Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hoi, ik moet ergens betalen waar de enige optie betalen via sms is, maar voordat ik dat doe wil ik wel weten hoe dat invloed heeft op mijn beltegoed. Het is 6 euro.
Mijn abonnement bij ben is 14 euro nogwat per maand voor aan paar honderd belminuten.
Als ik die 6 euro betaal via sms, betekend dat dan dat ik nog maar 8 euro en overheb om te bellen en dus bijna de helft van al mn belminuten en smsjes weg is? Of komt die 6 euro er apart op bij de rekening en blijft mn aantal belminuten en smsjes hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Je provider, daarbij afgesloten abonnement en bijbehorende voorwaarden? Anders wordt dit namelijk gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey Arie, mijn provider is BEN. ik wist niet dat het per provider anders kon zijn, ik dacht dat het van de partij afhing die die betaling wil innen.
Bijbehorende voorwaarden.. complete bladzijdes denk ik:P Als niemand het hier zo 123 weet denk ik dat ik het beste een vraag mail naar ben kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-04 22:52
Komt erbovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:38

SeatRider

Hips don't lie

blacknoise schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:42:
Hey Arie, mijn provider is BEN. ik wist niet dat het per provider anders kon zijn, ik dacht dat het van de partij afhing die die betaling wil innen.
Als je dat dacht, waarom vermeldde je die er dan niet bij? :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261479

Als je een bepaald aantal minuten en SMSjes koopt met je abbonement (tegenwoordig OVERAL zo behalve t-mobile zakelijk) komt het er gewoon bovenop. In jou geval dus gewoon bovenop je abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubn
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Bij hollandsnieuwe gaat dit gewoon van je bundel af.
Pagina: 1