Heey,
Ik heb een Toshiba laptop, type: satellite L40.
sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn beeldscherm.
ik had een hem nachtje aanlaten staan, en toen ik hem de volgende ochtend weer openklapte flitste het beeld een beetje, maar bleef voor de rest zwart. ik heb hem afgesloten door de aan en uitknop ingedrukt te houden en daarna opnieuw opgestart.
tijdens het opstarten krijg ik wel het toshiba & windows logo.
daarna gaat de laptop verder met opstarten maar het beeld blijft zwart.
Ik draai op windows 7 home prenium, ik kan me gewoon aanmelden(aan de geluiden te horen).
op dit moment zit ik via de veilige modus te werken. dan heb ik dus wel gewoon beeld.
aangezien ik bij het opstarten en in de veilige modus wel beeld heb ga ik er vanuit dat het geen defect in de hardware is.
iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??
Ik heb een Toshiba laptop, type: satellite L40.
sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn beeldscherm.
ik had een hem nachtje aanlaten staan, en toen ik hem de volgende ochtend weer openklapte flitste het beeld een beetje, maar bleef voor de rest zwart. ik heb hem afgesloten door de aan en uitknop ingedrukt te houden en daarna opnieuw opgestart.
tijdens het opstarten krijg ik wel het toshiba & windows logo.
daarna gaat de laptop verder met opstarten maar het beeld blijft zwart.
Ik draai op windows 7 home prenium, ik kan me gewoon aanmelden(aan de geluiden te horen).
op dit moment zit ik via de veilige modus te werken. dan heb ik dus wel gewoon beeld.
aangezien ik bij het opstarten en in de veilige modus wel beeld heb ga ik er vanuit dat het geen defect in de hardware is.
iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??