Toon posts:

Guillemot hercules 3d prophet 2 mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo mensen, ik wil mijn mx overclokken, maar als ik mij hand op de koelblok legt, is die nogaal warm, hoeveel graden kan de GPU aan?

Als ik een scoket370 fan erop schroef, hoever kan ik het overclokken???

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
hoever? ligt er aan, sommige gaan tot wel 230mhz, mijnes maar tot 210mhz, kan wel hoger, maar geeft gaar beeld dan

Verwijderd

Ik heb ook zo'n Hercules 3D Prophet 2MX. Heb dur een 486 koelertje op gefixt en nu wil hij tot core:240, mem:230. Perfect dus.

Het is trouwens een OEM versie die retail geflasht is.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 maart 2001 09:18 schreef THeRuLeR het volgende:
Ik heb ook zo'n Hercules 3D Prophet 2MX. Heb dur een 486 koelertje op gefixt en nu wil hij tot core:240, mem:230. Perfect dus.

Het is trouwens een OEM versie die retail geflasht is.
ik heb ook de OEM versie, wat houdt dat flah in? hoe kan ik testen wat de max. van mijn core en mem zijn??

Verwijderd

de OEM hercules kaartjes hebben een iets langzamer geheugen.
als je de bios van die kaart flasht dan kan je er een retail van "maken"
daar heb je wel programmas voor

Verwijderd

simpel, op de hercules (of guillemot) site een nieuwe bios downen. De prophmxo.rom is de OEM versie, en de prophmxr.rom de retail. Voordeel van de retail is dat de schuifbalkjes van de klokfrequenties van core en mem opeens veel verder blijken door te lopen. Je kunt de OEM-versie zonder problemen voorzien van het retail-bios, heb ik ook gedaan.

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
kan je mij dan ook vertellen HOE je dat hebt gedaan Gansje? Want ik heb hem net geflashed, en ik had helemaal geen keus, hij pakte gewoon automatisch de OEM bios en de retail die pakt ie niet?! :(

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwissel je de files toch van naam :?

Is wel erg logisch, jammer genoeg heb ik een retail, en is er geen bios waarmee je eer een MX-Ultra ;) van maakt.

Verwijderd

en zet er dan ook effe een orbje op en een paar sinkjes op je chippies
Pagina: 1