Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwietje
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-05 20:37
Hee tweakers!

Mijn abonnement loopt bijna ten einde, tijd voor de aanschaf van een nieuwe telefoon dus! Echter hebben de telefoonproviders flink gekort in hun databundels en betaal je je tegenwoordig een aardig prijsje als je 1gb internet per maand wilt hebben. Momenteel zit ik nog aan een abonnement zonder internet, en heb ik werkelijk geen idee hoeveel mb's ik per maand ga gebruiken.

Zelf wil ik mijn telefoon gaan gebruiken voor voornamelijk whatsapp, facebook, af en toe youtube, en het surfen op internet (sites zoals nu.nl, tweakers.net enz).

Nou wordt bij veel providers een databundel van 500 mb aangeboden, en ik heb werkelijk geen idee of dit veel internet is of niet. dus aan jullie de vraag: zit je krap als je de bovenstaande dingen dagelijks wilt doen, of is 500 mb ruim voldoende?

Hiernaast nog een vraag over de htc sensation:
Ik heb mijn oog laten vallen op de HTC Sensation (XE), maar wanneer ik hierover lees, merk ik dat het toestel nogal wat last heeft van stof / accu problemen.

Zelf zou ik het liefst kiezen voor de Sensation XE in plaats van de sensation, door de grotere snelheid en grotere accu, al is dit verschil minimaal. De Beats functie is leuk, maar ik heb echter al zo'n setje oordopjes gekregen. Wanneer je moet kiezen tussen de sensation en de sensation XE, is de sensation XE dan stabieler? Ik lees hier namelijk veel minder stof/accu problemen over.

Hiernaast zou er een zogenaamde 'dead grip' zijn als je de achterkant van het toestel geheel bedekt. is dit ook het geval als je een siliconen hoesje wilt gebruiken om je telefoon te beschermen?

Sorry voor de hoeveelheid vragen, maar ik ben nogal een leek op het gebied van mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hey Kiwietje!

Leuk dat je je geregistreerd heb op Tweakers. Het lijkt er alleen op dat je iets te snel langs de voorwaarden van Het algemeen beleid gegaan ben. Daarin staat namelijk dat we van bezoekers van GoT wat eigen inzet verwachten. Daar blijkt weinig van uit jouw startpost. Hoeveel MB's jij uiteindelijk zal verbruiken is voor ons moeilijk te zeggen. Alle providers waarschuwen je echter als je over een bepaald percentage van je bundel gaat, dus je hoeft niet bang te zijn dat je ongemerkt enorme kosten zal maken. Mocht blijken dat je bundel toch te krap is, dan vinden de meeste providers het helemaal niet erg als je je abonnement naar boven bij gaat stellen.

Voor wat betreft je toestelvragen, kijk eens op je gemak in HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 6) Daar moeten je vragen wel beantwoord worden.

Veel leesplezier toegewenst! Dit topic gaat dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.