ik wil graag overstappen van WIN98:r naar linux(SuSe 7.1),alleen m'n vader vindt het niet goed, hebben jullie nog goede argumenten om het WEL te nemen?
alle reacties zijn welkom!
alle reacties zijn welkom!
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Verwijderd
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Neem win2k en/of je hebt je pc gewoon bagger geconfigureerd.Op vrijdag 23 maart 2001 07:22 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik wil zelf overstappen op linux omdat: het stabieler is(window crash't ongeveer elk half uurtje)
Nuff Said
Verwijderd
Verwijderd
1500 piek? Moet makkelijk kunnen. Kijk maar eens rond op marktplaats.nl of 2dehands.nl. Daar staan zat prima systemen, die nog hardstikke goed werken. Je moet alleen niet te snel kopen (gewoon rustig wachten op een goede aanbieding) en natuurljk altijd vragen of je die computer werkend kan zien.Op vrijdag 23 maart 2001 07:22 schreef mark_dabomb het volgende:
En die eigen pc kopen, waar kan ik een pc kopen met een budget van 1500 piek?
met monitor natuurlijk!
Verwijderd
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Verwijderd
Stuur me ff een mailtje op mva832@wish.net, praten we ff verder!Op vrijdag 23 maart 2001 08:28 schreef mark_dabomb het volgende:
he pi-kwadraat, die pc lijkt me wel wat, kan ik hem ook draaiende zien???
en lever je er nog soft bij ofzo(zal wel niet)?
wat is by the way je e-mail adres???
Verwijderd
Verwijderd
Hehe...ik ken heel wat pappies en ooms die daar nog véél beter in zijn (en dan hun kids de schuld geven)kinderen <10 kunnen computers behoorlijk verneuken, heb al vaak die van m'n oom moeten fixen (windhoos 98).
Geef mij maar een Warsteiner.
maar ook alleen linux gebruikers dat vinden... ik gebruik zelfOp donderdag 22 maart 2001 22:10 schreef VlasBaard het volgende:
Inderdaad je vader heeft groot gelijk.
Daarnaast kan je gaan lopen beweren dat Netscape de betere browser is (aangezien alle linux gebruikers maar ook alleen linux gebruikers dat vinden... ik gebruik zelf IE op Solaris (op de universiteit dan.. geen geld voor een sparc)) en dingen zeggen als microsoft een monopolie is.
Verder kan je zeggen dat linux stabieler is (is waar, maar kan hem waarschijnlijk geen klap schelen...) en dat hij alle software die hij nodig heeft voor zijn werk er niet op kan draaien (wat hij idd wel als voordeel kan zien).
Kan ik nog meer argumenten aanvoeren... oh ja had ik al vertelt dat je zeker meer tijd met het installen en bijhouden bezig gaat zijn dan bij windows ? En dat als je een crap-distro gaat gebruiken er aanmerkelijk meer (beveiligings)lekken in zitten.
Ik kan nog wel een tijdje doorgaan maar je hoort wat ik ervan vindt.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
ROFLMAOOp vrijdag 23 maart 2001 08:37 schreef The_BomB het volgende:
Weet je wel wat Lisux inhoud?
Ik heb het met tegenzin 10 weken op school gehad.
En echt het is kwa instellingen als windows xx, maar kwa mogelijkheden in gebruik en zo is het met dos te vergelijken.
Als je dan toch een ander besturingssysteem wilt hebben doe dan in ieder geval een multiboot.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
blup
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Wel eens gehoord van howto's en installguides (en niet te vergeten het gebruikersvriendelijke SuSe 7.1 die ik ga gebruiken)Op vrijdag 23 maart 2001 15:26 schreef Werkeend het volgende:
eigen pctje is de enige goede oplossing.. ennuh als jij dat ding heb wil ik je na 2 dagen nog wel eens spreken over dat kwle os linux..wedde dat je gillend gek word zonder hulp?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Verwijderd
Zucht, nou hé ben jij FF de man. ZoekelIk heb er al gigantisch veel over gelezen(en dom ben ik ook niet, ATHENEUM 4)
Verwijderd
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Verwijderd
Lekker nuttige omhoogtrap actieOp donderdag 19 juli 2001 00:58 schreef LeonX het volgende:
Papa's hebben altijd gelijk....
Zeg ik ook altijd tegen mijn dochter !
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()