Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vragen over website gemaakt in photoshop???

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

• hitmetomaat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-04 17:39
Geachte,
Tweakers

Ik weet niet zeker of ik hier in het goeie forum deel zit, ik hoop van wel en willen jullie hem anders verplaatsen?

Ik bengin toch maar met mijn vrijgen:

Ik heb deze website gemaakt met photoshop:
http://bla.nl/

Mijn eerste vraag is waarom werkt hij alleen goed in Firefox en niet in Internet Explorer?
Dus als jullie hem gaan bekijken dan zie je alleen het goede resultaat in Firefox, in Internet Explorer zie je vanzelf wel hoe het fout gaat vergeleken met Firefox.
Weet iemand hier een antwoord op?

Me volgende vraag is:
Hoe kan ik onder mijn menubalk in dat witte vlak tekst zetten?
En ook dat je dan in dat vlak aan de zijkant een scrolbalk heb?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

MVG,
Tom

[ Voor 2% gewijzigd door Pim. op 10-01-2012 21:03 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ten eerste gaat het over code; ik weiger om andermans website te ontleden dus het wordt op prijs gesteld de betreffende stukken code netjes te posten hier op GoT.

Ook zou het dan handig zijn om voor bepaalde code (niet-standaard) even toe te lichten wat er staat of waarom je het heb bedacht.

Waarom werkt iets niet in browser X; meestal ligt dat aan de beperkte manier van programmeren of de ondersteuning van de browser. Hoe & waarom ondersteuningen liggen valt terug te lezen in de release-notes van elke browser, release-versie etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 16:31
Als ik je site door dit heen gooi (http://validator.w3.org/), dan blijken er toch wat dingen te missen. Los deze eerste eens op.

Rare vogel in spe

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 12:23

edeboeck

mie noow noooothing ...

Beste Tom
als ik jou was, zou ik eerst een basis van HTML studeren... w3schools.com helpt je wel op weg.
Verder heb ik ook de indruk dat je een verouderde versie van Photoshop gebruikt... hij genereert i.i.g. een table en dat is toch iets dat intussen al een jaar of 10 verouderd is (zoek maar eens op "semantisch web").
Denk eraan: Photoshop is geen tool om websites te maken (al kan het een zeer handig hulpmiddel als start zijn)!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is het de bedoeling dat elke student een subdomein krijgt op het domein van de school of kan ik morgen even bellen naar de ICT-afdeling? Google heeft meerdere sites van jouw mede-studenten netjes geindexeerd.

Waarom overleg je niet met je mede-studenten over wat er wel/niet goed gaat; het lijkt me sterk dat jullie allemaal hetzelfde probleem hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hey Tom,

De bovenstaande vrienden hebben je al een paar leuke linkjes gegeven om even na te gaan kijken.
Je topic is alleen TE veel vraag en TE weinig inzet. Ik mis de dingen die je gedaan hebt om het probleem op te lossen en de zoektermen die je op het forum hebt gebruikt (of op google). Vandaar dat ik je topic sluit.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.