knippert in batterij icoon alsof hij zou opladen, maar dat doet hij niet en loopt gewoon leeg terwijl hij aan de lader ligt en afspeelt.

Iemand een idee wat dat kan zijn en wat ik moet doen om het op te lossen. Uiteraard heb ik de adaptor aangesloten vlgs de instructies (kan ook niet anders)

Heb al op de Creative website gezocht maar kon daar ook geen antwoord vinden.

Hans

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb je toevallig een usb-instelling op je ZEN die je kunt aanpassen. Sommige mp3 spelers hebben meerdere usb-instellingen (waardoor soms bij data geladen wordt en anders weer niet). Mijn Sansa Fuze deed daar ook ooit moeilijk mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Michael Knight op 11-01-2012 19:22 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 19:46

FeaR

In GoT we trust

MP3-spelers mogen in Overige Mobiles, daar schop ik dit topic dan ook even heen :)

MSH > OMO

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.