Toon posts:

Nieuw kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forum gebruikers

Voor ik met mijn vragen begin wil ik mijzelf graag eerst even voor stellen.
Ik ben Robert, met gebruikersnaam Obert ben sinds 10 min lid van dit forum

Nu mijn vraag.
Ik ben op mijn gemakje opzoek naar een nieuw audiosysteem mijn ik kan er rond de E1.200 a E1.300-
aan uitgeven hebben jullie nog tips?

Op dit moment maak ik gebruik van de Logitech Z5400
bevalt goed maar is niet echt meer in de tijd.
Hier staat op aangesloten, mijn tv, samsung setopbox van ziggo, computer, playstation 3, en laptop

Ben benieuwd met wat jullie voor tips komen.

Alvast bedankt.

Mvg

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:24

FeaR

In GoT we trust

Hoi, en welkom op GoT :W

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Het beleid van dit subforum (AUD beleid) is redelijk essentieel om door te nemen. Daarin staat wat we van een topic als dit verwachten en er staan tips over hoe je te werk kan gaan. Op dit moment mis ik de eigen inzet. En audio is zo breed dat er gewoon geen antwoord is te geven wat je voor 1200 - 1300 moet kopen. Het is eerder wat je allemaal kan kopen. En die lijst is te lang om hier zo neer te zetten en verder ook persoonlijk qua samenstelling (sound van speakers; stereo of surround; zuilen of monitoren; et cetera).

Mijn advies zou dus zijn om binnen Audio en HiFi eens wat topics te bekijken om te zien wat een goede basis is voor een dergelijk topic. En daarnaast dus nog AUD beleid.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reactie ga het even op mijn gemakje bekijken.
FeaR schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:43:
Hoi, en welkom op GoT :W

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Het beleid van dit subforum (AUD beleid) is redelijk essentieel om door te nemen. Daarin staat wat we van een topic als dit verwachten en er staan tips over hoe je te werk kan gaan. Op dit moment mis ik de eigen inzet. En audio is zo breed dat er gewoon geen antwoord is te geven wat je voor 1200 - 1300 moet kopen. Het is eerder wat je allemaal kan kopen. En die lijst is te lang om hier zo neer te zetten en verder ook persoonlijk qua samenstelling (sound van speakers; stereo of surround; zuilen of monitoren; et cetera).

Mijn advies zou dus zijn om binnen Audio en HiFi eens wat topics te bekijken om te zien wat een goede basis is voor een dergelijk topic. En daarnaast dus nog AUD beleid.