Ben een vrij vaak lezer van het Audio & Hi-Fi forum op tweakers, zelf nog nooit wat echt geplaats. Dus dacht nou zal dit een mooie eerste keer zijn 
Binnenkort zijn er weer de acties bij de MM (btw dagen) en als medewerker daar inclusief de personeelskorting de gedachte gekregen nu ik momenteel me eigen verdieping heb meteen maar is het geluid te gaan verbeteren.
Eigenlijk zou deze set 80% van de tijd gebruikt gaan worden om mijn films in 5.1 te gaan horen.
(geluidskaart besteld als test, eventueel op aanraden van jullie misschien een ander product beter?) pricewatch: ICIDU 7.1 PCI Sound Card MI-707210
Zat zelf in gedachte om te gaan kijken naar een
Onkyo 609 (prijs voor mij wordt 268,-)
pricewatch: Onkyo TX-NR609 Zwart
En het oog wil natuurlijk ook nog wat
Harman Kardon HKTS 16BQ (252,-)
pricewatch: Harman Kardon HKTS 16 BQ 5.1 (Zwart)
Eventueel suggesties vanuit jullie kant de kenners onder ons, is dit de beste bang for bucks, wat ik kan krijgen? Ben benieuwd naar jullie suggesties
Mvg, James
Binnenkort zijn er weer de acties bij de MM (btw dagen) en als medewerker daar inclusief de personeelskorting de gedachte gekregen nu ik momenteel me eigen verdieping heb meteen maar is het geluid te gaan verbeteren.
Eigenlijk zou deze set 80% van de tijd gebruikt gaan worden om mijn films in 5.1 te gaan horen.
(geluidskaart besteld als test, eventueel op aanraden van jullie misschien een ander product beter?) pricewatch: ICIDU 7.1 PCI Sound Card MI-707210
Zat zelf in gedachte om te gaan kijken naar een
Onkyo 609 (prijs voor mij wordt 268,-)
pricewatch: Onkyo TX-NR609 Zwart
En het oog wil natuurlijk ook nog wat
Harman Kardon HKTS 16BQ (252,-)
pricewatch: Harman Kardon HKTS 16 BQ 5.1 (Zwart)
Eventueel suggesties vanuit jullie kant de kenners onder ons, is dit de beste bang for bucks, wat ik kan krijgen? Ben benieuwd naar jullie suggesties
Mvg, James