Toon posts:

Ipad 1 helemaal geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds gister helemaal geen geluid meer op mijn ipad 1 met iOs 5.0.1.
De volume knoppen werken helemaal niet meer en zelfs wanneer ik het geluid op maximaal heb via instelling komt er nog steeds geen geluid van af. Ik heb niet toevallig de mute knop aan gezet want dat heb ik al een aantal keren geprobeerd.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:28
Contact opnemen met apple

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:38

Perkouw

Moderator General Chat
Al geprobeerd je device te herstellen ? Als dat niet werkt ben ik bang dat je even contact moet opnemen met apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al herstelt, maar dan ga ik wel vanmiddag even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 17:16
Gebruik je wel eens je hoofdtelefoon? Mogelijk dat hij nog denkt dat je hoofdtelefoon er in zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muteknop en beeldschermlock werken niet lekker sinds de update. Muteknop kan je dan niet meer aan/uitzetten met de beeldschermlock.

Had hetzelfde probleem.

Oplossing:

Ipad aan, ontgrendelen

Dubbelklikken startknop

Onderaan (taakblak met alle pictrogrammen) helemaal naar links scrollen

Kruis van het luidsprekertje afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Als je er vrij zeker van bent dat het een defect is, ga dan terug naar de winkel waar je hebt gekocht. Niet Apple bellen (tenzij je je iPad online via Apple.com hebt besteld). De winkel moet garantie afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook niet gebeld naar apple maar naar iFactors want daar heb ik hem gekocht. Hij valt nog binnen de garantie dus moet ik hem even een keer brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar iFactors geweest en die gaat hem opsturen. Ze verwachten dat hij niet meer gemaakt kan worden en dat hij dus vervangen moet worden voor een nieuwe iPad. Misschien krijg ik dan wel een iPad 2 want volgens mij zijn er bijna geen iPads 1 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Die worden toch gewoon nog steeds verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:00:
Naar iFactors geweest en die gaat hem opsturen. Ze verwachten dat hij niet meer gemaakt kan worden en dat hij dus vervangen moet worden voor een nieuwe iPad. Misschien krijg ik dan wel een iPad 2 want volgens mij zijn er bijna geen iPads 1 meer.
Heb je de oplossing van Innocentius ook geprobeerd? Heb bij een familielid hetzelfde probleem gehad en ook opgelost.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1