Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

usb header maakt geluid kraken

Pagina: 1
Acties:

• Fraxor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08-2024
Besten,

Sinds ik mijn nieuwe pc heb, heb ik een probleem. Als ik s'avonds aan het gamen ben doe ik vaak een headset op om de rest van de fams geen slapeloze nacht te bezorgen. Deze headset is een Logitech G35. Als ik deze headset in de voorkant van mijn PC inplug, gaat het geluid van alle NIEUWE games(lees: BF3, MW3, Skyrim, BF:BC2) kraken. Het is erg lastig te omschrijven maar bij de lage tonen waar veel bas bij komt wordt het erg vervelend. Bij oudere games zoals CS:S gebeurd het niet. Ik heb verschillende USB porten gebruikt, allemaal hetzelfde verhaal. Tevens heb ik de geluidsdrivers van mijn mobo geupdate, mocht ook niet baten. Ook de virtuele 7.1 uitzetten werkt ook niet.

Als ik mijn headset aan de achterkant, direct in het mobo, inplug heb ik nergens last van. Dit maakte voor mij 0,0 sense :(. Nu ben ik dus ook zover dat ik gewoon de headset ingeplugd laat zitten in de achterkant en via Windows de standaard geluidsbron verwissel, maar het liefst zou ik de USB porten aan de voorkant gewoon werkend hebben.

Case: Cooler Master Storm Enforcer
Mobo: ASUS Sabertooth 990FX

Iemand ideeën, oplossingen?!

Thanks!
- Frax

ps. andere headset geeft hetzelfde probleem

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-10 10:25

Devion

Space for rent ;-)

KHz instellingen hoog staan (oa. 24bit/96KHz?), hrm.. een zin over het hoofd gezien.. kan zijn dat de lijn van voor naar het mobo niet lekker is.. ?

[ Voor 52% gewijzigd door Devion op 10-01-2012 15:22 ]

• Fraxor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08-2024
Devion schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:21:
KHz instellingen hoog staan (oa. 24bit/96KHz?), hrm.. een zin over het hoofd gezien.. kan zijn dat de lijn van voor naar het mobo niet lekker is.. ?
Dat vroeg ik mij dus ook af, ik heb daar al mee zitten rommelen, staat nu op 16 bits, 44100 Hz. Als ik hem 1 punt omlaag doe veranderd dat niets. Nog lager en ik krijg alleen nog maar piepjes.