Telefoonpics
Aan schermen:
- 37" Philips, 1920x1080 (Kabel + HDMI van Dell + HDMI van Blu-ray speler), voornamelijk voor films maar soms ook voor referentiepapers.
- 24" Samsung, 1920x1200 (DVI/Displayport van Dell + VGA van server)
- 15.6" Dell, 1920x1080
En dat geeft mij op dit moment 6.45 megapixels, huidige nummer 2 in dit topic dus

Helaas matchen mijn schermen niet zo goed als die van
Mar.tin in "Het grote 'show je PC' topic", maargoed, bij mij is het langzaam bij elkaar gescharreld
Wat de schermen aanstuurt:
- Blu-ray speler (onder bureau, op de server)
- "Server" (onder bureau, E2180, 4GB, 80GB X25-m SSD + 2TB 5400RPM, 8500GT, Arch Linux console-only). Op dit moment maakt de HDD het meeste herrie, zelfs op full load

- Dell Precision M4600 (i7 2760QM, 8GB (wordt 24GB), 80GB X25-m SSD, Optical (wordt nog vervangen door 750GB), Quadro 2000M, Windows 7 +
DisplayFusion). Mainbak dus.
Verdere relevante elementen in het universum der bureau der
* blackangel
- Oude versterker van mijn opa + 2x 50W.
- Toetsenbord + muis + los kabeltje om mijn Nokia/Kindle op te laden. (via USBhub naar de Dell)
- Muismatje
- Kindle 3
- Halve liter pul voor het lessen van de dorst

- Kabeltjes. Ze zijn gelukkig niet erg zichtbaar wanneer ik achter mijn bureau zit, in bed lig of de kamer binnen kom. Aan de andere kant, ik kan nog steeds redelijk vlot mijn laptop oppakken zo (zelfs zonder dock). Ten derde, mijn kabels zijn niet allemaal lang genoeg om ze onder het bureau door te lussen. Tot slot, er is een grens aan hoe netjes je het kunt wegwerken zonder allemaal gaten te boren
Om alvast drie vragen voor te zijn:
Q: Waarom is je bureau wit met zwart?
A: Omdat ik een diep bureau wilde (90cm), en er geen planken van 90cm diep normaal te koop zijn. Nu kun je dan 30+60 in het wit doen, maar dan zie je de rand duidelijk. Als je een plank zwart kiest zie je die rand niet
Q: Krijg je geen last van je nek als je TV kijkt?
A: Meestal zit ik dan ook wat verder naar achter.
Q: Geel? Knuffels?
A: Legacy issues