''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Terug naar de winkel? (Je moet er zeker nog garantie op hebben)
Anders, even de contactpunten van je batterij, en van je laptop schoonmaken met alcohol.
Anders, even de contactpunten van je batterij, en van je laptop schoonmaken met alcohol.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Garantie zit er vast nog op inderdaad maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat zo een ding na één week al kapot is dat ik er nog niet aan wil denken 
Schoonmaken heb ik ook aan gedacht maar nog niet met alcohol. Onthouden dus!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Alles kan kapot dus ook binnen een week. Ik zou terug gaan en je garantie claimen..JKratos schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:01:
Garantie zit er vast nog op inderdaad maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat zo een ding na één week al kapot is dat ik er nog niet aan wil denken
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Ja, vrees idd dat, dat het beste is helaas. Ben er gisteravond en vanochtend ook mee bezig geweest. Het lampje dat aangeeft of er wel of niet word opgeladen gaat voor 1sec aan en gaat dan gelijk weer uit. Ook Windows geeft keurig aan dat er op het netstroom word gewerkt maar dat de accu niet word opgeladen. Ook geeft hij aan dat er een accu inzit want wanneer ik deze eruit haal geeft hij dat ook aan. Deze week toch Medion maar contacten denk ik.