Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een eigen home domein aanmaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Beste tweakers leden,

Hoe kan ik zorgen dat ik thuis bijvoorbeeld domain.local kan instellen en dat mensen dan in kunnen loggen in mijn domein met bepaalde rechten?

Is hier citrix, vm ware of regas voor nodig?

Graag tips!!!!

Groet,
Rinzy12

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tip 1: Het algemeen beleid

Tip 2: omschrijf eens wat "inloggen" is en wat mensen dan moeten kunnen

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Ok, het algemeen beleid is duidelijk nu.
Ik bedoel met inloggen dat mensen met hun naam bijvoorbeeld ik met Rinzy12 als gebruikersnaam en met een uitgekozen wachtwoord kan inloggen op een local domain.
En dat ik dan zeg maar mijn eigen lokale domein aanmaak waar mensen enzo in kunnen loggen.
Heb ik hier citrix, regas, vmware esxi, vmware sphere of andere software voor nodig.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Rinzy, ik vind je topicstart vrij onduidelijk:
  • Ik kan uit die ene zin nu niet echt duidelijk halen wat je exact probeert of wat je probleem is
  • Er wordt niet aangeven wat je geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen of welke zoektermen je gebruikt hebt om een oplossing voor je probleem te vinden.
Ik raad je aan om even de faq door te nemen waarin aangegeven wordt welke zaken in een goede topicstart verwacht wordt. Het algemeen beleid #quickstart

Lees deze info even goed door, en maak dan eens een topicstart die hier zoveel mogelijk aan voldoet. Zoals je wellicht begrijpt, gaat dit topic dan ook op slot. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.