Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvandommelen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem:
In mijn Access 2007 database heb ik een tabel met Employee_FTE. Daarin staat onderstaand opgeslagen:

Kees2011"FTE"1
Kees2012"FTE"1
Piet2011"FTE"0.8
Piet2012"FTE"0.8

Deze gegevens worden weergegeven in een form zodat makkelijk gegevens aan te passen zijn, zonder dat er direct in de tabellen gerommeld hoeft te worden.
Nu ben ik op zoek naar een methode om automatisch te filteren op jaar. Het automatisch te kiezen jaar staat opgeslagen in mijn database. Daarnaast moet het middels een dropdown box mogelijk zijn om een alternatief jaar te selecteren vermits deze voorkomt in bovenstaande tabel.

Wie-0-Wie kan me helpen.

Kunnen jullie vooruit met bovenstaande informatie of hebben jullie nog meer info nodig.
p.s. waarschijnlijk is het helemaal niet moeilijk, maar ik kom er op dit moment gewoon niet uit.

Alvast bedankt!
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Ik zou je topic naar OFF gemoved hebben ware 't niet dat dit een "Kan iemand even...?" topic is. Ik mis alle eigen inzet zoals beschreven in onze Quickstart.

Open gerust een nieuw topic in 't daarvoor bedoelde forum maar hanteer dan wel a.u.b. de quickstart.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 09-01-2012 14:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.