Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440022

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds een par dagen in bezit van bovenstaande ereader. Wat ik ook probeer/doe ik kan er tot nu toe niets mee. Voor het eerst de ereader aangesloten met usb aan de computer, reader voor pc geinstalleerd zoa;s in de boekjes staat. Vervolgens een adobe id aangemaakt maar die doet niets. Ik moet mijn id en wachtwoord invoerne maar er gebeurt helemaal niet. De reader zelf geeft telkens dezelfde melding weer als als ik op store druk. Namelijk dat de reader niet gemachtigt is. Dit lukt mij dus niet. Ik heb al boeken bij Bol besteld. Die saan nu in mijn reader voor pc. Maar ik kan er absoluut helemaal niets mee.
Wat doe ik fout? En kan iemand me misschien stap voor stap even uitleggen hoe ik de ereader aan de praat krijg. Ik lig met griep en ik zal het wel fijn vinden om te lezen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uit mijn hoofd gezegd moet je op je PC/laptop aangeven dat de betreffende eReader geautoriseerd is. Heb je dat al gedaan?

Stap-voor-stap uitleggen gaan we niet doen, blijkbaar ben je niet al te ziek en kan je makkelijk zelf een-en-ander uitzoeken. Beterschap! ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Blijkbaar had je weinig geduld :)
Hier heb je dezelfde vraag ook al gesteld (vermoed ik tenminste als ik de namen en tijdstippen vergelijk): http://www.ereaders.nl/so..._lukt_niet_wie_kan_helpen (enerlaatste bericht)

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.