V&A] Wijziging User Review - [hskf] [Changelife4ever]

Pagina: 1
Acties:
  • 949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:44

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
Betreffende beoordelingen, beide van hskf
gallery: ChangeLife4Ever

Betreffende advertentie:
V&A aangeboden: Opruiming

Probleem:

Verkoper (hskf) heeft in eerdere instantie een negatieve beoordeling gekregen van koper (Changelife4ever) voor een andere advertentie.
Verkoper heeft hierop een koper een negatieve beoordeling gegeven op deze andere advertentie

Koper heeft deze negatieve beoordeling aangekaart op GOT en een admin heeft deze negatieve beoordeling verwijderd (zie ook voor de achtergrond zeef in "\[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen")

Verkoper was het kennelijk niet mee eens en heeft koper alsnog op een andere (verkeerde) advertentie beoordeeld (ondanks de eerdere verwijdering van de admin)
Koper heeft verkoper toen ook beoordeeld op de verkeerde advertentie
Verkoper heeft toen (voor de derde maal) koper beoordeel, ook dit keer op de verkeerde advertentie.

Changelife4ever vraagt nu om verwijdering van de beoordelingen die gegeven zijn op verkeerde advertenties; Changelife4ever heeft immers nooit een boek gekocht van hskf. Dit doet bovendien recht aan de keuze die GOTTER zeef gemaakt heeft.

-----
EDIT 1: Verkoper op de hoogte gesteld van dit topic

[ Voor 4% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 09-01-2012 18:50 ]

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 19:57
Dat ik te laat gereageerd heb was inderdaad mijn fout, heb ook uitgelegd hoe dit is gekomen en toegegeven dat dit fout was. Na een behoorlijke reeks berichten (over en weer) heb ik schroeven aangeboden (andere koeler) die ook zouden moeten passen volgens een forum wat ik gevonden had op Google. Dit heb ik aangeboden en verwacht dat ik een reactie kreeg of dat hij hiermee akkoord ging. Dit is niet gebeurd, vandaar ook mijn negatieve feedback die hij mij om dezelfde reden had gegeven.

Nu word ik beschuldigd van zogenaamde oplichting en tevens kwam de koper met het bericht dat hij meer ervaring had met computers dan mij, waarna ik heb hetzelfde verwijt heb gemaakt. Ik kreeg in de eerste instantie een reactie waar in koper meteen verwijten maakt richting mij, en bleef dit volhouden. Nadat ik dit toch wou oplossen heb ik dus toch maar andere schroeven aangeboden (de schroeven die ik mee gestuurd had waren nieuw, speciaal besteld voor verkoop bij Alternate of Azerty). Dat er een is door gedraaid kan gebeuren, en ik wil hier best tot een schikking komen om het toch nog tot een goed einde te brengen, echter bracht hij het zo dat ik expres een product had verkocht wat niet deugt.

Vervolgens krijg ik een bericht dat er wederom feedback is gegeven, ditmaal in mijn andere advertentie. Koper dacht blijkbaar dat deze advertentie ook voor hem bedoeld was, dus gaf hij mij wederom slechte feedback. De feedback die mij is gegeven moet dan ook verwijderd worden, hiermee bedoel ik dan alles aangezien je zelf meteen met verwijten kwam en mij helemaal niks meer liet horen nadat ik de nieuwe schroeven heb aangeboden. Dit laatste was voor mij dan ook de reden om ook slechte feedback te geven. Een paar weken later (1 december feedback gegeven) krijg ik wederom een DM dat hij toch weer slechte feedback gaf omdat ik er dus niks meer aan gedaan heb.

Volgende keer moet je niet meteen verwijten (behalve dat ik te laat heb gereageerd) dat iemand slechte producten met opzet probeerd te verkopen. De eerste reactie van mij was inderdaad verwijderd, maar ik kon helaas mijn oude advertentie (waar de koeler te koop stond) er niet meer bijhalen, vandaar dat ik een andere advertentie had gepakt.

Als jij mij feedback mag geven, mag dit natuurlijk ook andersom. En omdat jij het niet eens bent met mij is prima, maar ga dan achteraf geen feedback geven en ervoor zorgen dat ik geen feedback terug mag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:13:
Dat ik te laat gereageerd heb was inderdaad mijn fout, heb ook uitgelegd hoe dit is gekomen en toegegeven dat dit fout was. Na een behoorlijke reeks berichten (over en weer) heb ik schroeven aangeboden (andere koeler) die ook zouden moeten passen volgens een forum wat ik gevonden had op Google. Dit heb ik aangeboden en verwacht dat ik een reactie kreeg of dat hij hiermee akkoord ging. Dit is niet gebeurd, vandaar ook mijn negatieve feedback die hij mij om dezelfde reden had gegeven.

Nu word ik beschuldigd van zogenaamde oplichting en tevens kwam de koper met het bericht dat hij meer ervaring had met computers dan mij, waarna ik heb hetzelfde verwijt heb gemaakt. Ik kreeg in de eerste instantie een reactie waar in koper meteen verwijten maakt richting mij, en bleef dit volhouden. Nadat ik dit toch wou oplossen heb ik dus toch maar andere schroeven aangeboden (de schroeven die ik mee gestuurd had waren nieuw, speciaal besteld voor verkoop bij Alternate of Azerty). Dat er een is door gedraaid kan gebeuren, en ik wil hier best tot een schikking komen om het toch nog tot een goed einde te brengen, echter bracht hij het zo dat ik expres een product had verkocht wat niet deugt.

Vervolgens krijg ik een bericht dat er wederom feedback is gegeven, ditmaal in mijn andere advertentie. Koper dacht blijkbaar dat deze advertentie ook voor hem bedoeld was, dus gaf hij mij wederom slechte feedback. De feedback die mij is gegeven moet dan ook verwijderd worden, hiermee bedoel ik dan alles aangezien je zelf meteen met verwijten kwam en mij helemaal niks meer liet horen nadat ik de nieuwe schroeven heb aangeboden. Dit laatste was voor mij dan ook de reden om ook slechte feedback te geven. Een paar weken later (1 december feedback gegeven) krijg ik wederom een DM dat hij toch weer slechte feedback gaf omdat ik er dus niks meer aan gedaan heb.

Volgende keer moet je niet meteen verwijten (behalve dat ik te laat heb gereageerd) dat iemand slechte producten met opzet probeerd te verkopen. De eerste reactie van mij was inderdaad verwijderd, maar ik kon helaas mijn oude advertentie (waar de koeler te koop stond) er niet meer bijhalen, vandaar dat ik een andere advertentie had gepakt.

Als jij mij feedback mag geven, mag dit natuurlijk ook andersom. En omdat jij het niet eens bent met mij is prima, maar ga dan achteraf geen feedback geven en ervoor zorgen dat ik geen feedback terug mag geven.
Beoordelingen gaan over een advertentie met boeken. Verkoper geeft aan dat hij problemen heeft ervaren bij de verkoop van een koeler.

Koper vindt dan ook dat de beoordelingen omtrent de boeken onjuist zijn (verkoper geeft dit ook aan) en gaat akkoord met het over en weer verwijderen van de reviews over de boeken advertentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ook AL jouw beoordelingen zullen verwijderd moeten worden. Nadat ik een feedback bij jou wou geven kon ik de oude advertenties niet terug halen, dus deed ik het via de advertentie ''opruiming'' waar de koeler overigens eerder ook in gestaan heeft.

Jij laat 1x feedback van jou bij mij staan, en ik een keer mijn feedback over/voor jou. Dat is gewoon de eerlijkste manier. Ik zie niet in waarom jij mij feedback mag geven, en ik niks en hier maar genoegen mee moet nemen. Het is dus of allebei feedback 1x of gewoon alles verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
De beslissing van zeef moet je bij zeef aankaarten, niet bij mij. Je beoordeling over de koeler doet hier niet ter zake, het gaat hier om de beoordeling van de opruiming van boeken.

Overigens verwijs ik met alle liefde nogmaals naar de desbetreffende topic over de koeler, maar dat is hier geen punt.

Changelife4ever vindt dat beoordelingen die niet correct gelinkt zijn ook verwijderd moeten worden en is akkoord met verwijdering van beoordelingen over en weer voor deze advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:37:
Nadat ik een feedback bij jou wou geven kon ik de oude advertenties niet terug halen, dus deed ik het via de advertentie ''opruiming'' waar de koeler overigens eerder ook in gestaan heeft.
Een jokkertje. Advertentie was als volgt:
Beschrijving

Wellicht vind iemand het nog leuk om te hebben, of misschien om wat informatie te zoek. Mag voor zeer weinig weg, eventueel ook los te koop.
Op enkele staan stempels van de vorige eigenaar (bedrijf). De boeken zijn in goede tot redelijke staat.

Met alles te gelijk alleen op halen.

Zie voor titels de foto's.
Bovendien kan het tijdtechnisch niet kloppen.

EDIT

Even de data erbij gepakt:
Zalman 9700 CNPS aangeboden

Aangeboden door hskf, vrijdag 24 juni 2011 16:30, 278 views
Laatste wijziging op dinsdag 2 augustus 2011 15:48
Advertentietekst:
Beschrijving

Een goed werkende zalman 9700 CNPS aangeboden met groene ledjes. Er zit koelpasta, en een mountings kitje bij (los aangeschaft) voor een socket 775 en een 1156 moederbord.
Advertentie behelsde overigens ALLEEN de koeler en niet de boeken... 'n Echt jokkertje dus :)

[ Voor 25% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 09-01-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:05
Volgens mij wordt dit nu zo een openbare DM.... :F :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
yannickie111 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:00:
Volgens mij wordt dit nu zo een openbare DM.... :F :/
Als het helpt, heb ik er geen moeite mee...

Ik kan niet anders concluderen dat verkoper en koper het eens zijn dat de reviews niet goed gegeven zijn en dus verwijderd moeten worden. Changelife4ever en hskf hebben nooit boeken van elkaar gekocht en in die advertentie kon ook nooit een koeler aangeboden zijn (advertenties vervallen nu eenmaal na een poosje. Koeler aangeboden in juli, kan nooit deel uitgemaakt hebben van een advertentie in december... Andersom zou mogelijk nog gekund hebben, maar is ook niet zo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Ik kon over de advertentie geen beoordeling meer aan jou geven. Dus heb ik een andere advertentie gepakt. Ik ben het er niet mee eens dat de reacties worden verwijderd, immers heb ik ook recht om jou feedback te geven.

Dus of alles weg, of jij laat jouw feedback bij mij staan en ik ook een feedback van mij. Misschien kan een admin dit aanpassen naar de juiste advertentie. Overigens staat er bij 1 december 2011 ( als laatste reactie van mij).

[ Voor 8% gewijzigd door Babiloot op 09-01-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:08:
Ik kon over de advertentie geen beoordeling meer aan jou geven. Dus heb ik een andere advertentie gepakt. Ik ben het er niet mee eens dat de reacties worden verwijderd, immers heb ik ook recht om jou feedback te geven.

Dus of alles weg, of jij laat jouw feedback bij mij staan en ik ook een feedback van mij. Misschien kan een admin dit aanpassen naar de juiste advertentie. Overigens staat er bij 1 december 2011 ( als laatste reactie van mij).
Als je niet akkoord bent met de beslissing van zeef, moet je dat bij hem aankaarten.

Changelife4ever is akkoord met de verwijdering van reviews op deze advertentie over en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Dat jij akkoord bent moet je natuurlijk zelf weten. Ik ben dit niet.

Als jij feedback aan mij mag geven over een aankoop, mag ik dit even goed. Het setje was nieuw, dus wie zegt dat jij hem niet zelf per ongeluk heb door gedraaid? Tevens wou ik het oplossen, maar heb hier geen reactie op gehad. Dit was dan ook de reden om feedback te geven, aangezien jij dus ook niet gereageerd hebt. Als mijn feedback van jouw profiel verwijderd wordt, is het wel zo eerlijk als dit ook met al jouw feedback op mijn profiel gebeurd.

Wat geeft jou immers het recht om feedback aan mij te geven, maar ik mag absoluut geen feedback aan jou geven. Ik heb hier even goed recht op. Tenslotte zijn we samen betrokken in de koop. Kortom; ik zie dus niet in waarom mijn feedback weg moet, en jouw feedback op mijn profiel mag blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:16:
Dat jij akkoord bent moet je natuurlijk zelf weten. Ik ben dit niet.

Als jij feedback aan mij mag geven over een aankoop, mag ik dit even goed. Het setje was nieuw, dus wie zegt dat jij hem niet zelf per ongeluk heb door gedraaid? Tevens wou ik het oplossen, maar heb hier geen reactie op gehad. Dit was dan ook de reden om feedback te geven, aangezien jij dus ook niet gereageerd hebt. Als mijn feedback van jouw profiel verwijderd wordt, is het wel zo eerlijk als dit ook met al jouw feedback op mijn profiel gebeurd.

Wat geeft jou immers het recht om feedback aan mij te geven, maar ik mag absoluut geen feedback aan jou geven. Ik heb hier even goed recht op. Tenslotte zijn we samen betrokken in de koop. Kortom; ik zie dus niet in waarom mijn feedback weg moet, en jouw feedback op mijn profiel mag blijven staan.
Het gaat toch over boeken hier? Changelife4ever heeft nooit boeken gekocht bij hskf. Niets met die advertentie te maken.

Changelife4ever is akkoord met de verwijdering van reviews op deze advertentie over en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Ik kon bij jou geen feedback meer geven over de advertentie van de koeler, dus heb ik deze gepakt. Als jij mij feedback geeft wil ik dit ook bij jou kunnen, dit is wel zo eerlijk. Tenslotte hebben we allebei fouten gemaakt.

Ik te laat gereageerd, en jij ook toen ik het wou oplossen. De feedback op jouw profiel is dus puur omdat ik de advertentie van de koeler er niet meer bij kon halen. Misschien dat een admin dit kan aanpassen.

Dus of alle feedback wordt verwijderd, ook van de advertentie waar het in eerste instantie over ging. Of je moet mij ook de kans geven om feedback aan jou te geven. Desnoods maak ik even een nieuwe advertentie aan met dezelfde beschrijving, naam- en gegevens en post vervolgens feedback. Dan is het toch nog over de koop van de koeler geweest. Daarbij heb ik uitgelegd dat ik de opruiming heb gepakt omdat ik oude advertentie niet kon gebruiken.

Ik ben niet akkoord met de verwijdering, tenzij ik ook het recht krijg om feedback te geven op jouw profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:21:
Ik kon bij jou geen feedback meer geven over de advertentie van de koeler, dus heb ik deze gepakt. Als jij mij feedback geeft wil ik dit ook bij jou kunnen, dit is wel zo eerlijk. Tenslotte hebben we allebei fouten gemaakt.

Ik te laat gereageerd, en jij ook toen ik het wou oplossen. De feedback op jouw profiel is dus puur omdat ik de advertentie van de koeler er niet meer bij kon halen. Misschien dat een admin dit kan aanpassen.

Dus of alle feedback wordt verwijderd, ook van de advertentie waar het in eerste instantie over ging. Of je moet mij ook de kans geven om feedback aan jou te geven. Desnoods maak ik even een nieuwe advertentie aan met dezelfde beschrijving, naam- en gegevens en post vervolgens feedback. Dan is het toch nog over de koop van de koeler geweest. Daarbij heb ik uitgelegd dat ik de opruiming heb gepakt omdat ik oude advertentie niet kon gebruiken.

Ik ben niet akkoord met de verwijdering, tenzij ik ook het recht krijg om feedback te geven op jouw profiel.
Het gaat toch over boeken hier? Changelife4ever heeft nooit boeken gekocht bij hskf. Niets met die advertentie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Ik 1x feedback bij jou, jij 1x feedback bij mij. Dit is de eerlijkste oplossing, daar wij hier allebei recht op hebben.

Overigens was het geen jokkertje, want ik heb eerder advertentie gehad met alles erin. Dit omdat dat het makkelijkst voor mij was.

[ Voor 36% gewijzigd door Babiloot op 09-01-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:24:
Ik 1x feedback bij jou, jij 1x feedback bij mij. Dit is de eerlijkste oplossing, daar wij hier allebei recht op hebben.

Overigens was het geen jokkertje, want ik heb eerder advertentie gehad met alles erin. Dit omdat dat het makkelijkst voor mij was.
Moet wel, want je verwijst compleet naar een onlogische verkeerde advertentie waarbij de data nooit kunnen kloppen met jouw bewering,

Prima. Akkoord

Beoordeling van jou naar mij is dan:

"Communicatie" goed, ik heb je tijdig gewaarschuwd dat ik je zou gaan beoordelen en je geeft zelf aan dat je dit (door een fout) niet hebt gezien, noch er op hebt gereageerd.
"Voldoet aan beschrijving" leeg (immers heb ik niets beschreven, noch geleverd)
"Aflevering" leeg (immers heb ik niets geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Nee, de aflvering heb ik prima gedaan (hij is gewoon goed verpakt aangekomen) en de communicatie was te laat, maar heb dit toch nog gedaan. Tenslotte heb je ook niet meer gereageerd op mijn laatste reactie, dus ik was in de veronderstelling dat je niet akkoord ging.

Aflevering bij mij moet dan ook goed zijn en communicatie ook, tenslotte hebben we allebei de fout gemaakt door te laat te reageren- of in dit geval helemaal niet. Je begrijpt hopelijk toch wel dat als ik geen reactie meer krijg ik iemand achterna blijf mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:32:
Nee, de aflvering heb ik prima gedaan (hij is gewoon goed verpakt aangekomen) en de communicatie was te laat, maar heb dit toch nog gedaan. Tenslotte heb je ook niet meer gereageerd op mijn laatste reactie, dus ik was in de veronderstelling dat je niet akkoord ging.

Aflevering bij mij moet dan ook goed zijn en communicatie ook, tenslotte hebben we allebei de fout gemaakt door te laat te reageren- of in dit geval helemaal niet. Je begrijpt hopelijk toch wel dat als ik geen reactie meer krijg ik iemand achterna blijf mailen?
1) Schroef was dol. Voldoet dus niet aan de beschrijving, waar gesuggereerd wordt dan de schroef goed is.
2) Aflevering was redelijk ingepakt (of komt dit defect door slecht inpakken?). Omdat dat achteraf niet te herleiden is, ook slecht dus.
3) Communicatie was slecht. Quote van verkoper hieronder:
Dat ik te laat gereageerd heb was inderdaad mijn fout, heb ook uitgelegd hoe dit is gekomen en toegegeven dat dit fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
1; Dit product was nieuw en getest en gewoon goed gegaan;
2; Aflevering was netjes ingepakt, met genoeg kranten papier- en folie om de doos voor eventuele val shade;
3; De communicatie was slecht van ons beide, tenslotte heb ik nooit een reactie gehad op mijn laatste bericht;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:38:
1; Dit product was nieuw en getest en gewoon goed gegaan;
2; Aflevering was netjes ingepakt, met genoeg kranten papier- en folie om de doos voor eventuele val shade;
3; De communicatie was slecht van ons beide, tenslotte heb ik nooit een reactie gehad op mijn laatste bericht;
V&A aangeboden: Zalman 9700 CNPS
Staat: goede staat
1. Product was niet nieuw, zat duidelijk nog vies stof in (maar gelukkig geen hond geroken, of teveel rook) (weer 'n jokkertje :) ). Schroef was lam
2. Kan ik niet meer herleiden. Verpakking is al recycled. Wil je nog wel 't voordeel van de twijfel geven.
3. Communicatie van mijn kant was goed.
Changelife4ever 29- oktober
Anyway, als jij er zo over denkt, jammer, ´k neem mijn verlies en de beoordeling blijft dan iig zoals hij was. Ik zie geen reden om ´m te veranderen.

... lange discussie...

hskf 2 november
Ik heb gezocht, en deze heb ik helaas niet meer. Waren bij mij ook kapot na aankoop, althans 1 de rest ben ik schijnbaar kwijt. Heb nog wel schroeven van een Asus Silent Knight liggen, weet echter niet of dat deze ook passen. Het systeem is overigens wel een soortgelijk idee.
Ik heb dan ook mijn verlies genomen en als iemand niet hetzelfde schroefje kan vinden niet verder meer gezeurd. Zou ook nergens toe geleid hebben. Geld was ik toch al kwijt... :)

[ Voor 3% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 09-01-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Heb ook niet gezegt dat het product nieuw is, maar de schroeven waren dit wel. Deze had ik speciaal besteld voor de verkoop van het ding. Mijn communicatie was ook goed dan, jij hebt ook niet gereageerd op mij (ik ging hier wel van uit, laatste reactie).

In dit geval komt het dan op hetzelfde neer. Jij reageerd niet meer en ik was veelste laat met mijn reactie. Dan hebben we allebei een fout gemaakt qwa communicatie. Jij had ook kunnen reageren op mijn laatste bericht zodat ik ook wist waar ik aan toe was. Uiteindelijk kreeg ik heel laat een reactie, en dit was voor de beoordeling van gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:49:
Heb ook niet gezegt dat het product nieuw is, maar de schroeven waren dit wel. Deze had ik speciaal besteld voor de verkoop van het ding. Mijn communicatie was ook goed dan, jij hebt ook niet gereageerd op mij (ik ging hier wel van uit, laatste reactie).

In dit geval komt het dan op hetzelfde neer. Jij reageerd niet meer en ik was veelste laat met mijn reactie. Dan hebben we allebei een fout gemaakt qwa communicatie. Jij had ook kunnen reageren op mijn laatste bericht zodat ik ook wist waar ik aan toe was. Uiteindelijk kreeg ik heel laat een reactie, en dit was voor de beoordeling van gister.
Zoals gezegd heb ik 29 oktober al de comclusie getrokken. Voordat ik je beoordeeld heb, heb ik je nog een DM gestuurd. Toen jij niet antwoordde, heb ik je beoordeeld. Jij hebt nooit een dergelijke DM gestuurd. In je laatste DM vraag je ook niets, je deelt alleen iets mee. Case closed, is dan de conclusie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Dat ik te laat was met reageren weten we nu. Dat is ook mijn fout en mooier kan ik het ook niet maken, maar waarom reageer je dan niet op mijn laatste bericht? Ik wou het namelijk oplossen met die Asus schroeven van een soortgelijke koeler (zelfde idee). Hier heb ik geen reactie op gehad, dus besloten om ook feedback te geven (omdat ik dus geen reactie had, en ook niet dacht dat de ''zaak'' voort zal vloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:54:
Dat ik te laat was met reageren weten we nu. Dat is ook mijn fout en mooier kan ik het ook niet maken, maar waarom reageer je dan niet op mijn laatste bericht? Ik wou het namelijk oplossen met die Asus schroeven van een soortgelijke koeler (zelfde idee). Hier heb ik geen reactie op gehad, dus besloten om ook feedback te geven (omdat ik dus geen reactie had, en ook niet dacht dat de ''zaak'' voort zal vloeien.
Je vroeg ook niets :) Zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Wat bedoel je dan precies met vragen? Zou vast aan mij liggen, maar ik begrijp dit even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:56:
Wat bedoel je dan precies met vragen? Zou vast aan mij liggen, maar ik begrijp dit even niet.
Wat moest ik zeggen? Ik had niets te melden, zeker ook niet omdat ik al mijn verlies genomen had, zoals ook al gezegd. Als je niets vraagt, kun je ook niet persé verlangen dat iemand reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Nou dat hoeft ook niet per se, maar ik bood de schroeven aan en had dan graag willen weten of jij daarmee akkoord ging of niet. Ik heb het inderdaad niet helemaal als vraag gesteld, maar ik vroeg wel of die ook goed waren. Hier was ik op een reactie aan het wachten, in de veronderstelling dat wij hier samen uit kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:00:
Nou dat hoeft ook niet per se, maar ik bood de schroeven aan en had dan graag willen weten of jij daarmee akkoord ging of niet. Ik heb het inderdaad niet helemaal als vraag gesteld, maar ik vroeg wel of die ook goed waren. Hier was ik op een reactie aan het wachten, in de veronderstelling dat wij hier samen uit kwamen.
Ik heb geen vraagteken gezien en kan je ook niet zeggen of dit goede schroeven zijn. Ik ken die schroeven van de ASUS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Dit heb ik toen gereageerd: ''Heb nog wel schroeven van een Asus Silent Knight liggen, weet echter niet of dat deze ook passen. Het systeem is overigens wel een soortgelijk idee.'' Is inderdaad niet helemaal een vraag, maar met de laatste zin bedoelde ik dus of je het wou proberen.

Ik weet nu dat ik dit in het vervolg duidelijker moet vragen, maar van mijn zinnen is toch wel iets af te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:04:
Dit heb ik toen gereageerd: ''Heb nog wel schroeven van een Asus Silent Knight liggen, weet echter niet of dat deze ook passen. Het systeem is overigens wel een soortgelijk idee.'' Is inderdaad niet helemaal een vraag, maar met de laatste zin bedoelde ik dus of je het wou proberen.

Ik weet nu dat ik dit in het vervolg duidelijker moet vragen, maar van mijn zinnen is toch wel iets af te leiden.
Had dat dan nog eens gevraagd, voordat je je conclusies trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Maar ik kreeg geen reactie, dus ben eigenlijk vanuit gegaan dat je geen interesse meer had. Ik ga iemand natuurlijk niet achterna blijven vragen, dus heb ik gewacht op een reactie of je dit goed vond.

De beschrijving- en aflevering heb ik goed gedaan, want heb niks achter gehouden of gelogen. Dus ik vind het wel zo eerlijk om hier ook eerlijke feedback op te geven. Als dat van mij eerlijk is wilt ik dat bij jou natuurlijk ook gewoon doen. De communicatie vind ik dan van ons beide niet helemaal goed, zoals ik al eerder beschreven had.

Communicatie: Van ons beide slecht, dus lijkt me wel zo eerlijk als we dan allebei dit standpunt zo laten.
Voldoet aan beschrijving: Wil ik best weghalen, maar dan moet die van mij wel goed zijn (niks gelogen o.i.d).
Aflvering: Idem dito. Hij is goed aangekomen en netjes gemeld dat hij op de post ging. Een schroef wordt natuurlijk niet lam van een verzending, dit weten we allebei neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:15:
Maar ik kreeg geen reactie, dus ben eigenlijk vanuit gegaan dat je geen interesse meer had. Ik ga iemand natuurlijk niet achterna blijven vragen, dus heb ik gewacht op een reactie of je dit goed vond.

De beschrijving- en aflevering heb ik goed gedaan, want heb niks achter gehouden of gelogen. Dus ik vind het wel zo eerlijk om hier ook eerlijke feedback op te geven. Als dat van mij eerlijk is wilt ik dat bij jou natuurlijk ook gewoon doen. De communicatie vind ik dan van ons beide niet helemaal goed, zoals ik al eerder beschreven had.

Communicatie: Van ons beide slecht, dus lijkt me wel zo eerlijk als we dan allebei dit standpunt zo laten.
Voldoet aan beschrijving: Wil ik best weghalen, maar dan moet die van mij wel goed zijn (niks gelogen o.i.d).
Aflvering: Idem dito. Hij is goed aangekomen en netjes gemeld dat hij op de post ging. Een schroef wordt natuurlijk niet lam van een verzending, dit weten we allebei neem ik aan.
Verzonden op zaterdag 06 augustus 2011 22:30 - Gemeld dat het product niet voldoet
Verzonden op maandag 15 augustus 2011 07:57 - Gemeld dat er een beoordeling zou volgen, bij geen reactie
Beoordeling door ChangeLife4Ever, vrijdag 19 augustus 2011

Zonder reactie tussendoor van hskf...

Je hebt zoveel tijd gehad om te reageren. Je hebt mij niet eens benaderd om iets te vrageb. Je hebt meegedeeld dat je de schroeven niet had en mij niets gevraagd. Mij ook niet nogmaals iets gevraagd, of gevraagd om een reactie (zoals je dat ook bij de eerdere beoordelingen NIETS gemeld hebt).

Wat kan er nog beter aan bovenstaande communicatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Nou, een reactie op mijn laatste bericht. Je had op zijn minst even iets kunnen laten weten. Of wellicht zelf vragen. Zoals ik al zei bood ik die schroeven aan, paste ze niet pech, moesten we verder kijken, maar je had bijvoorbeeld kunnen sturen dat je het wel wou proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
ChangeLife4Ever schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:22:
[...]

Verzonden op zaterdag 06 augustus 2011 22:30 - Gemeld dat het product niet voldoet
Verzonden op maandag 15 augustus 2011 07:57 - Gemeld dat er een beoordeling zou volgen, bij geen reactie
Beoordeling door ChangeLife4Ever, vrijdag 19 augustus 2011

Zonder reactie tussendoor van hskf...

Je hebt zoveel tijd gehad om te reageren. Je hebt mij niet eens benaderd om iets te vrageb. Je hebt meegedeeld dat je de schroeven niet had en mij niets gevraagd. Mij ook niet nogmaals iets gevraagd, of gevraagd om een reactie (zoals je dat ook bij de eerdere beoordelingen NIETS gemeld hebt).

Wat kan er nog beter aan bovenstaande communicatie??
Aan mijn communicatie kan dus weinig verbeterd worden.

Ik heb mijn verlies genomen, ook duidelijk gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Aan mijn communicatie dan ook, ik heb het tenslotte echt niet gezien en dit heb ik uiteraard niet expres gedaan. Ik stel voor dat wij de aflevering- en voldoet aan beschrijving aanpassen en communicatie laten voor wat het is.

Ik denk eerlijk gezegt niet dat wij er zo op deze manier uitkomen, uiteindelijk wordt het dan een welles - niettes verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:29:
Aan mijn communicatie dan ook, ik heb het tenslotte echt niet gezien en dit heb ik uiteraard niet expres gedaan. Ik stel voor dat wij de aflevering- en voldoet aan beschrijving aanpassen en communicatie laten voor wat het is.

Ik denk eerlijk gezegt niet dat wij er zo op deze manier uitkomen, uiteindelijk wordt het dan een welles - niettes verhaal.
Zal ik je dan nog maar 's citeren?
Dat ik te laat gereageerd heb was inderdaad mijn fout, heb ook uitgelegd hoe dit is gekomen en toegegeven dat dit fout was.
Das dus duidelijk. Net zoals die lamme schroef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Ja, maar het is ook duidelijk dat jij geen reactie hebt gegeven. Je had best iets terug kunnen sturen, zoals boven al beschreven staat.

Van die schroef is natuurlijk heel vervelend, maar dit kon ik niet weten. Zeker niets als het een nieuw setje is. Ik ga toch geen nieuw setje aanschaffen en als ik weet dat daar een kapotte schroef in zit die opsturen naar een koper?

Ik snap jouw punt ook volkomen, maar ik blijf bij de punten die ik genoemd heb. En wees eerlijk, je had toch best een reactie kunnen sturen, al was het maar iets van: Je doet er niks aan, dus ik heb hier geen zin meer in.
Dit is dan even een voorbeeldje, maar ik hoop dat je begrijp wat ik ermee bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:39:
Ja, maar het is ook duidelijk dat jij geen reactie hebt gegeven. Je had best iets terug kunnen sturen, zoals boven al beschreven staat.

Van die schroef is natuurlijk heel vervelend, maar dit kon ik niet weten. Zeker niets als het een nieuw setje is. Ik ga toch geen nieuw setje aanschaffen en als ik weet dat daar een kapotte schroef in zit die opsturen naar een koper?

Ik snap jouw punt ook volkomen, maar ik blijf bij de punten die ik genoemd heb. En wees eerlijk, je had toch best een reactie kunnen sturen, al was het maar iets van: Je doet er niks aan, dus ik heb hier geen zin meer in.
Dit is dan even een voorbeeldje, maar ik hoop dat je begrijp wat ik ermee bedoel.
Nee, want ik heb die post altijd gezien als mededeling. Je constateert dat je de schroeven niet hebt. Je hebt wel de schroeven van 'n ASUS koeler. Of die passen of niet weet je niet.

Je vraagt geen reactie. Eerder had ik verwacht dat jij ze zou gaan passen en dan mij reactie zou geven. Omdat ik al lang mijn verlies heb genomen heb ik mij er ook niet meer druk om gemaakt dat ik nooit een deugdelijk product zou ontvangen. Heeft niets met communicatie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Ja, ik verwachte een antwoord, wellicht dat jij het wist. Had ze zelf best willen testen, maar ik had geen Zalman koelers meer thuis, dus passen kon ik ook niet. Ik bedoelde het meer in de zin van; ga je ermee akkoord om het te proberen, of niet?

Aangezien ik geen reactie heb ontvangen ging ik ervan uit dat je er geen zin meer in had (o.i.d) en daarom niet gereageerd had. Daarom gaf ik de feedback. Een paar weken later krijg ik een reactie van jou, en begon het verhaal in feite weer opnieuw.

Als ik een dergelijke DM/PM krijg reageer ik er wel op. Bijvoorbeeld dat ik wil dat de verkoper er meer aan deed/doet. Als je niet reageerd lijkt het net of je toegeeft. Zwijgen is toegeven. Hier ben ik dus vanuit gegaan, dit vind ik dan ook wel degelijk met de communicatie te maken hebben.

Ook mijn beschrijving was correct, ik wist immers ook niet dat die schroef dol was. Zeker niet omdat het hier goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
Na een poosje intensiever contact is het volgende akkoord bereikt v.w.b. de beoordelingen zoals gemaakt door Changelife4ever:

Communicatie blijft zoals die was
Voldoet aan beschrijving moet worden: 3 - voldoende (verkoper heeft beloofd nogmaals een schroefje op te sturen)
Aflevering moet worden 4 - goed (koper geeft verkoper voordeel van de twijfel. Het is niet meer na te gaan, en misschien is er in een vlaag van irritatie over zo'n lamme schroef wel 's wat mis gegaan)

Dit geldt dan voor: http://tweakers.net/aanbod/rating/91698

De beoordeling die gemaakt was als reactie op de beoordeling van hskf kan dan verwijderd worden. Dit gaat om de volgende review http://tweakers.net/aanbod/rating/91698

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Ik ga het aanpassen voor jullie. Mijn complimenten aan beide partijen voor de totstandkoming van dit geheel. Ja, het moest even schuren en het is goed dat dit nu is uitgesproken en opgelost. d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door zeef op 09-01-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Voor mij mag het ook aangepast worden, toch nog een goed einde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hskf schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:17:
Voor mij mag het ook aangepast worden, toch nog een goed einde!
Moet je me even vertellen wat aangepast moet worden en wat weg kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
zeef schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:34:
[...]

Moet je me even vertellen wat aangepast moet worden en wat weg kan. ;)
http://tweakers.net/aanbod/rating/104486 Kan weg

http://tweakers.net/aanbod/rating/100921 Kan weg

Dat was de uitkomst van het schuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babiloot
Ik wil wel een feedback plaatsen op zijn profiel, echter kan ik alleen voor opruiming kiezen. Wat moet ik in dit geval doen?

Communicatie 3 of 4 sterren de rest mag dan weg, daar dit niet nodig is voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zet even in een DM welke omschrijving je erbij wil hebben en ik regel het verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever

ChangeLife4Ever

owned by above

Topicstarter
hskf schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 00:04:
Ik wil wel een feedback plaatsen op zijn profiel, echter kan ik alleen voor opruiming kiezen. Wat moet ik in dit geval doen?

Communicatie 3 of 4 sterren de rest mag dan weg, daar dit niet nodig is voor hem.
Doe dan maar 4 sterren, past prima in de deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bij deze : 4 sterren en case closed.. :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.