Receiver hdmi signaal probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:45

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
http://youtu.be/1kxKjdQORsE
Dit is een filmpje van het probleem....geluid doet het niet omdat win moviemaker iets doet met de codec...

Ik heb een ht-r380 receiver van Onkyo. Aanschafdatum mei 2011.
Vanaf het begin wilde het beeld tijdens een dvd kijken nog is weg vallen, maar door een kleine trilling weer terug springen. Dacht eerst dat er een hdmi kabel gaar was, dus een nieuwe gekocht. Daarna nagenoeg geen last meer van gehad...
Nou vorige week wilde ik een dvd afspelen, dus receiver aan op de bd/dvd stand en de bluray speler aan. Normaal krijg ik een mooi menu te zien, nu niks en kort daarna "geen signaal". KAbels nagelopen geen resultaat. Ik de ps3 aangegooit, receiver geswitch naar game modus. Weer geen signaal...Alles uit en aan gezet, kabels gewisseld etc. Tv geluid kwam wel netjes via de receiver dus die kabel verbinding is ok neem ik aan. Na voor de 4e x alles uit/aan te hebben gezet deed opeens alles het weer!!!??!!
Me voorgenomen als het weer gebeurt ik terug ga naar de mediamarkt..! Heb toch 24mnd garantie.

Vanavond gebeurde het dus weer en tot nu werkt het nog niet. Heb er dus even een filmpje van gemaakt ter illustratie. Ik moet dus terug naar de MM met dat ding, maar heb nog een paar vraagjes...

1 Wie heeft die eerder aan de hand gehad? Wat is er mogelijk aan de hand?
2 De receiver is onderdeel van een 5.1set (http://www.whathifi.com/review/onkyo-ht-bd3315), moet ik voor de garantie de hele mik mak meenemen naar de MM toe? Heb sowieso de doos niet meer, maar ook geen auto dus alleen receiver is erg makkelijk. Iemand hier ervaring mee?
3 Op de site staat dat MM de portefeuille dichthoud bij reperaties, zijn ze hier heel strikt in? Of is dit een mooie kans om een upgrade te doen?

In de handleiding staat verder niks boeiends, behalve zijn de kabels goed aangesloten enzo
pfffff....erg irritant....

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:45

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
En vanochtend deed ie het in 1 x weer....pfff

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

verkeerde topic :')

[ Voor 95% gewijzigd door Bansheeben op 22-01-2012 17:23 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.