Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Ik ben met spoed opzoek naar een paar nieuwe toestellen voor zakelijk gebruik.

De eisen zijn niet zo heel hoog:

- simlockvrij
- goed bereik
- goede belkwaliteit
- goede accu duur
- je hoeft er niet mee te internetten
- geen e-mail etc
- moet een beetje stevig aanvoelen
- camera is ook niet zo belangrijk

Deze toestellen worden gebruikt door collegas die bij een klant gebouwbeheer uitvoeren en zullen nooit het gebouw verlaten. Met andere woorden ze liggen een groot deel van de dag gewoon ergens op een bureau.

Nu zag ik de Nokia C2-01 en dit toestel lijkt me wel wat. Maar is dit toestel geschikt voor zakelijk gebruik. Onze telecomleverancier heeft ze in het assortiment en beveelt ze wel aan, maar ze hebben momenteel geen voorraad.

Wat kunnen jullie anders adviseren voor een maximale prijs van zeg maar 90 euro per stuk?

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11 18:42

Roytoch

Nietes

Elke random dumbphone voldoet dan toch gewoon? Dan lijkt me die C2-01 nog wat te gecompliceerd zelfs.

Lijstje met goedkope Nokia's: http://tweakers.net/price...P34gXOoXnQ-j7abo293WP9XkB

C201 is iets van 70 euro, zijn kleinere simpelere broertje is de C1-01: pricewatch: Nokia C1-01 Zwart

Die dingen kunnen je gebouwbeheerders ook nog gebruiken om even een spijker een muur in te tikken mocht dat nodig zijn, oerdegelijke spullen.

[ Voor 73% gewijzigd door Roytoch op 10-01-2012 18:57 ]

Welles

Verwijderd

Wat versta jij onder zakelijk gebruik?

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Zakelijk gebruik is eigenlijk niks meer dan veel bellen en weinig poespas (alhoewel dat natuurlijk veel meer geldt tegenwoordig). Robuuste telefoons, waar bijvoorbeeld ook nog eens een accountmanager mee kan lopen. Bijvoorbeeld de Nokia 6230 destijds en de nokia 6300 en 6500 toestellen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is nou een typisch voorbeeld van een 'boodschappenlijstje'. Met een beetje eigen inzet kan je zelf makkelijk wat toestellen met elkaar vergelijken waarna je het toestel kunt kiezen wat voor jou het beste past. Gebruik Google en de search van die forum en je komt een heel eind. Je vraag is nu veel te open en daarom ga ik dit topic sluiten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.