Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe samsung galaxy mini. Het probleem is dat de batterij maar 1,5 dag meegaat.
Ik heb het volgende geprobeert: Alles staat uit: Wi-fi, B/t, GPS, auto rotation. Geen auto-sync, geen background data, geen 3G, geen lopende processen. Ik heb een nieuwe batterij gekocht en ik heb 'juicedefender geinstalleerd en aangezet.
In die 1.5 dag word er een paar minuten gebeld en een paar sms-jes verstuurd, niks anders.
Is dit normaal? Of zou ik de telefoon moeten inruilen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe nieuw is nieuw? Misschien dat ik nog ouderwets ben maar accu's behoor je de eerste paar keer helemaal leeg te maken en dan helemaal op te laden voordat ze hun "piek" bereiken.

Wat geeft de handleiding of review-sites als oordeel over de standby-tijd van deze accu?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw is een week of 4 of 5

Standard battery, Li-Ion 1200 mAh
Stand-by :Up to 570 h
Talk time: Up to 9 h 30 min

Ik heb een batterij van 1500 mAh gekocht en die zit op zijn derde lading nou, maar geen merkbare prestatie verbetering.

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:39
Kan je misschien is aangeven wat de verschillende percentages zijn voor het batterijverbruik (Android OS) / Cell Standby en dat soort zaken.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/11jtf7d.png

Zoiets dus. Te vinden via instellingen --> Batterij.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Je moet het ding ook in flightmode zetten en e niet aankomen wil je in de buurt komen van de opgegeven standby tijd

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
@Starc
Normaal zoiets als volgt:
cell standby 50%
Phone idle 45%
Display 5%

Mijn batterij was vanmiddag weer gestorven dus heb ik geen goede informatie voor de percentages. Hij is pas net van het infuus.

@ Reyals. Het hoeft echt geen 20 dagen aan te blijven. Maar twee dagen is toch wel het minimum voor (erg) licht gebruik voor een nieuwe batterij.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Jammer dat dit topic is afgestorven zonder verdere uitkomst want mijn mini doet exact hetzelfde, maar gaat nog geen dag mee :s. Als ik de 12 uur haal is het veel en ik moet em eigenlijk elke avond aan het prik hangen, ook zonder dat tie gebruikt wordt.

Deze is 6 maandjes oud, gisteren een nieuwe accu gehaald en s'avonds helemaal opgeladen. Alles staat uit en vanochtend was tie voor 3/4 leeg. Batterij status gaf aan 43% standby mobiel en 45% telefoon standby.

Ik weet zeker dat er dingen op de achtergrond draaien want ik zie bijvoorbeeld ook iets als media scanner als ik em opnieuw opstart, maar onder task manager zie ik niets staan. Laatst ook advanced task killer gedownload en ook die laat niets zien verder, maar als ik onder RAM geheugen wissen kies, sluit tie 13 applicaties af :s.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is, ik installeer bijna niets uit de markt, angry birds heeft er op gestaan, NS reisplanner en that's it!

Moet ik em eens opnieuw installeren?

• StarC
Gebruik het programma onderaan de 2de post van dit topic eens. Hiermee kan je zien welke processen ervoor zorgen dat je telefoon niet kan sleepen.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Oke bedankt. Heb het geinstalleerd maar hoe werkt het precies? Neemt het ook historische gegevens over van voor dat het geinstalleerd was of loopt het op de achtergrond mee en moet ik dus een dag of zo wachten voordat tie me laat zien wat er gaande is?

PS. die processen die hij laat zien, kan ik dat handmatig afsluiten? Met ATK zie ik dat soort dingen helemaal niet.

• StarC
Hij haalt de informatie op uit de algemene (al bijgehouden) batterij statistieken. Je hoeft het dus niet te laten lopen op de achtergrond.

De belangrijkste statistiek om te bepalen wat drain veroorzaakt is "Partial wakelocks".
Het programma geeft je niet de mogelijkheid processen te beeindigen, maar is alleen bedoeld om problemen op te sporen.

Indien je root heb kan je vervolgens met een app, waarvan er talloze zijn, een systeem app verwijderen of zorgen dat het niet met de telefoon mee opstart.
Pagina: 1