Toon posts:

free News-servers?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik newsserver kan vinden waar je vanaf overal bijkunt. Dus je hebt je connectie bij @home, en die heeft een eigen newsserver(die het af en toe doet) dan wil ik dus wat andere newsserver gaan bekijken aangezien die van @home niet echt veel soeps is. Weet iemand een linkje waar ik dit kan vinden? Gewoon gratis en voo niks natuurlijk.

Verwijderd

[topic=147992]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik was te lui voor de search, maar ik heb al hele mooi gevonden.....perfect. Heel wat beter als die @homo newsserver...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

Wildfire

Joy to the world!

't Is jammer, maar vroeger was de nieuwsserver van @Home perfect. Snelheden van rond de 300 kilobyte/sec, veel nieuwsgroepen en zelfs nog aardig wat binaries....

Maar helaas, tegenwoordig zie ik vaker een paar bytes/sec als snelheid ipv een paar honderd kilobytes/sec... en aangezien @Home ons niets laten weten, denk ik dat het nog wel een aardige tijd zal gaan duren eer de nieuwsservers het weer goed doen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 22:28 schreef killerbolt het volgende:
Sorry, ik was te lui voor de search, maar ik heb al hele mooi gevonden.....perfect. Heel wat beter als die @homo newsserver...
Welke dan?

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik de search :P

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 18:42 schreef killerbolt het volgende:
Gebruik de search :P
Ik open er in ieder geval geen topic voor... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tis wel goed met nou. Eerst tegen mij zeggen dat ik moet searchen en dan zelf erom vragen. ja daaaaaaaaaaag

• Newy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 15:12

Newy

is het nog steeds Zat

Lekker opbouwend weer.
Weet je free newsservers, tell us pls :)
Pagina: 1