Hai ik heb hier een oud mobo-tje van intel. Nou zit der een wachtwoord op de bios. Dan denk je al gauw van hup der uit met die batterij. Vervolgens blijkt die batterij bijna niet te vinden en er niet vanaf te kunnen. Wie o wie weet de oplossing voor dat stomme wachtwoord? Er schijnt ergens een jumpetje te zitten waar je iets mee zou moeten kunnen doen, maar welke is dit, want natuurlijk heb ik geen boekie. Ook zou het me al heel wat doen als iemand me kan vertellen of en dan ook ongeveer waar ik kan zien wat voor mobo het is... ?? Hellup please
Type moederbord?
Type bios??
in geval van Award: probeer eens AWARD_SW als wachtwoord, of ******** (allemaal * invullen)
Type bios??
in geval van Award: probeer eens AWARD_SW als wachtwoord, of ******** (allemaal * invullen)
bios v4.51pg
bios extension v1.0a
ik weet niet of dit voldoende is voor de bios? mobo staan heel veel getalletjes op waarvan ik geen idee heb
bij opstarten:
mobo i430hx kan dat het soms zijn?
bios extension v1.0a
ik weet niet of dit voldoende is voor de bios? mobo staan heel veel getalletjes op waarvan ik geen idee heb
bij opstarten:
mobo i430hx kan dat het soms zijn?
Verwijderd
Ja, daar heb je wat aan. Daar zit dus een Intel 430 chipset op.
Maar kijk eens even op het mobo, kun je daar een naam van de fabrikant vinden? , of kijk even tussen het ISA en PCI slot, daar staat een type nummer in het wit geschreven.
Maar kijk eens even op het mobo, kun je daar een naam van de fabrikant vinden? , of kijk even tussen het ISA en PCI slot, daar staat een type nummer in het wit geschreven.
Verwijderd
Als je de PC wel gewoon op kunt starten zet dan KILLCMOS op diskette en draai deze. Als het goed is, is het password er uit. KillCMOS lun je vinden via www.astalavista.box.sk
da's nou heel mooi gelukt, alleen geeft ie nou een cmoss checksumm error??
doet het wel gewoon, maar ben al een stukje blijer geworden bedankt tot dusver
doet het wel gewoon, maar ben al een stukje blijer geworden bedankt tot dusver
Pagina: 1