Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AVI Splitten adhv cue?

Pagina: 1
Acties:

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 13:12
Beste allemaal,

Ik zit met een klus waarbij ik een aantal videobestanden heb (~85) wat eigenlijk 1 lange film is. Ik moet hier een soort compilatiefilm van maken door bepaalde stukjes film aan elkaar te plakken. Nu vond ik op het internet al snel tooltjes hiervoor (1, 2, 3). Maar deze tools laten je met een GUI 1 deel uit een bestand halen, waar ik eigenlijk geautomatiseerd meerdere delen uit meerdere bestanden wil halen.

Ik zoek dus eigenlijk een programma die ik vanaf de commandline kan aanroepen met wat parameters over welk bestand, vanaf punt x t/m punt y met als uitvoer bestand z. Wanneer ik dit heb kan ik zelf wel een scriptje maken die mijn cue uitleest en dit programma uitvoert.

Iemand enig idee of zoiets bestaat of een betere aanpak heeft?

P.S. Het gaat dus om allemaal AVI video bestanden.

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 18:20
Ik ben kort geleden fileblender tegengekomen om verschillende formaten bestanden te joinen/splitten/converten en is freeware..

Zelf heb ik alleen basis opties/instellingen gebruikt, maar geloof dat je dit progje ook verder kunt configureren voor andere mogelijkheden..

Misschien kan je daar wat mee?

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

• Koeniepoenie
mr_zippey schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:51:
Ik ben kort geleden fileblender tegengekomen om verschillende formaten bestanden te joinen/splitten/converten en is freeware..

Zelf heb ik alleen basis opties/instellingen gebruikt, maar geloof dat je dit progje ook verder kunt configureren voor andere mogelijkheden..

Misschien kan je daar wat mee?
Hmm, dank voor de tip, het komt in de buurt (aangezien het de commandos output), maar ik kan het splitten niet echt vinden?

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Avi + Scripts = AviSynth \o/

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Koeniepoenie
Yay! Dit is wel echt wat ik zocht, in de code voorbeelden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
# This is a comment.  All lines starting with a '#' symbol are comments
# and are ignored by AviSynth.

# load the file "somevideo.avi" from the same directory as the script
AVISource("somevideo.avi")

# Trim specifies what frames to KEEP.  The following line keeps frames
# [0, 12000], [20000, 32000], [44000, end] and then splices them
# together, effectively removing frames [12001, 19999] and
# [32001, 43999]
#
# NOTE: the interval notation [a, b] means all frames from a through b,
#       inclusive.
#
Trim(0, 12000) ++ Trim(20000, 32000) ++ Trim(44000, 0)

Nice, nu moet ik nog van mijn seconden input naar het juiste frame gaan. Ik meen dat AVI geen variabele framerate heeft, dus dat moet goed gaan.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:11

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1