Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hp 8560w (LY525EA#ABH) dreamcolor?

Pagina: 1
Acties:

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 11:23
Nu ik op zoek ben naar een laptop met een goed kleurbereik in het scherm ben ik de HP 8560w tegengekomen. Nu krijg ik alleen tegenstrijdige berichten over het type LY525EA#ABH. Volgens de ene reseller heeft die wel een dreamcolor scherm en volgens de andere niet. De hp website geeft voor dit type geen dreamcolor scherm aan, maar die heeft het naar mijn mening wel vaker fout gehad.

Waar kan ik uitsluitsel krijgen?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Bij de klantenservice van HP?

Desktop | Server | Laptop

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www8.hp.com/nl/nl/contact-hp/phone-assist.html ?

/spuit 11 & te langzaam vandaag... Thanks Rupie :+

[ Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2012 09:30 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 16:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Nee HP weet zelf niet eens wat er in hun eigen producten zit :( , been there, done that, got the T-shirt (heb half HP West-Europa hierover aan de lijn gehad)

Ik zat met hetzelfde probleem. Kort maar krachtig:
Zelf half november 2x de LY525EA incluis de BB09 Ultra XL-battery notebookaccu besteld via AllMicro en deze hebben beide inderdaad het dreamcolor scherm.
En ja, ze hebben 4 sodimm sloten ;)

Mocht je nog andere vragen hebben over dit model, laat maar horen :)

De kick van Electric!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 11:23
Ossenaar schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:53:
[...]

Nee HP weet zelf niet eens wat er in hun eigen producten zit :( , been there, done that, got the T-shirt (heb half HP West-Europa hierover aan de lijn gehad)

Ik zat met hetzelfde probleem. Kort maar krachtig:
Zelf half november 2x de LY525EA incluis de BB09 Ultra XL-battery notebookaccu besteld via AllMicro en deze hebben beide inderdaad het dreamcolor scherm.
En ja, ze hebben 4 sodimm sloten ;)

Mocht je nog andere vragen hebben over dit model, laat maar horen :)
Kijk dat zijn de berichten waar ik naar opzoek ben. Eindelijk een 'betaalbare' dreamcolor optie! Nu nog effe de baas overtuigen en dan komt het helemaal goed :)