Toon posts:

Beginnend 5.1 systeempje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben een vrij vaak lezer van het Audio & Hi-Fi forum op tweakers, zelf nog nooit wat echt geplaats. Dus dacht nou zal dit een mooie eerste keer zijn ;)

Binnenkort zijn er weer de acties bij de MM (btw dagen) en als medewerker daar inclusief de personeelskorting de gedachte gekregen nu ik momenteel me eigen verdieping heb meteen maar is het geluid te gaan verbeteren.

Eigenlijk zou deze set 80% van de tijd gebruikt gaan worden om mijn films in 5.1 te gaan horen.
(geluidskaart besteld als test, eventueel op aanraden van jullie misschien een ander product beter?) pricewatch: ICIDU 7.1 PCI Sound Card MI-707210

Zat zelf in gedachte om te gaan kijken naar een

Onkyo 609 (prijs voor mij wordt 268,-)
pricewatch: Onkyo TX-NR609 Zwart

En het oog wil natuurlijk ook nog wat

Harman Kardon HKTS 16BQ (252,-)
pricewatch: Harman Kardon HKTS 16 BQ 5.1 (Zwart)

Eventueel suggesties vanuit jullie kant de kenners onder ons, is dit de beste bang for bucks, wat ik kan krijgen? Ben benieuwd naar jullie suggesties

Mvg, James

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Als je nota bene zelf bij de MM werkt kan je prima op je gemakje eens gaan luisteren. Ook kan je daar voldoende informatie vandaan halen met betrekking tot versterkers. Of het het meeste "bang for the buck" is, ligt aan je smaak en budget.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dat voorkomt teleurstellingen in de toekomst.

Vul je post eens aan met plus- en minpunten van de spullen. Lees reviews, leg informatie naast elkaar, maak lijstjes. Duidelijk voor jou en een topic wat wel interessant is hier.

Wise enough to play the fool