Ik heb een BB curve 9300 alsik in het buitenland ben heb ik geen internet maar krijg wel mijn email binnen zodra ik weer in Nederland ben doet internet het weer .Moet ik een instelling ver anderen? wie kan mij helpen
Ik gok dat standaard "roaming" uitstaat? "Roaming" betekent in dit geval het maken van een dataverbinding met een provider in het buitenland. Kan je waarschijnlijk wel ergens aanzetten. Maar let wel op dit heel erg duur is. Vaak meerdere euro's per MB.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Oh, ik had je eerste post verkeerd gelezen, las "maar krijg wel mijn email binnen zodra ik in Nederland ben".
Als je nu eens wat meer leestekens in je post aanbrengt, laat weten in welk buitenland dit was, welke provider je hebt, soort abonnement etc. Wat je zelf hebt geprobeerd en de status van de relevante instellingen.
Als je nu eens wat meer leestekens in je post aanbrengt, laat weten in welk buitenland dit was, welke provider je hebt, soort abonnement etc. Wat je zelf hebt geprobeerd en de status van de relevante instellingen.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
ja sorry is de eerste keer .provider is Vodafone Blackberry enterprice ,ik was in verschillende landen,en de roaming staat aan .Ik krijg dus wel email binnen maar ik heb geen internet in het buitenland .Als ik terug ben in Ned . dan doet internet het weer
Via je werk is dat dus? Kan goed zijn dat zij dan alleen email toestaan om hoge kosten te voorkomen. Dit lijkt me eerder iets dat je via de supportafdeling van je bedrijf moet regelen. Of via de provider.
Pagina: 1