Alternatief SWAT ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 17:16

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Gamertjes,

deze week ga ik vele uurtjes doorbrengen in het ziekenhuis met vrouwtje en voor de tijd te doden dacht ik een game aan te schaffen voor op de laptop.

Zelf ben ik helemaal geen gamer, maar als ik dan toch een spel speel is het meestal een racing game (Need for speed oid) of een tactical game zoals bv. SWAT 4.

Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een alternatief voor SWAT vermits ze deze toch niet meer gaan ontwikkelen :( en versie 4 heb ik al enkele keren uitgespeeld.

Iemand enig idee/ervaringen met een volwaardig alternatief voor SWAT? Dus niet zomeer run-and-shoot maar echt tactical (en niet te moeilijk :d ).

Ook tips voor racing games zijn uiteraard welkom, zelf vond ik Need for speed Street racing (dat met de tuning?) de beste en leukste :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zou handig zijn om de specs van je laptop te vermelden alsmede de mogelijkheid tot wel/niet online spelen.

Maar, als je wil racen; er is een nieuwe NFS uitgekomen (The Run, volgens mij) en anders zou je even op store.steampowered.com kunnen kijken naar de bundel van SimBin. Heeeeel erg uitgebreide race-simulator met allerlei typen auto's en tientallen circuits :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
SWAT4 was inderdaad geweldig. Enigzins vergelijkbaar qua gameplay is "Payday: The Heist", alleen speel je dan aan de kant van de law :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
Op veel verschillende sites spraken ze over Rainbow Six, zelf heb ik er niet veel ervaring mee.
Maar enige gameplay filmpjes moeten het wel kunnen verduidelijken neem ik aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

RS: Vegas vond ik een erg goed spel, goed te vergelijken met SWAT.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

NoFearCreations schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:10:
RS: Vegas vond ik een erg goed spel, goed te vergelijken met SWAT.
Persoonlijk vond ik RS:Vegas2 beter/leuker/fijner om te spelen dan RS:Vegas maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:36

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Multiplayer is SWAT4 nog steeds niet te verslaan, singleplayer is inderdaat de Rainbow Six serie erg aan te bevelen. Zeer vergelijkbaar met SWAT maar dan wel een aantal jaar nieuwer.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:08:
Zou handig zijn om de specs van je laptop te vermelden alsmede de mogelijkheid tot wel/niet online spelen.

Maar, als je wil racen; er is een nieuwe NFS uitgekomen (The Run, volgens mij) en anders zou je even op store.steampowered.com kunnen kijken naar de bundel van SimBin. Heeeeel erg uitgebreide race-simulator met allerlei typen auto's en tientallen circuits :)
Juist! bij deze de specs:

Dell Latitude E6520
Memory: 8 Gig
Processor: Inter core i7

en geen mogelijkheid voor on-line gaming (ziekenhuis zal zo al genoeg gaan kosten :) )

meer info nodig? O+

ik ga alvast eens kijken naar SimBin, thxn!

Quote iedereen :) :

Thxn! ik ga zeker eens Rainbow six uit testen en RS:Las Vegas 2 uit testen. (Had niet door dat RS = Rainbow Six :) )

Snap eerlijk gezegd niet waarom ze niet verder ontwikkelen aan SWAT, daar wil nu eens geld voor neerleggen _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door dj_vibri op 09-01-2012 14:15 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:36

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Maaruh, in een ziekenhuis mensen neer gaan schieten is misschien niet het meest praktische idee. ;)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
Splinter Cell series vond ik zelf wel erg goed.

SWAT4: Heb je ook de uitbreiding al gedaan?( SWAT 4: The Stetchkov Syndicate )

[ Voor 49% gewijzigd door remyguys op 09-01-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
bartvl schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:13:
Maaruh, in een ziekenhuis mensen neer gaan schieten is misschien niet het meest praktische idee. ;)
Is op materniteit, oortjes in en niemand die schoten hoort :) a man got to do what a man got to do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bartvl schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:13:
Dikke vette 5.1 headset op je hoofd en klaar? Het is niet alsof elk ziekenhuis vol ligt met schotwonden & oorlogsslachtoffers (al begrijp ik je denkbeelden wel).
dj_vibri schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:14:
[...]

Is op materniteit, oortjes in en niemand die schoten hoort :) a man got to do what a man got to do :)
Daar is al genoeg raak geschoten... :+

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 09-01-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 20:51
de eerste swat was leuk, beetje crimineel speule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
De fuck.. ik wist niet eens dat er een 4 was :F SWAT 3 helemaal grijs gespeeld en vond 't supervet! Dank voor dit topic! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:47

Aganim

I have a cunning plan..

Alternatief? SWAT 3. :p

Heb ik altijd een stuk leuker gevonden eerlijk gezegd, ook al is ie grafisch natuurlijk een stuk minder. Doet me eraan denken, tijd om eens te kijken of ik de berg mods die ik in de tijd ervoor heb verzameld nog kan vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Helaas zijn er weinig tot geen games erg op SWAT lijken, de originele R6 komt het dichtst in de buurt maar heeft toch afwijkende gameplay en de Vegas spinoff is veel meer arcade.
Huib_Bloodstone schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:30:
de eerste swat was leuk, beetje crimineel speule
Dat was SWAT 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 17:46

Distortion

Bottle to Throttle

Hidden & Dangerous 2. Ik was er destijds aan verslaafd. Spel is wel al wat aan de oude kant mischien qwa graphics, maar heeft een geweldige gameplay. Tactical shooter.

Wikipedia: Hidden & Dangerous 2

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
@ all: met swat bedoelde ik natuurlijk swat 4 (en ook die uitbreiding daarvan).

Hidden & Dangerous 2 morgen ook eens bekijken se.

thxn voor de tips!

@ Snoz: have fun playing swat 4! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Splintecell, maar alleen de eerste 3 delen van de series, vond ik behoorlijk goed en hidden & dangerous is ook vergelijkbaar goed. Als je isometric ipv 3d nog steeds kunt waarderen is Commandos (1 en de uitbreiding(en) daarvan, 2 schijnt ook in orde te zijn maar die heb ik zelf nooit gedaan) ook aan te bevelen.
Pagina: 1