Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Photosmart C6280 cartridge probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Het gaat om bovenstaande all-in-one printer (C6280) met 6 cartridges.
Ik heb vandaag nieuwe kleurencartridges gehaald (zwart was nog vol) en deze erin gestoken, maar nu wil 1 cartridge niet meer herkend worden.
Steeds als ik probeer te printen kan ik alleen maar zwart/wit printen omdat 1 kleur niet werkt. Het gaat om de cyaan cartridge met als symbool een driekhoekje.

Ik heb al google afgestruind of ik de printer kan resetten, maar ik kan alleen maar een semi-full-reset uitvoeren :S Dit is niet genoeg...

Het lijkt erop dat echt de cartridgehouder naar de grootjes is, de vorige cartridge wordt ook niet meer herkend... Ik hoop dat er iemand is die een oplossing heeft, heb geen zin om een nieuwe printer te kopen :S

HP is ook niet echt scheutig met informatie over het resetten van zijn printers, ze geven alleen maar informatie over de zogenaamde soft-reset, maar dit werkt ook niet...)

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-11 01:21
Kijk eens hier naar. Daar zit een C6200 tussen. Misschien werkt dat.

http://www.editgrid.com/user/debindas/PHOTOSMART_RESET_MENU

• Bartjezz
Dat was juist het menu waarin ik die semi-full-reset heb gevonden... Helaas bood dat geen oplossing :S
Dan wordt alleen de software gereset met de instellingen. Dus dan moet je de printer opnieuw instellen, maar ik moet echt een harde reset geven denk ik. Die kan ik nergens vinden.

• Bartjezz
Niemand??? Die printer heeft mij destijds 180€ gekost :S

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Zien de contacten van die cartridge er schoon uit? En zie je ook contactsporen?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Bartjezz
Onbekend schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:52:
Zien de contacten van die cartridge er schoon uit? En zie je ook contactsporen?
Ik heb alles schoongemaakt met contactspray. Dat op een doekje spuiten en alle contacten ermee schoon gemaakt. Aan de sporen op de cartridge te zien maken alle 4 de lipjes genoeg contact.
Pagina: 1