Wanneer ik via Windows Live mijn e-mails open, en dus vervolgens op de internet explorer uitkom in de webmail, en een e-mail wil printen, print hij maar de helft. Concreet uitgelegd:
Ik krijg de email te zien op de print, maar dan staat er bijvoorbeeld alleen VAN, en niet Verzonden, of AAN:. Hij slaat dus velden over.
Ik denk dan meteen vrij diep, maar printkoppen e.d. ligt het niet aan, nieuwe software geprobeerd etc.
Als ik de mail copy-paste doe in een ''word documentje'' print die wel alles.
Moet dus aan een setting liggen in i-explorer... Ik heb geprobeerd met compatibiliteitsweergave zowel aan en uit, maar geen verschil.
Bij het printen staat ook niets ingesteld van bijvoorbeeld ''alleen selectie'' oid...
Iemand anders nog een idee?
Met Firefox e.d. hoef/ga ik niet proberen, omdat dat even niet van belang is.
Ik krijg de email te zien op de print, maar dan staat er bijvoorbeeld alleen VAN, en niet Verzonden, of AAN:. Hij slaat dus velden over.
Ik denk dan meteen vrij diep, maar printkoppen e.d. ligt het niet aan, nieuwe software geprobeerd etc.
Als ik de mail copy-paste doe in een ''word documentje'' print die wel alles.
Moet dus aan een setting liggen in i-explorer... Ik heb geprobeerd met compatibiliteitsweergave zowel aan en uit, maar geen verschil.
Bij het printen staat ook niets ingesteld van bijvoorbeeld ''alleen selectie'' oid...
Iemand anders nog een idee?
Met Firefox e.d. hoef/ga ik niet proberen, omdat dat even niet van belang is.