Hallo,
Bij een klant met een KPN ADSL aansluiting (oude HETNET) draait een SBS 2008 server met exchange geconfigureerd.
Tot voor kort werkte dit prima, echter sinds ongeveer een week krijgen mensen die een mail naar dezeklant sturen een mail retour met de onderstaande melding.
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Unable to deliver message to the following recipients, because the message was forwarded more than the maximum allowed times. This could indicate a mail loop.
Reporting-MTA: dns;cpsmtp-fia04.kpnxchange.com
Received-From-MTA: dns;cpsmtp-fia02.kpnxchange.com
Arrival-Date: Mon, 9 Jan 2012 02:11:53 +0100
Final-Recipient: rfc822;gebruiker@klant.nl
Action: failed
Status: 4.4.6
Ik heb me een ongeluk gezocht naar een oplossing, maar tot op heden geen oplossing gevonden.
Zit dit probleem in Exchange of misschien toch bij KPN gezien de DNS servers die de melding lijken te genereren.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Bij een klant met een KPN ADSL aansluiting (oude HETNET) draait een SBS 2008 server met exchange geconfigureerd.
Tot voor kort werkte dit prima, echter sinds ongeveer een week krijgen mensen die een mail naar dezeklant sturen een mail retour met de onderstaande melding.
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Unable to deliver message to the following recipients, because the message was forwarded more than the maximum allowed times. This could indicate a mail loop.
Reporting-MTA: dns;cpsmtp-fia04.kpnxchange.com
Received-From-MTA: dns;cpsmtp-fia02.kpnxchange.com
Arrival-Date: Mon, 9 Jan 2012 02:11:53 +0100
Final-Recipient: rfc822;gebruiker@klant.nl
Action: failed
Status: 4.4.6
Ik heb me een ongeluk gezocht naar een oplossing, maar tot op heden geen oplossing gevonden.
Zit dit probleem in Exchange of misschien toch bij KPN gezien de DNS servers die de melding lijken te genereren.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
[ Voor 8% gewijzigd door rvdvalk op 09-01-2012 14:33 . Reden: probleem verduidelijkt ]