Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
cheesefrog schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:20:
thefuck. Telkens als ik 't uitvoer wilt de tablet gewoon niet meer goed booten haha. Je krijgt het "loading windows" scherm, waarna ik een zwart scherm krijg en verder niks meer.

Zonder register 'hack' kan ik 'm gewoon normaal rebooten.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Edit±

Nieuwe ISO gedownload, maar toch komt er een zwart scherm iedere keer na het register hackje. :/
Geen idee maar ik had hetzelfde. Na het aanpassen van het register tablet reboot en eerst windows loading en daarna zwart scherm (echt dus dat het scherm geen stroom meer heeft). Heb windows 8 er maar weer afgehaald.

Daarna opnieuw windows 7 geïnstalleerd aangezien ik er een SDD ingezet had (en 2 gb geheugen).
Daarvoor een iso op sd kaart gezet (met programma iso to usb http://www.isotousb.com/ ) met windows 7 home premium sp1 en in de bios de Harddisk op AHCI gezet ipv IDE.
Na het installeren er verder nog geen enkele driver van AT erop gezet. Mijn verbinding met wifi is nu vele malen beter als voorheen (dus nu met de default windows drivers van windows 7 sp1). Het enige wat nog niet werkt het is het automatisch roteren van 't scherm. Kijken wat ik daarvoor nodig heb want op zich heb ik het gevoel dat alles nu beter werkt als met de standaard installatie van AT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
luckyjan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:38:
[...]

Geen idee maar ik had hetzelfde. Na het aanpassen van het register tablet reboot en eerst windows loading en daarna zwart scherm (echt dus dat het scherm geen stroom meer heeft). Heb windows 8 er maar weer afgehaald.

Daarna opnieuw windows 7 geïnstalleerd aangezien ik er een SDD ingezet had (en 2 gb geheugen).
Daarvoor een iso op sd kaart gezet (met programma iso to usb http://www.isotousb.com/ ) met windows 7 home premium sp1 en in de bios de Harddisk op AHCI gezet ipv IDE.
Na het installeren er verder nog geen enkele driver van AT erop gezet. Mijn verbinding met wifi is nu vele malen beter als voorheen (dus met de default windows drivers van windows 7 sp1). Het enige wat nog niet werkt het is het automatisch roteren van 't scherm. Kijken wat ik daarvoor nodig heb want op zich heb ik het gevoel dat alles nu beter werkt als met de standaard installatie van AT.
Zoals een aantal posts boven je te lezen is, is daar de Notebook Manager voor nodig. Ff zoeken in het topic en je vind hem zo.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Tnx. Ik had al die software al gedownload en ik bedoelde dat ik alleen dat stukje voor het roteren wil installeren want voor de rest werkt alles nu beter.
Bijv. als ik nu in firefox iets wil intypen krijg ik het toetsenbord icoontje (eerst niet en moest ik links in het scherm zelf het toetstenbord in het beeld schuiven). Ook kan ik nu in het browser scherm scrollen met mijn vingers terwijl ik eerst daarvoor de scrollbalk rechts in het beeld moest gebruiken.
En die wifi is echt ongelooflijk nu. Ik had in china al een usb wifi adapter met antenne besteld maar die heb ik niet meer nodig. Overal in huis een prima bereik en snelheid. Waar ik eerst bijv. nog maar 1 streepje had heb ik er nu 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik kom met het opstarten en drukken op f8 echt niet in een hersteloptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
chronoz schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:18:
Ik kom met het opstarten en drukken op f8 echt niet in een hersteloptie.
Kom je wel met F2 in de bios? Ik had geen probleem met F8, moet je wel snel en vaak indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik kan hem echt niet benaderen. Ik heb f5 en f8 heel vaak ingedrukt, wellicht is dat er niet meer na het updaten naar Windows 8? Ik heb dat gewoon vanuit Windows gedaan en er is nog steeds een herstelpartitie.

Maar zelfs booten via USB (Windows Recovery Disc) helpt niet. Dat brengt me wel in dat recovery scherm, maar ik kan vervolgens niet herstellen en zie ook maar 5 opties, dus niet de eerder genoemde 6e optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Waarom wil je hem eigenlijk herstellen?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Heeft iemand enig idee welke autolader bij het apparaat hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
MegaTronics schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:15:
Waarom wil je hem eigenlijk herstellen?
Om opnieuw Windows 7 erop te hebben om hem te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Iemand op tweakers heeft ook de volledige stock disk image geupload ergens, kan je die niet gebruiken? Ik heb hem toen gedownload en hij heet: attablet_trueimage_fulldisk.tib

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
MsG schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:53:
Iemand op tweakers heeft ook de volledige stock disk image geupload ergens, kan je die niet gebruiken? Ik heb hem toen gedownload en hij heet: attablet_trueimage_fulldisk.tib
Ik heb een Ghost image gemaakt van het apparaat voordat ik m'n eigen image erop heb gezet. Image is alleen 17 GB, ik zou niet weten waar ik het zou moeten neerplempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je kan toch prima vanaf een externe HDD ofzo dat ding inladen wanneer je bijvoorbeeld van een externe USB-DVD speler de image-software start? Althans met Acronis moet dat wel willen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

chronoz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:44:
[...]
Om opnieuw Windows 7 erop te hebben om hem te verkopen.
Ik heb gewoon een Windows 7 HP DVD op een USB key gezet en vanaf daar de installatie gestart (wel even in de BIOS de boel omzetten van IDE naar SATA voor net wat betere HDD/SSD performance). Even de juiste drivers er bij zoeken en de boel via de telefoon activeren en klaar is je schone geactiveerde installatie. Ik kan wel even kijken of ik mijn gebruikte driverpakket ergens online kan zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door MegaTronics op 05-06-2012 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik had gister opeens gezeur met mijn windows-activatie. Ik wilde toen bellen maar dat automatische systeem kon niets met mijn invoer :S en zou daarna doorschakelen naar menselijke medewerkers, alleen was het al na 6 uur. Het kan toch niet zo zijn dat er illegale keys op zitten? Ik heb hem inmiddels verkocht, de licentiesticker lijkt me genoeg bewijs voor geldigheid voor MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
MsG schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:33:
Ik had gister opeens gezeur met mijn windows-activatie. Ik wilde toen bellen maar dat automatische systeem kon niets met mijn invoer :S en zou daarna doorschakelen naar menselijke medewerkers, alleen was het al na 6 uur.
Vreemd, dan word je normaal doorgeschakeld naar de V.S.
Ze accepteren in de V.S. trouwens ook collect calls, dan kun je ze direct bellen. Heb zo ook vaak 's nachts gebeld om servers te activeren.
Het kan toch niet zo zijn dat er illegale keys op zitten? Ik heb hem inmiddels verkocht, de licentiesticker lijkt me genoeg bewijs voor geldigheid voor MS?
Waarschijnlijk hebben ze een verkeerd OEM certificaat gebruikt voor pre-activatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Trommelrem op 05-06-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 12:59
Ik heb inmiddels toestemming om mijn snijplank terug te sturen voor onderzoek naar de problemen met de 3G module. Moet ik hem wel zien te herstellen... Als dat niet kan, wat heeft zo'n recovery partitie dan voor zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
MsG schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:53:
* DJSmiley was dat

1 server is inmiddels offline, dat was nog een oude server, overige machines draaien nog

http://meuk2.djsmiley.com/attablet/
ftp://ftp.djsmiley.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het driverpakket, wat ik gebruikt heb bij de schone installatie van Windows 7, staat hier (185 MB).

[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 07-06-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Is er al iemand die weet hoe dat Metro-probleem in de nieuwste versie van W8 opgelost kan worden? Heb namelijk hetzelfde probleem als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01

thof

FP ProMod
Yorin schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:44:
Is er al iemand die weet hoe dat Metro-probleem in de nieuwste versie van W8 opgelost kan worden? Heb namelijk hetzelfde probleem als hierboven.
Welk Metro-probleem heb je? Dat de resolutie niet goed is? Dat is namelijk te fixen met een register instelling waardoor hij gaat scalen.

[ Voor 11% gewijzigd door thof op 08-06-2012 08:59 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wat ook niet een geweldig resultaat geeft als ik dit zo lees:
Hyp Hyper schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Ja, werkte meteen. Heb het alleen weer teruggezet omdat alles uit proportie raakt.
Ik laat Windows 7 er wel op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
thof schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:58:
[...]

Welk Metro-probleem heb je? Dat de resolutie niet goed is? Dat is namelijk te fixen met een register instelling waardoor hij gaat scalen.
Nadat ik dat geprobeerd heb, gaat die niet meer aan. Blijf een black-screen houden, zoals hierboven. Ben nu maar een oudere versie aan het downloaden om daar weer mee verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Neen, ik heb nog niks gevonden. Een beetje jammer haha. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Yorin schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:10:
[...]

Nadat ik dat geprobeerd heb, gaat die niet meer aan. Blijf een black-screen houden, zoals hierboven. Ben nu maar een oudere versie aan het downloaden om daar weer mee verder te gaan.
Gewoon windows 7 erop met rainmeter en omnimo lijkt het net windows 8 ;)
Afbeeldingslocatie: http://techdows.com/wp-content/uploads/2011/06/Windows-8-start-screen-for-Windows-7-with-Omnimo-48.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Wauw! Daar ga ik vanaaf eens naar kijken. Ziet er ontzettend gaaf uit haha. Thanks voor de tip! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:44:
Ik weet het nu eindelijk.
Eerst ook hetzelfde probleem met zwart scherm na de register fix.
De oplossing is om eerst een andere (oudere) videodriver te installeren.
Ik heb deze site gebruikt om het werkend te krijgen. Videodriver voor de GMA 3150 graphics gebruikt via de link en daarna werkte de register fix wel. Rebooten en gaan. De resolutie werd bij mij na herstart automatisch al goedgezet voor de Metro interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heb nu net de tablet opengemaakt wat opzich makkelijk ging. Zijkant eraf schuiven, grote klep eraf schuiven. Alleen nu blijft het kleine plekje niet meer op zijn plaats, hoe zit dit normaal vast? Hij blijft er gewoon afvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die hoort weer vast te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Waar kan ik de licentiesticker vinden? Ik ben dus de herstelpartitie kwijtgeraakt bij de update naar Windows 8 en ben bezig met het opnieuw installeren van Windows 7. Op de tablet en de doos heb ik deze niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier is de licentiesticker gewoon op de achterkant van het tablet geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik heb maar 3 stikkers:
  • RMA-stikker - met een barcode en een nummer.
  • Intel Atom inside stikker.
  • Barcode-stikker met een barcode nummer.
Ik zie geen typische Windows-licentie stikker op de achterkant van de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Megamind schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:33:
Heb nu net de tablet opengemaakt wat opzich makkelijk ging. Zijkant eraf schuiven, grote klep eraf schuiven. Alleen nu blijft het kleine plekje niet meer op zijn plaats, hoe zit dit normaal vast? Hij blijft er gewoon afvallen.
Ik moet zeggen dat ik de tablet wel lastig open vindt gaan, vooral het kleine klepje. Het kleine klepje heeft op de lange zijde van de achterkant, drie kleine lipjes waarmee hij onder de grote klep vast komt te zitten.
chronoz schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:36:
Waar kan ik de licentiesticker vinden? Ik ben dus de herstelpartitie kwijtgeraakt bij de update naar Windows 8 en ben bezig met het opnieuw installeren van Windows 7. Op de tablet en de doos heb ik deze niet kunnen vinden.
Bij mij zit hij ook gewoon op de achterkant, een standaard windows 7 licentie sticker. In het blauw of in het rood.
Yorin schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 09:10:
[...]

Dezelfde truck werkt nog wel, maar je moet eerst de drivers van de intel video installeren. Windows 8 installeerd standaard een nieuwere versie, dan die beschikbaar is op de intel site. Die op de intel site is net een versie ouder en bevat ook de software. Daarna draait het hier als een zonnetje. (Moet nog wel de 3g adapter installeren). Is er behoefte aan een handleiding voor de installatie van Win8, of komen de tweakers er zelf wel uit :)

[ Voor 53% gewijzigd door thof op 09-06-2012 20:17 ]

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi , ben best tevreden over de tablet , stond win8 op heb windows 7 er terug opgezet , vind dit fijner en vertrouwder werken , al is het wel even wennen waar je het scherm aanraakt maar gaat nu prima . Heb 'm uitgebreid met een ssd en 2 gig ram.
Alle functies werken , maar had ook problemen met de ingebouwde wifi , als ik meer dan 5 meter van mijn router was verwijderd was er geen stabiel signaal meer en werd de verbinding verbroken , heb er een dlink usb dingetje ingestopt en werkt nu prima .

Toch had ik de vraag of er iemand al een goed mini pci wifi kaartje had gevonden voor in de AT .

groeten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Ik zelf maak gebruik van een Intel Centrino Advanced-N 6230 mini pci-e kaartje. Deze moet in staat zijn hogere snelheden te halen: 300mbit ipv 150mbit max. Daarnaast kan deze gebruik maken van zowel de 2.4ghz als de 5ghz band en heeft deze ingebakken bluetooth.

Specificaties: http://ark.intel.com/prod...Advanced-N-6230-Dual-Band

Wel moet je hier bij opletten, dat deze pci-e kaart twee antennes nodig heeft. De AT Tablet heeft er echter maar eentje. Je zult dus zelf één (of twee) nieuwe antennes moeten aansluiten in de tablet. Mijn ervaring is dat dit echter vrij krap is, maar het wel kan :) Daarnaast is de bluetooth wat overbodig aangezien de AT Tablet al bluetooth heeft.

Ik verwacht komend weekend een SSD in mijn tablet te zetten. Mocht iemand behoefte hebben aan foto's, dan hoor ik dat graag. Ook wil ik gaan werken aan een review, mocht iemand daar nog leuke punten voor hebben laat dat ook maar weten :)

Mijn AT Tablet:
inventaris: Tablet

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Centrino Advanced-N 6230€ 20,21€ 20,21
1Samsung 830 series Notebook Upgrade Kit 128GB€ 107,99€ 107,99
1Ambiance Technology AT-Tablet Win7 Zwart€ 548,99€ 548,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 677,19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik gebruik een mini usb wifi dongletje. Had 'm nog liggen en de tablet is toch al zo lomp dat het niet meer uitmaakt dat er iets een beetje uitsteekt. :P
Verder ben ik niet van plan een cent aan het ding uit te geven.

[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 18-06-2012 14:46 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net even getest, op zolder (2 betonlagen tussen router (Draytek Vigor 2710Vn tablet) haal ik bij speedtest.net dezelfde doorvoer als vlak bij de router. Als ik het hier zo lees, heb ik een van de weinige goed werkende wifi adapter. :p

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2015396503.png

[ Voor 24% gewijzigd door MegaTronics op 18-06-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Heb je een nieuwe gehad pas? Ik heb een nieuwe en werkt hier ook op gemiddeld 13Mbps/2.58Mbps, lang niet de 30Mbps die ik normaal via internet.

[ Voor 3% gewijzigd door Megamind op 18-06-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
MegaTronics schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:09:
Net even getest, op zolder (2 betonlagen tussen router (Draytek Vigor 2710Vn tablet) haal ik bij speedtest.net dezelfde doorvoer als vlak bij de router. Als ik het hier zo lees, heb ik een van de weinige goed werkende wifi adapter. :p

Lijkt er wel op. Ik had één houten vloer verder al problemen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die van mij was de laatste levering met een originele AT hoes erbij.

MegaTronics in "AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*"

Verwijderd

Tafkar, alvast bedankt voor de android rom ;) , echt prachtig gedaan _/-\o_ , tablet is nu vele leuker om mee te werken. Heb je misschien al de 3G module werkende gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn tablet een dag of 4 niet gebruik, dan is de accu helmaal leeg.
Ik heb een dualboot met Android en Windows 8. Ik sluit de tablet na gebruik netjes af, maar toch loopt de accu snel leeg.
Is dat bij jullie ook?
Dit is sinds een maand of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier net even getest, tablet ligt al een paar weken aan de kant en inderdaad zo dood als een pier. Toch wel jammer van die leegloop, vooral als je het tqablet nodig hebt voor het bijwerken van je satellietontvanger. :+

[ Voor 25% gewijzigd door MegaTronics op 29-10-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist.
Precies op het moment dat je hem "even" nodig hebt, dan doet ie het niet |:(

edit:
Ik heb een week geleden een contactformulier ingevuld op de site van TPH of de slechte accu onder de garantie valt. Totaal geen reactie ontvangen.
Vandaag dezelfde vraag nog maar eens gesteld :P

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Ik heb er ook last van idd. Vrij jammer, maarja.

Heeft iemand toevallig nog een werkend linkje voor de Android 4.x rom?

@ hierboven, en? Nog wat gehoord of?

[ Voor 14% gewijzigd door cheesefrog op 07-12-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb eindelijk wat gehoord.
Een standaard mailtje teruggekregen:

"Uit uw e-mail maak ik op dat er een defect is opgetreden aan uw toestel.

Het beste advies dat ik u in dit geval kan geven is langs te gaan bij één van onze winkels. Onze medewerkers kunnen het toestel wellicht ter plekke voor u repareren. Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen zij het eventueel ter reparatie zenden. U kunt via deze link de dichtsbijzijnde winkel vinden
."

en meteen daar onder:

"Bij Phone House staat de klant centraal. Daarom vind ik het belangrijk om te weten hoe u mijn afhandeling van uw reactie heeft ervaren.
Met het invullen van deze korte vragenlijst kunt u mij helpen om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn.
Het invullen kost u minder dan 2 minuten. Bij voorbaat mijn dank!

U komt via de volgende link in de vragenlijst
:"

Ik ga niet eens meer de moeite doen en de tablet maar als verloren beschouwen. Ze zullen het toestel (?) niet ter plekke kunnen repareren en opsturen gaat me te lang duren.
Gelukkig niet al te veel betaald voor dat onding ;)

edit:
Ik heb de Android rom hier voor je neergezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
Bedankt ;) En ja, dat is idd spijtig. Mij doet het opzich niet zo heel veel, voor onderweg gebruik ik vrijwel alleen mijn HTC Flyer. Veel handiger, en de batterij houd 't stukken langer vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Megakick, maar is inmiddels iemand die Windows 8 apps aan de praat heeft? De registry hack werkt niet dan krijg je een zwart scherm, en de nieuwe drivers zijn ouder dan erop staan en hebben ook geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op zondag 27 januari 2013 @ 16:21:
Megakick, maar is inmiddels iemand die Windows 8 apps aan de praat heeft? De registry hack werkt niet dan krijg je een zwart scherm, en de nieuwe drivers zijn ouder dan erop staan en hebben ook geen effect.
Heb je mijn eerdere post gelezen?
Je zal een nog oudere driver moeten installeren: GMA 3150 graphics werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik heb de GMA 3150 geïnstalleerd, versie 8.14 uit m'n hoofd, Windows heeft 8.15 er al opstaan, welke versie zou ik dan moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GMA 3150 versie 8.14.10.2230 er op staan en dat werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:52:
Ik heb GMA 3150 versie 8.14.10.2230 er op staan en dat werkt bij mij.
Dit projectje maar weer eens opgepakt :P Ik dacht namelijk ergens de lezen dat 8.1 wel met lagere resoluties om kan gaan, maar blijkbaar niet.

Heb nu 8.14 erop staan, maar kan geen resolutie aanpassen. Heb nu de reg fix gedaan maar nu krijg ik gelijk een zwart scherm bij booten :') Wat een gezeik met die kansloze tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dan dachten we het zelfde over 8.1 en lagere resoluties.
Ik ben er zondag ook mee bezig geweest en het wilde maar niet lukken. Uiteindelijk de oplossing gevonden na de derde verse installatie :(
Ik heb Windows 8.1 32Bit gebruikt.
Als je 8.14.10.2230 installeert gaat alles goed, tot je opnieuw opstart. Dan staat 8.15 er weer op en werkt de regfix niet.
De truck is om bij de setup.exe van 8.14 de compatibiliteit op Windows 7 te zetten !
Dan blijft die wel staan na een herstart. Dan de regfix uitvoeren, opnieuw opstarten en klaar.

Oh ja, vergeet daarna niet om bij de updates van Windows om de Intel video driver update uit te vinken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Enorme kick. Vandaag als test eens de upgrade naar Windows 10 gedaan op de tablet en verbazingwekkend blijkt het nog te werken ook. :p. Alleen de mobiel internet kaart is nog onbekend, maar daar kijk ik morgen nog even naar. Voor een tablet waar Windows 8 niet zonder aanpassingen kon draaien vind ik dit wel een geslaagde actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Dank je!!! Ik zal hem ook eens updaten. Windows 7 werkte niet lekker op touchscreen en Windows 8 helemaal niet op het apparaat.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Windows 10 werkt prima :)

Maar wel vreemde problemen sindsdien met de tablet.
De accu wordt niet herkend in Windows 10. Zonder adapter is de resterende tijd onbekend, en wanneer de adapter is aangesloten wordt de accu niet herkend...

En de ventilator slaat niet meer aan in Windows. De tablet wordt daardoor onwerkbaar heet en traag.
De fan slaat wel aan voor een seconde wanneer ik de tablet aan zet (BIOS scherm). Hij werkt dus wel.

Oh ja, en als ik Windows afsluit blijft het groene power lampje branden en is de volle accu leeg na een X aantal uur.

Hebben jullie dat ook?

@Mega Tronics:
De driver die je zoekt is
12.3G_ERICSSON_F3307_Driver_v6.1.23.103_XP_WHQL(QS4.11_20100603). Die werkt.
Ik kan hem je wel bezorgen als je een PM stuurt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb ook nog de drivers van mijn windows 7 installatie, dus hardware technisch werkt het. alleen herkent die nu de SIM card nog niet, dat kan liggen aan de kaart zelf of het slot.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het AT-Tablet Win7 zelf. Reacties over de afhandeling van The Phone House met dit tablet horen thuis in
AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*
.