Nog geen topic voor deze BB die binnenkort uitkomt? Staat toch zeker wel op mijn shortlist voor nieuwe telefoon, ook al is het imago van BB de laatste maanden niet top. Dit ziet er wel weer erg goed uit:
Eens, ik wilde eerst even polsen of er überhaupt al een topic was....blijkt dus niet zo te zijn, zal proberen zsm wat info toe te voegenRoD schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:50:
Een topic is prima, maar kun je dan wat meer informatie toevoegen dan twee regels en een enkel plaatje?
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 00:02 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Weet je of daar inmiddels al een oplossing voor is gevonden? Kon het zelf niet vinden.Archie_T schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:39:
Het nadeel is dat de proximity sensor voor geen meter werkt en dus worden gesprekken zomaar in de wacht gezet of afgekapt. Ik las bij Blackberry dat dit een bekend verschijnsel is en dat je maar moet locken tijdens het gesprek. Dat werkt, maar vind ik niet acceptabel.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ik heb het toestel al weer weggeven, die andere persoon heeft er ook last van en ik heb hem weer gekregen van iemand die er ook over klaagte, dus het zal niet alleen aan mij liggen.
Daar mag je dan blij mee zijn, want zonder die fout is het echt een briljant toestel!BtM909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:35:
Ik zeg niet dat het geen probleem is, maar ik heb er zelf eigenlijk helemaal geen last van
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq