Hallo,
Ik ben op zoek naar de canon 1100D en ik besloot maar eens op marktplaats te kijken.
Daar werd een geheel nieuwe aangeboden met kitlens voor 350 euro.
Voor de gekkigheid deed ik een bod van 315 en een uur later kreeg ik een mail dat het goed is en wanneer ik hem kom ophalen.
Nu net even gebeld voor wat vragen en ik werd te woord gestaan door een wat ouder klinkende dame.
Echter het verhaal vond ik wat vreemd.
De camera was van haar zoon alleen zij had hem voor hem op marktplaats gezet.
Er was geen aankoopbon want hij was gewonnen.
Echter hij ging weg omdat hij te lastig zou zijn.
Ik werd wat achterdochtig en vroeg waarom een oude dame voor haar zoon dan de advertentie moet plaatsen.
Volgens haar waren hun hier handiger in en was de camera echt 100% echt.
Nu toch wat argwanig door het akoord met dit lage bedrag ,wat vreemd verhaal over gewonnen en gezien de verhalen over fake producten via marktplaats begin ik te twijfelen.
Natuurlijk is dit een buitenkansje wat ik niet wil laten lopen maar ik ben totaal niet bekent met dit soort cameras en vrees dat ik een imitatie koop met een cheap binnenwerk ofzo.
Kijken kan altijd natuurlijk maar ik heb geen idee waar ik op moet letten.
En is mijn argwaan gegrond? Worden er imitaties op marktplaats verkocht?
Ik wil vandaag nog die kant uit gaan maar alle info van jullie kant kan ik goed gebruiken
Ik ben op zoek naar de canon 1100D en ik besloot maar eens op marktplaats te kijken.
Daar werd een geheel nieuwe aangeboden met kitlens voor 350 euro.
Voor de gekkigheid deed ik een bod van 315 en een uur later kreeg ik een mail dat het goed is en wanneer ik hem kom ophalen.
Nu net even gebeld voor wat vragen en ik werd te woord gestaan door een wat ouder klinkende dame.
Echter het verhaal vond ik wat vreemd.
De camera was van haar zoon alleen zij had hem voor hem op marktplaats gezet.
Er was geen aankoopbon want hij was gewonnen.
Echter hij ging weg omdat hij te lastig zou zijn.
Ik werd wat achterdochtig en vroeg waarom een oude dame voor haar zoon dan de advertentie moet plaatsen.
Volgens haar waren hun hier handiger in en was de camera echt 100% echt.
Nu toch wat argwanig door het akoord met dit lage bedrag ,wat vreemd verhaal over gewonnen en gezien de verhalen over fake producten via marktplaats begin ik te twijfelen.
Natuurlijk is dit een buitenkansje wat ik niet wil laten lopen maar ik ben totaal niet bekent met dit soort cameras en vrees dat ik een imitatie koop met een cheap binnenwerk ofzo.
Kijken kan altijd natuurlijk maar ik heb geen idee waar ik op moet letten.
En is mijn argwaan gegrond? Worden er imitaties op marktplaats verkocht?
Ik wil vandaag nog die kant uit gaan maar alle info van jullie kant kan ik goed gebruiken