Weet iemand waar ik newsserver kan vinden waar je vanaf overal bijkunt. Dus je hebt je connectie bij @home, en die heeft een eigen newsserver(die het af en toe doet) dan wil ik dus wat andere newsserver gaan bekijken aangezien die van @home niet echt veel soeps is. Weet iemand een linkje waar ik dit kan vinden? Gewoon gratis en voo niks natuurlijk.
Sorry, ik was te lui voor de search, maar ik heb al hele mooi gevonden.....perfect. Heel wat beter als die @homo newsserver...
't Is jammer, maar vroeger was de nieuwsserver van @Home perfect. Snelheden van rond de 300 kilobyte/sec, veel nieuwsgroepen en zelfs nog aardig wat binaries....
Maar helaas, tegenwoordig zie ik vaker een paar bytes/sec als snelheid ipv een paar honderd kilobytes/sec... en aangezien @Home ons niets laten weten, denk ik dat het nog wel een aardige tijd zal gaan duren eer de nieuwsservers het weer goed doen.
Maar helaas, tegenwoordig zie ik vaker een paar bytes/sec als snelheid ipv een paar honderd kilobytes/sec... en aangezien @Home ons niets laten weten, denk ik dat het nog wel een aardige tijd zal gaan duren eer de nieuwsservers het weer goed doen.
Verwijderd
Welke dan?Op donderdag 22 maart 2001 22:28 schreef killerbolt het volgende:
Sorry, ik was te lui voor de search, maar ik heb al hele mooi gevonden.....perfect. Heel wat beter als die @homo newsserver...
Verwijderd
Ik open er in ieder geval geen topic voor...Op vrijdag 23 maart 2001 18:42 schreef killerbolt het volgende:
Gebruik de search
Tis wel goed met nou. Eerst tegen mij zeggen dat ik moet searchen en dan zelf erom vragen. ja daaaaaaaaaaag
Lekker opbouwend weer.
Weet je free newsservers, tell us pls
Weet je free newsservers, tell us pls
Pagina: 1