Ik zit me een beetje te verdiepen in stuurtjes + pedalen voor de PC want mijn huidige Logitech Formula Force GP van enkele jaren oud, tjah, hij doet het nog prima maar die pedalen zijn zo licht.
M.a.w.: ik wil eens naar wat anders kijken.
Maar alles wat ik tegenkom is of ruim boven de € 200,- of het is van Thrustmaster
en dan nog dik 100 euro.
Echt 85% wat ik tegenkom is Thrustmaster. Maar met alle respect, dat is toch net zo'n knaken-merk als Trust of Speedlink?
Waar kun je wel een beetje een fatsoenlijke lijst stuurtjes bekijken?
Welke raden jullie aan? De Logitech G27 is dan misschien iets teveel van het goede maar er moet toch een soort van middenweg zijn?
Ik zag bijvoorbeeld ook dat Ferrari F1 stuur van Thrustmaster.... dat kan toch niet wat zijn?
M.a.w.: ik wil eens naar wat anders kijken.
Maar alles wat ik tegenkom is of ruim boven de € 200,- of het is van Thrustmaster
Echt 85% wat ik tegenkom is Thrustmaster. Maar met alle respect, dat is toch net zo'n knaken-merk als Trust of Speedlink?
Waar kun je wel een beetje een fatsoenlijke lijst stuurtjes bekijken?
Welke raden jullie aan? De Logitech G27 is dan misschien iets teveel van het goede maar er moet toch een soort van middenweg zijn?
Ik zag bijvoorbeeld ook dat Ferrari F1 stuur van Thrustmaster.... dat kan toch niet wat zijn?