ik heb nu dus thuis 2 computertjes draaien met een koetje (klaartje en bertha
), maar op school staan nog genoeg computertjes te smeken om ook een koetje op hun hdd te krijgen (celly's @ 633). Alleen is er 1 probleem: ik weet zeker dat 't niet mag van die systeemlul, dus moet ie geinstalleerd worden en daarna helemaal niet meer te zien zijn. ok, om 'm in een of andere vage map te gooien waar nooit iemand komt, en de snelkoppelingen te verwijderen uit 't startmenu, scheelt al heel wat, maar dan staat ie nog steeds in de systray. hoe krijg ik dat koetje dan dus weg uit de systray, zodat de systeemlul 'm niet ziet?
Uit de systray gaat niet lukken 
Wel zijn er manieren bedacht om hem zo ongezien mogelijk te instaleren.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82758
Hier staat een goede uitleg over hoe je dat het beste aan kan pakken.
Succes, en als je nog verdere vragen hebt stel ze gerust, er zijn hier genoeg mensen die ervaring hebben met een ongezien koetjes instaleren
Wel zijn er manieren bedacht om hem zo ongezien mogelijk te instaleren.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82758
Hier staat een goede uitleg over hoe je dat het beste aan kan pakken.
Succes, en als je nog verdere vragen hebt stel ze gerust, er zijn hier genoeg mensen die ervaring hebben met een ongezien koetjes instaleren
...
idd
[display]
detached=yes
in de ini, en dmv dnetc -install als service installeren (staat 'ie ook niet in het start-menu, en begint 'ie al voor het inloggen te grazen
)
notabene: wel ff toestemming vragen he!
[display]
detached=yes
in de ini, en dmv dnetc -install als service installeren (staat 'ie ook niet in het start-menu, en begint 'ie al voor het inloggen te grazen
notabene: wel ff toestemming vragen he!
Intentionally left blank
Of je opend het koetje..
Je kiest voor
Configure
Dan optie 1 (general client options)
Dan optie 10 (disable all screen output)
Dan typ je Y (enter)
en dan met 0, 0
er weer uit..
nu is je koetje weg
Je kiest voor
Configure
Dan optie 1 (general client options)
Dan optie 10 (disable all screen output)
Dan typ je Y (enter)
en dan met 0, 0
er weer uit..
nu is je koetje weg
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Met de -hide laat je hem alleen maar onzichtbaar lopen, dan moet je een snelkoppeling met -hide in de startup zetten. Dan valt hij alsnog opOp donderdag 22 maart 2001 22:11 schreef radial2000 het volgende:
dnetc -hide of ff instellen in de ini file dat ie invisible moet worden
[display]
detached=yes
De -install werkt beter, dan instaleert hij hem als service, dan draait hij altijd
code:
1
| C:\waar\heb\je\die\file\verstopt\dnetc.exe -install |
Ik zou wel even de dnetc.exe & de ini hernoemen naar syschk.exe ofzo iets.
...
ik zal wel ff kijken.
wat wessie zei werkt trouwens ook: weg uit de systray en hij start automatisch op (en hij is trouwens ook niet te zien als je op [ctrl-alt-del] douwt
.
maar 'k heb nu pw week(alleen maandag en dinsdag nog), en daarna paar dagen vrij, dus wordt 't pas de week erop
.
maarja, die systeemlul is ook nogal scheef, dus ik verwacht niet dat ie 'm snel zal vinden
.
wat wessie zei werkt trouwens ook: weg uit de systray en hij start automatisch op (en hij is trouwens ook niet te zien als je op [ctrl-alt-del] douwt
maar 'k heb nu pw week(alleen maandag en dinsdag nog), en daarna paar dagen vrij, dus wordt 't pas de week erop
maarja, die systeemlul is ook nogal scheef, dus ik verwacht niet dat ie 'm snel zal vinden
Pagina: 1