Ik ben met spoed opzoek naar een paar nieuwe toestellen voor zakelijk gebruik.
De eisen zijn niet zo heel hoog:
- simlockvrij
- goed bereik
- goede belkwaliteit
- goede accu duur
- je hoeft er niet mee te internetten
- geen e-mail etc
- moet een beetje stevig aanvoelen
- camera is ook niet zo belangrijk
Deze toestellen worden gebruikt door collegas die bij een klant gebouwbeheer uitvoeren en zullen nooit het gebouw verlaten. Met andere woorden ze liggen een groot deel van de dag gewoon ergens op een bureau.
Nu zag ik de Nokia C2-01 en dit toestel lijkt me wel wat. Maar is dit toestel geschikt voor zakelijk gebruik. Onze telecomleverancier heeft ze in het assortiment en beveelt ze wel aan, maar ze hebben momenteel geen voorraad.
Wat kunnen jullie anders adviseren voor een maximale prijs van zeg maar 90 euro per stuk?
De eisen zijn niet zo heel hoog:
- simlockvrij
- goed bereik
- goede belkwaliteit
- goede accu duur
- je hoeft er niet mee te internetten
- geen e-mail etc
- moet een beetje stevig aanvoelen
- camera is ook niet zo belangrijk
Deze toestellen worden gebruikt door collegas die bij een klant gebouwbeheer uitvoeren en zullen nooit het gebouw verlaten. Met andere woorden ze liggen een groot deel van de dag gewoon ergens op een bureau.
Nu zag ik de Nokia C2-01 en dit toestel lijkt me wel wat. Maar is dit toestel geschikt voor zakelijk gebruik. Onze telecomleverancier heeft ze in het assortiment en beveelt ze wel aan, maar ze hebben momenteel geen voorraad.
Wat kunnen jullie anders adviseren voor een maximale prijs van zeg maar 90 euro per stuk?