Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

foutmelding worddocument

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dit worddocument terug open ?
Ik krijg steeds deze fout.
word office 2000 en bestuuringssysteem XP

http://imageshack.us/photo/my-images/846/wordd.png/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 12:15 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je Het algemeen beleid al gelezen?

Daarbij gebruik je een Office versie die niet meer ondersteund wordt door Microsoft; wil niet zeggen dat het probleem niet op te lossen is maar wij kunnen helemaaaal niet helpen met onze glazen bol.

- temp al leeggegooid?
- dot-file opnieuw geladen/aangemaakt?
- gebeurt het bij 1 of alle documenten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Of het document bevat fouten of het is gemaakt in een hogere versie van word.
Enkel een foutmelding plaatsen daar kan ik weinig mee.

Andere bestanden openen wel?
Heb je het op een andere pc geprobeerd ?
Alle updates geïnstalleerd Windows / Office ?
Office herstel gedraaid ?(configuratiescherm -> Software- > Office -> Wijzigen -> Installatie repareren)
Kun je het bestand uploaden zodat ik of iemand het kan testen?
Wat heb je zelf al gedaan / opgezocht?

Zoals je ziet veel vragen met de kanttekening dat we geen helpdesk zijn hier. :|

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:17:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je Het algemeen beleid al gelezen?

Daarbij gebruik je een Office versie die niet meer ondersteund wordt door Microsoft; wil niet zeggen dat het probleem niet op te lossen is maar wij kunnen helemaaaal niet helpen met onze glazen bol.

- temp al leeggegooid?
- dot-file opnieuw geladen/aangemaakt?
- gebeurt het bij 1 of alle documenten?
Wat is een dot-file ?
Gebeurt enkel bij dit 1 document.
uitleg over de fout is te vinden op afbeelding hierboven een screen print

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

@tommy077 ik denk dat hij de normal.dot bedoeld.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:22:
Of het document bevat fouten of het is gemaakt in een hogere versie van word.
Enkel een foutmelding plaatsen daar kan ik weinig mee.

Andere bestanden openen wel?
Heb je het op een andere pc geprobeerd ?
Alle updates geïnstalleerd Windows / Office ?
Office herstel gedraaid ?(configuratiescherm -> Software- > Office -> Wijzigen -> Installatie repareren)
Kun je het bestand uploaden zodat ik of iemand het kan testen?
Wat heb je zelf al gedaan / opgezocht?

Zoals je ziet veel vragen met de kanttekening dat we geen helpdesk zijn hier. :|
Ik kan document niet proberen op andere computer omdat ik niet terug vind het staat enkel nog teruggeven in de lijst van word laast geopend.
bestand kan niet opladen vind nergens terug op de schijf maar wordt wel geladen als opstart vanuit word
heeft terug 830000 tekens.
is gebeurd na opslaan van copy /past tekst van internet tekst.
zelf heb ik in google gezocht hoe dit zou kunnen oplossen maar niks echt gevonden .

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Laatstgeopende bestanden staan natuurlijk ergens op de harde schijf. De locatie (kan je zien door via de rechtermuisknop de eigenschappen te bekijken. Snelkoppelingen naar recente files staan in C:\Documents and Settings\JOUWNAAM\Recent

Naast de tips van andere Wordversies (en LibreOffice?) te proberen: [google=corrupt word file]. Maak natuurlijk eerst een back-up!

Vragen als wat een dotfile is, wil je natuurlijk zelf beantwoorden via [google=Word dot-file] :)

tommy077, met zo weinig informatie in een topicstart kan je geen goede reactie verwachten. Je kunt dan ook niet verwachten dat men perse een screenshot gaat bekijken, velen zullen daar de moeite niet voor nemen als jij niet de moeite neemt om de foutmelding over te typen/te kopieren, iets wat je toch al had gedaan om de melding in je favoriete zoekmachine in te voeren ;)

Ik sluit dit topic dus, en vraag je een nieuw topic te openen met meer informatie over de situatie en meer over de pogingen om het op te lossen. Als je er zelf wat meer vanmaakt dan kan je ook meer inhoudelijke/specieke reacties verwachten van de mensen die met je willenmeedenken. Dus zie Het algemeen beleid #topicplaatsen
Het is IMHO nooit zo dat er niets relevant valt te vinden. Dus feedback geven op je pogingen kan altijd. Maar zelfs als er niets is: beetje overdreven, maar bij twijfel kan je altijd nog zeggen wat voor soort zoekacties/-termen je hebt geprobeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 11-01-2012 12:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.