Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Woopra geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• dutchcanadian
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12-2021
Hallo,

Ik volg sinds kort mijn bezoekersaantallen voor mijn websites met Woopra.com. Wanneer ik op mijn werk inlog en dan naar de livestats wil gaan dan blijft het scherm staan op Connecting en het gaat niet verder naar de livestatistieken.
Onderin het scherm komt een foutmelding (geel driehoekje met uitroepteken) te staan. Wanneer ik daar op klik krijg ik de volgende melding:
'WebSocket' is niet gedefinieerd
woopra.global.js Regel:85
Code: 0 Teken: 228714
URI: http://www.woopra.com/live/js/woopra.global.js?ver=7,632

Is er iemand bekend met dit probleem?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Oude(re) browser, proxy, dat soort zaken. Wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht, gevonden etc?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• dutchcanadian
Contact gezocht met de helpdesk van Woopra. Die zei dat het met Google Chrome installeren zou moeten werken. Dat heb ik geprobeerd maar krijg dan niet de foutmelding maar de site blijft nog steeds hangen bij Connecting.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En als je ergens anders inlogt; vooralsnog staat er alleen dat het kantoor/werk niet goed gaat dus ik kan me zomaar voorstellen dat de opmerking van RobIII over een proxy enige waarheid kan behelzen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:22

samo

yo/wassup

RobIII schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:23:
Oude(re) browser, proxy, dat soort zaken. Wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht, gevonden etc?
Dan blijven er nog een aantal aangedragen mogelijke oorzaken over. ;-)
Websocket zou best wel eens communicatie over een andere poort dan 80 kunnen willen laten verlopen, wellicht zit er een netwerkonderdeel in jouw netwerkconfiguratie welke dit moeilijk maakt. Echter, dat kan ik lastig beoordelen, ik ken de instellingen van Woopra niet (maar die kan je navragen) en ik ken de instellingen van jouw netwerk niet (maar die kan jij navragen)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• dutchcanadian
Thuis kan ik inderdaad probleemloos mijn statistieken bekijken. Het is echter wel van belang dat het hier ook gaat werken omdat ze het pakket hier ook gaan gebruiken voor statistieken.
De poort die het pakket zou gebruiken is 11228. Omdat ik niet verwacht dat zie hier zomaar een poort open gaan zetten had ik samen met IT Chrome geinstalleerd omdat dan alles gewoon via poort 80 zou moeten gaan. Echter daarin blijft hetzelfde probleem.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Duidelijk toch? Zet een IT'er maar eens aan zijn (duurbetaalde) werk :)

Achteraf-gelul: de foutmelding die je in de topicstart netjes meldde, had je "gedeeltelijk" al zelf kunnen troubleshooten want in de coden van de .js staat netjes
this.port=11228

[ Voor 59% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2012 09:46 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dutchcanadian
Haha, heb ik inderdaad al geprobeerd. Maar aangezien ik maar stagiair ben krijg ik niet zoveel gedaan.
Ben nu bezig om via een leidinggevende wat gedaan te krijgen.
Pagina: 1