ik zoek een externe harde schijf die ...

Pagina: 1
Acties:
  • 807 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik zoek een externe harde schijf die je ook nog kan met hdmi op een tv om er films vanaf te kijken die je vanaf je pc op die harde schrijf gezet hebt. bestaan die ? zoja weet iemand welke aan te raden is ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
jsper schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:03:
Ik zoek een externe harde schijf die je ook nog kan met hdmi op een tv om er films vanaf te kijken die je vanaf je pc op die harde schrijf gezet hebt. bestaan die ? zoja weet iemand welke aan te raden is ?

Alvast bedankt
Voor de helpers ;
Ik zoek een externe hdd die ik kan aansluiten via hdmi op een tv zodat ik films kan kijken die ik er op heb gezet.
Bestaan die en zo ja, welke raden jullie mij aan?

Antwoord ; hdd mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Uh, HDMI is een verbinding tussen een beeldscherm/ TV en een PC/DVD speler ets.
HDD's kan je helemaal niet aansluiten aan een TV. Daar moet nog wat tussen zoals een mediaplayer met een HDD zoals hierboven staat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Als je een TV hebt met een USB aansluiting kun je een externe harddisk of USB stickje erin prikken en je films afspelen. (elk nieuw TV heeft dat bijna) en anders moet je een WD Live Player oid aanschaffen om het op een oudere TV te kunnen afspelen.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Of je moet de hardeschijf op je TV zelf aan kunnen sluiten omdat deze al over een mediaplayer functie beschikt en anders moet je toch echt een mediaplayer aanschaffen.

Lees voortaan a.u.b. eerst de algemene regels door voordat je een topic opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

fatihbatur schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:10:
Als je een TV hebt met een USB aansluiting kun je een externe harddisk of USB stickje erin prikken en je films afspelen. (elk nieuw TV heeft dat bijna)
Let wel dat de meeste TV's een beperkt aantal bestandtype ondersteunen. Mocht je enigszins een film van leuke kwaliteit willen kijken, dan kom je al gauw vaak tot de ontdekking dat MKV één van de bestandstype is die vaak niet kan worden afgespeeld op deze manier.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals reeds gezegd is het een mediaplayer die je zoekt en dat laatste heb je vermoedelijk nog niet gedaan. Er is hierover namelijk genoeg te vinden op GoT, ik zou zeggen begin hier eens te zoeken: Mediaspelers en HTPC's

Verder wil ik je er op wijsen dat we hier toch enig eigen initiatief van een ieder verwachten. Het is niet de bedoeling een topic te openen die neerkomt op een "wat moet ik kopen vraag". Daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.