sony cpd G400 P voor 1426 incl verzend!

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Ik heb hem binnen!, Jeeetje 19" is erg grooot.

zoals je ziet kost het ding echt niet duur. Overal zie je ze voor 1700 incl btw.

hij komt bij ALTERNATE weg , en eerst dacht ik dat het een foutje was, staan de e en de p versie voor hetzelfde geld in. Gezien hij overal rond de 17oo kost heb ik maar gewoon besteld, en vandaag binnen. eerst ff goed gekeken of het wel de juiste versie was, en ja hoor.. ding is echt rete lekker.. Wel ff wennen, van een phillips 107s naar een sony cpd g400p. die lijnen zie je haast niet, ja je weet het, en je moet wel ff zoeken zo fijn zijn ze.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 06:19
Da's idd een lekker prijsje, voor dat bedrag ga ik er denk ik ook maar 1tje halen (of 2 :))

• straat
dubbelpost

• straat
:(:(:(
Nu kost ie 1399 ex BTW

• PsYgHo
Op donderdag 22 maart 2001 22:28 schreef Straat het volgende:
:(:(:(
Nu kost ie 1399 ex BTW
hmm heb het gezien. Vond het al zo raar, de E en de P voor 1195.00 ex btw, dacht ook, meteen bestellen, kreeg ook via mail de prijs van 1379 ex verzend incl btw, keurig gestuurd.. hebben ze natuurlijk een foutje gemaakt..

wil op aanvraag ook wel ff de factuur hier posten, geen probleem... Psygho is erg :)

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• straat
Op donderdag 22 maart 2001 22:35 schreef psygho het volgende:

[..]

hmm heb het gezien. Vond het al zo raar, de E en de P voor 1195.00 ex btw, dacht ook, meteen bestellen, kreeg ook via mail de prijs van 1379 ex verzend incl btw, keurig gestuurd.. hebben ze natuurlijk een foutje gemaakt..

wil op aanvraag ook wel ff de factuur hier posten, geen probleem... Psygho is erg :)
Als je nou eens die monitor voor 1500 piek naar mij stuurt ben ik ook blij ;). Maak jij nog winst...

• PsYgHo
Op donderdag 22 maart 2001 22:45 schreef Straat het volgende:

[..]

Als je nou eens die monitor voor 1500 piek naar mij stuurt ben ik ook blij ;). Maak jij nog winst...
:( nee helaas, hou hem lekker zelf (oei klinkt kinderachtig) >:)

Pagina: 1