[PS3]Sports Champions computer speelt vals

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ok... dit klinkt of ik een slechte verliezer ben... maar ik begrijp er echt werkelijk geen hout van!
Bij het zwaard vechten binnen Sports Champions op de PS3 doet de AI speler onmogelijke dingen... Zo haalt hij/zij zijwaarts uit tijdens sprongen... Ik kan daarentegen springen wat ik wil, maar een dergelijke beweging is niet te doen! Ik krijg ook de tegenstander onmogelijk met één slag op de grond. Daarentegen krijg ik regelmatig een op het oog niet zo'n harde tik waarna ik ondersteboven de gehele arena doorvlieg. Het gebeurd enorm vaak dat ik sta te zwaaien met het zwaard zonder iets te raken. Het lijkt of ik te ver weg sta van de tegenstander. Echter in dit spel kun je niet zelf bepalen waar je staat... De tegenstander (AI) heeft dit probleem natuurlijk weer nooit! En tot slot kan de tegenstander slagen geven waarbij je direct tot wel 250 of meer punten kwijt bent. Ik kan zo hard slaan dat me de armen er werkelijk zeer van doen, maar boven de 150 punten kom ik niet! Erg leuk als je met letterlijk veel pijn en moeite de tegenstander al een stuk of 10 rake klappen hebt gegeven om vervolgens de ronde in 3 slagen van de tegenstander toch te verliezen! not.

Doe ik nu echt iets niet goed? Of is dit simpelweg een volstrekt onmogelijk spel waarbij de AI speler in feite vals speelt? Iemand anders ervaringen hiermee? Het is nogal frustrerend van een op zich best leuk spel!

[ Voor 7% gewijzigd door kazz1980 op 09-01-2012 23:06 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...