Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Da's idd een lekker prijsje, voor dat bedrag ga ik er denk ik ook maar 1tje halen (of 2
)
hmm heb het gezien. Vond het al zo raar, de E en de P voor 1195.00 ex btw, dacht ook, meteen bestellen, kreeg ook via mail de prijs van 1379 ex verzend incl btw, keurig gestuurd.. hebben ze natuurlijk een foutje gemaakt..Op donderdag 22 maart 2001 22:28 schreef Straat het volgende:
:(:(
Nu kost ie 1399 ex BTW
wil op aanvraag ook wel ff de factuur hier posten, geen probleem... Psygho is erg
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Als je nou eens die monitor voor 1500 piek naar mij stuurt ben ik ook blijOp donderdag 22 maart 2001 22:35 schreef psygho het volgende:
[..]
hmm heb het gezien. Vond het al zo raar, de E en de P voor 1195.00 ex btw, dacht ook, meteen bestellen, kreeg ook via mail de prijs van 1379 ex verzend incl btw, keurig gestuurd.. hebben ze natuurlijk een foutje gemaakt..
wil op aanvraag ook wel ff de factuur hier posten, geen probleem... Psygho is erg
Op donderdag 22 maart 2001 22:45 schreef Straat het volgende:
[..]
Als je nou eens die monitor voor 1500 piek naar mij stuurt ben ik ook blij. Maak jij nog winst...
Pagina: 1