Ik heb met mijn Nokia Lumia 800 in het begin probleemloos gesynct, dit lukt niet meer. Ik heb deze vraag al gesteld in het Lumia 800 topic, het probleem is zo specifiek dat het denk ik beter in een apart topic geplaatst kan worden.
Ik heb het volgende al gedaan:
1. Bij device manager, alles van de Nokia verwijderd, opnieuw opgestart. Telefoon weer aangesloten. Telefoon wordt herkend maar geen drivers gevonden.
2. Zune eraf gehaald en weer geïnstalleerd, heeft ook niet geholpen.
3. Fix it geprobeerd, niet geholpen.
4. Wp2usb geprobeerd voor mass storage toegang, programma lijkt wel niks te doen. Als ik via regedit kijk lijkt ook wel of de registerwaardes niet aanwezig zijn voor de lumia
.
5. Andere windows pc (heeft nog nooit een WP telefoon gezien), heb ik Zune geinstalleerd. Dan telefoon koppelen, windows vindt weer geen drivers.
Op de site van Nokia kan ik geen losse drivers vinden alleen de Zune software.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb het volgende al gedaan:
1. Bij device manager, alles van de Nokia verwijderd, opnieuw opgestart. Telefoon weer aangesloten. Telefoon wordt herkend maar geen drivers gevonden.
2. Zune eraf gehaald en weer geïnstalleerd, heeft ook niet geholpen.
3. Fix it geprobeerd, niet geholpen.
4. Wp2usb geprobeerd voor mass storage toegang, programma lijkt wel niks te doen. Als ik via regedit kijk lijkt ook wel of de registerwaardes niet aanwezig zijn voor de lumia
5. Andere windows pc (heeft nog nooit een WP telefoon gezien), heb ik Zune geinstalleerd. Dan telefoon koppelen, windows vindt weer geen drivers.
Op de site van Nokia kan ik geen losse drivers vinden alleen de Zune software.
Kan iemand mij helpen?