Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Tweakers,

Ik heb heel veel gelezen in de forums, maar komt niet precies tegen wat ik wil weten.. dus vandaar een nieuwe topic start.

Ik kom van een standaard dolby surround 5.1 setje van philips (niks bijzonders). Omdat we verhuisd zijn naar een nieuwe woning heb ik die gelegenheid gepakt om een serieuze set neer te gaan zetten. Ik wil als ik straks alles heb aangeschaft dat alles harmonieus met elkaar werkt en dat alles vloeiend gaat!

Wat ik reeds heb:

TV: Philips 42PFL7606H
AV Receiver: Marantz SR 6005
Speakers: KEF KHT 2005.3
Game: PS3

Wat ik wil:
Blurays kunnen kijken
Hd ontvanger
Tv programma's opnemen (dit vind mijn vrouw heel belangrijk! Het liefst ook in HD)
Content van de PC streamen op mijn tv.

Ik zat voor dit bovenstaande aan een HTPC te denken, alles in 1 kast. Maar ik ben bang dat dit niet goed communiceert met mijn Marantz receiver. Of kan ik hiervoor een speciale geluidskaart in mijn HTPC doen, of juist niet?
Kan ik met een HTPC programma's opnemen?

Kan iemand mij advies geven waar op te letten?

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 23:31
Hoi Opperclowntje,

Qua communicatie neem ik aan dat je beeld en geluid bedoeld. Ik heb dit zelf ook thuis staan (marantz sr5005 icm HTPC). is gewoon een kwestie van een videokaart opzoeken die zowel audio als video over hdmi verstuurd. Dan is 't daarna alleen een kwestie van doorlussen. HTPC op je receiver, en je receiver op je tv aansluiten. PC even goed instellen en klaar ben je