Geen idee maar ik had hetzelfde. Na het aanpassen van het register tablet reboot en eerst windows loading en daarna zwart scherm (echt dus dat het scherm geen stroom meer heeft). Heb windows 8 er maar weer afgehaald.cheesefrog schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:20:
thefuck. Telkens als ik 't uitvoer wilt de tablet gewoon niet meer goed booten haha. Je krijgt het "loading windows" scherm, waarna ik een zwart scherm krijg en verder niks meer.
Zonder register 'hack' kan ik 'm gewoon normaal rebooten.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Edit±
Nieuwe ISO gedownload, maar toch komt er een zwart scherm iedere keer na het register hackje.
Daarna opnieuw windows 7 geïnstalleerd aangezien ik er een SDD ingezet had (en 2 gb geheugen).
Daarvoor een iso op sd kaart gezet (met programma iso to usb http://www.isotousb.com/ ) met windows 7 home premium sp1 en in de bios de Harddisk op AHCI gezet ipv IDE.
Na het installeren er verder nog geen enkele driver van AT erop gezet. Mijn verbinding met wifi is nu vele malen beter als voorheen (dus nu met de default windows drivers van windows 7 sp1). Het enige wat nog niet werkt het is het automatisch roteren van 't scherm. Kijken wat ik daarvoor nodig heb want op zich heb ik het gevoel dat alles nu beter werkt als met de standaard installatie van AT.