Banner CES gaat via Doubleclick?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Adjes

Ik vraag me af waarom de banner van CES langs doubleclick gaat en zo naar de juiste pagina gaat.
Verdienen jullie hier extra geld mee? Controleren jullie zo op clicks? :)

Geld verdienen zou me verbazen aangezien het gewoon linken is naar een pagina op dezelfde website. Ook het aantal clicks tellen lijkt me niet het antwoord aangezien jullie systeem dat ook zonder doubleclick kan (gok ik).

Een simpele vraag maar een uitgebreider antwoord wordt geapprecieerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarnaast, nog geen 2cm eronder staat gewoon de directe link, CES 2012, zou je dat dan puur voor eigen clicks doen, zou je dat wel consequenter doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ja het maakt het de dingen er niet logischer op :)
Ter verduidelijking: ik ben gewoon nieuwsgierig, ik heb er geen problemen mee oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

crisp

Devver

Pixelated

Dat is puur omdat we die header via ons bannersysteem serveren, en da's toevallig doubleclick :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je kan toch ads weren van concurenten, en dan dus toch ook van je zelf?

Lijkt me wat raar om te moeten betalen voor clicks op je eigen ad die op je eigen site staat. Was me al eens eerder opgevallen trouwens. Lijkt me dat je meer betaald voor een click dan je er uberhaupt van Google voor krijgt.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
RaZ schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:01:
Je kan toch ads weren van concurenten, en dan dus toch ook van je zelf?

Lijkt me wat raar om te moeten betalen voor clicks op je eigen ad die op je eigen site staat. Was me al eens eerder opgevallen trouwens. Lijkt me dat je meer betaald voor een click dan je er uberhaupt van Google voor krijgt.
Ik denk dat eerder bedoelt word dat t.net op die locatie alleen zo'n banner kan serveren via doubleclick, en omdat ze de CES wat meer in de spotlights willen zetten hebben ze besloten deze banner daar neer te zetten. Het zal ze dan ook (vrijwel) niets kosten gok ik zo

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Even de reactie van Wilbert de Vries plakken :)
@filenox @tweakers @arnoudwokke Omdat een 'banner' de snelste manier wa:) En we kunnen dan ook zien hoe het klikt. Soort interne banner dus

Het zal ze dan ook (vrijwel) niets kosten gok ik zo
Dat mag ik hopen ja :)

[ Voor 19% gewijzigd door filenox op 10-01-2012 17:22 ]

Pagina: 1