• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2025

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Het zal wel een gevalletje garantie worden... maar was toch even benieuwd of er mensen zijn die dit probleem kennen of gehad hebben.

Ik heb vandaag mijn Samsung Plasma binnen gekregen (PS51D550). Vanmiddag geen problemen. Echter vanavond bij inschakelen van de TV een brede zwarte streep (3 centimeter oid) met daarboven nog enkele dunne zwarte strepen (1 a 2 millimeter).

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
En, mogelijk iemand ervaring met de garantie van Samsung? Zag via de site van leverancier dat je bij plasma schermen garantie aan huis krijgt?

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je de leverancier al een mail gestuurd (en z.s.m. bellen extra)?

En als het koop-op-afstand is, kan je ook gewoon de hele zooi terugsturen met de defect-omschrijving en een nieuwe vragen/eisen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:45:
Heb je de leverancier al een mail gestuurd (en z.s.m. bellen extra)?

En als het koop-op-afstand is, kan je ook gewoon de hele zooi terugsturen met de defect-omschrijving en een nieuwe vragen/eisen?
Mail gestuurd. Uiteraard is daar nu niemand meer aanwezig...
Het is koop-op-afstand. Een 51" TV terugsturen is echter niet echt zomaar even te doen... die lever je niet bij het postkantoor af! ;)

Verwijderd

lijkt me wel een goed idee,om dat dus wel te doen,een 3 cm zwarte lijn is geen goed teken.Ik zou in ieder geval zorgen dat de tv omgeruild word voor een nieuwe,dus neem zo snel mogelijk contact op met de winkel waar je ehm gekocht hebt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kazz1980 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:52:
[...]

Mail gestuurd. Uiteraard is daar nu niemand meer aanwezig...
Hopelijk horen we morgen van je wat het bedrijf voor je gaat betekenen.

Persoonlijk, bij webleveringen van deze omvang, sta ik erop dat de koerier maar regelt dat 'ie voor 13:00 bij me is; heb ik de resterende werkdag om eventueel te reclameren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:28:
lijkt me wel een goed idee,om dat dus wel te doen,een 3 cm zwarte lijn is geen goed teken.Ik zou in ieder geval zorgen dat de tv omgeruild word voor een nieuwe,dus neem zo snel mogelijk contact op met de winkel waar je ehm gekocht hebt
Contact met de winkel spreekt voor zich. En dat het snel opgelost moet worden is ook vanzelfsprekend.
Maar een plasma van dit formaat kan niet naar het postkantoor... Die zal in dat geval opgehaald moeten worden.
Even zien wat de winkel vandaag te zeggen heeft hierover.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Contact gehad met de winkel. De TV wordt opgehaald en ik krijg een vervanging. Top geregeld dus!! (Nb. betreft Redcoon, aanrader dus!).

Enige dat jammer is is dat ik nu nog eens een dag vrij moet houden voor het ophalen van de TV en daarna nog weer een keer voor de levering van het vervangend exemplaar. Maar goed... dat is niet anders. Ook wel logisch bij verkoop op afstand dat ze niet ongezien direct een vervanging opsturen.

Verwijderd

nou het lijkt me toch als ze het probleem zien dat de tv toch direct omgeruild kan worden,ik bedoel dat lijkt me toch iets overduidelijks

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:39:
nou het lijkt me toch als ze het probleem zien dat de tv toch direct omgeruild kan worden,ik bedoel dat lijkt me toch iets overduidelijks
Ja, precies... als ze het probleem zien. en dat kan natuurlijk pas als zij de TV weer bij hun binnen hebben...
Ik snap wel dat ze niet zomaar zoiets duurs opsturen zonder eerst te constateren wat het probleem is. Vervelend, absoluut! Maar wel logisch. Lijkt me... Dus ga er ook absoluut van uit dat de TV zonder enige problemen omgeruild gaat worden. Echter moet dus eerst deze terug naar Redcoon, en daarna verzenden zij een vervangend exemplaar.

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-02 21:42
Je kan je vervangende tv ook op je werkadres laten leveren. Dan scheelt het je weer een vrije dag alleen moet je wel zelf ervoor zorgen dat de tv heel thuis komt :D

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:31
Ik had hetzelfde probleem (Samsung ps58c6500)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/snowie/samsung3.JPG
Tv gekocht bij Redcoon.
Ik heb gewoon gebeld met Samsung zelf.
Ze zijn vanmiddag bij me thuis geweest met een nieuwe tv, enkel het oude moederbord hebben ze in de nieuwe gemonteerd.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/snowie/samsung4.JPG
Vanaf 37' komen ze gewoon aan huis en moet je hem niet opsturen.
Was uitstekende service.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
sn0w13 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:21:
Ik had hetzelfde probleem (Samsung ps58c6500)
[afbeelding]
Tv gekocht bij Redcoon.
Ik heb gewoon gebeld met Samsung zelf.
Ze zijn vanmiddag bij me thuis geweest met een nieuwe tv, enkel het oude moederbord hebben ze in de nieuwe gemonteerd.
[afbeelding]
Vanaf 37' komen ze gewoon aan huis en moet je hem niet opsturen.
Was uitstekende service.
Hmz... dat hadden ze bij Redcoon wel even kunnen melden!
Ik heb nu 2 dagen vrij moeten houden en heb pakweg 2 weken zonder TV gezeten! En heb tot overmaat van ramp dus nog per ongeluk de digitale TV module en Ziggo kaart in de defecte TV laten zitten... Met een beetje pech ben ik die nu gewoon kwijt! Kostenpost van 80 euro. Ofwel: weg alle voordeel van online kopen :| In de winkel om de hoek kopen was nu achteraf makkelijker én goedkoper geweest. :'( Hopen dat ik de module en kaart nog terug krijg... maar anders is dit een dure les geweest en ga ik een volgende keer met een grote electronica-aankoop toch maar gewoon naar de (offline) winkel.

[ Voor 8% gewijzigd door kazz1980 op 01-02-2012 14:42 ]

Pagina: 1