Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Maar, als je wil racen; er is een nieuwe NFS uitgekomen (The Run, volgens mij) en anders zou je even op store.steampowered.com kunnen kijken naar de bundel van SimBin. Heeeeel erg uitgebreide race-simulator met allerlei typen auto's en tientallen circuits
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Maar enige gameplay filmpjes moeten het wel kunnen verduidelijken neem ik aan!
---RAWE CEEK!!!---
Persoonlijk vond ik RS:Vegas2 beter/leuker/fijner om te spelen dan RS:Vegas maar dat is mijn mening.NoFearCreations schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:10:
RS: Vegas vond ik een erg goed spel, goed te vergelijken met SWAT.
Life is not about specs, it is about joy!
Juist! bij deze de specs:MAX3400 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:08:
Zou handig zijn om de specs van je laptop te vermelden alsmede de mogelijkheid tot wel/niet online spelen.
Maar, als je wil racen; er is een nieuwe NFS uitgekomen (The Run, volgens mij) en anders zou je even op store.steampowered.com kunnen kijken naar de bundel van SimBin. Heeeeel erg uitgebreide race-simulator met allerlei typen auto's en tientallen circuits
Dell Latitude E6520
Memory: 8 Gig
Processor: Inter core i7
en geen mogelijkheid voor on-line gaming (ziekenhuis zal zo al genoeg gaan kosten
meer info nodig?
ik ga alvast eens kijken naar SimBin, thxn!
Quote iedereen
Thxn! ik ga zeker eens Rainbow six uit testen en RS:Las Vegas 2 uit testen. (Had niet door dat RS = Rainbow Six
Snap eerlijk gezegd niet waarom ze niet verder ontwikkelen aan SWAT, daar wil nu eens geld voor neerleggen
[ Voor 15% gewijzigd door dj_vibri op 09-01-2012 14:15 ]
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Life is not about specs, it is about joy!
SWAT4: Heb je ook de uitbreiding al gedaan?( SWAT 4: The Stetchkov Syndicate )
[ Voor 49% gewijzigd door remyguys op 09-01-2012 14:14 ]
Is op materniteit, oortjes in en niemand die schoten hoortbartvl schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:13:
Maaruh, in een ziekenhuis mensen neer gaan schieten is misschien niet het meest praktische idee.
Dikke vette 5.1 headset op je hoofd en klaar? Het is niet alsof elk ziekenhuis vol ligt met schotwonden & oorlogsslachtoffers (al begrijp ik je denkbeelden wel).bartvl schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:13:
Maaruh, in een ziekenhuis mensen neer gaan schieten is misschien niet het meest praktische idee.
Daar is al genoeg raak geschoten...dj_vibri schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:14:
[...]
Is op materniteit, oortjes in en niemand die schoten hoorta man got to do what a man got to do
[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 09-01-2012 14:15 ]
Heb ik altijd een stuk leuker gevonden eerlijk gezegd, ook al is ie grafisch natuurlijk een stuk minder. Doet me eraan denken, tijd om eens te kijken of ik de berg mods die ik in de tijd ervoor heb verzameld nog kan vinden.
Dat was SWAT 2.Huib_Bloodstone schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:30:
de eerste swat was leuk, beetje crimineel speule
Wikipedia: Hidden & Dangerous 2
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Hidden & Dangerous 2 morgen ook eens bekijken se.
thxn voor de tips!
@ Snoz: have fun playing swat 4!