Toon posts:

Probleem met Joomla site (1.0.12)

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Onderwerpen

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:57
Hallo Tweakers,

Ik heb een probleem(pje).

Ik beheer al jaren een website voor onze motorclub ( *snip* niet relevant / geen testcase / spam ) en ik heb sinds kort geen zichtbare content meer.

Volgens mij heeft dit te maken met de Joomla versie (1.0.12) welke wij draaien.

Nu heb ik wel een guide gevonden op internet (linkje) waarin staat uitgelegd hoe ik zou moeten upgraden.

Dat is voor mij dus allemaal geheimtaal, en lijkt mij niet eenvoudig te doen.

Aan jullie de vraag, hoe krijg ik mijn content weer zichtbaar :?

De website is gehost bij Yourhosting.

Kan ik iets "eenvoudigs" aanpassen zodat de site weer werkt :?

[Voor 13% gewijzigd door RobIII op 10-01-2012 19:20]

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

Anoniem: 413982

Sinds kort of sinds vandaag? Ik zit zelf namelijk ook bij Yourhosting en ze hebben vannacht tussen 00.00 en 07.00 onderhoud gepleegd aan (sommige?) servers. Misschien is daar iets misgegaan want voor mij is je hele website niet bereikbaar: "Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.mcdepiepn.nl".

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:09
CMS software niet te oud voor de software op de server (apache/php/mysql)?

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:57
sinds een tijdje al, ik vermoed dat het met de versie van mysql te maken heeft op de yourhosting servers icm joomla 1.0.12.

Als ik inlog zie ik alle content wel staan.

Bepaalde components (agenda bijvoorbeeld) werkt nog wel.

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ik zie even niet wat dit met WEB van doen heeft (Waar hoort mijn topic?); voor support op Joomla klop je 't best aan bij Joomla's forum of je provider ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee