Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Computer samenstelling.

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Dit is de computer zo als ik hem graag zou willen, toch voor de zekerheid zou ik willen vragen of jullie er nog even naar willen kijken:

http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B463018%5D=1

De i7 processor wil ik er graag in, ik weet dat de i5 voor nu prima is, maar over een paar jaar kan die 0.5 Ghz toch het verschil maken.

Bij voorbaad dank!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
vraag moet eigenlijk op [BBG Aanschaf] Gamesysteem maar aangezien je het daar al hebt geprobeerd. waar wil je het voor gebruiken? als je het voor gamen wilt gebruiken zou je toch echt beter een i5 2500k nemen, of wachten op ivy bridge. scheelt je gelijk wat geld. alleen voor zware foto/video editing zou ik deze gebruiken.

edit:

Installatie op locatie Particulier (Basis) <- je zou zelf ook heel gemakkelijk het systeem in elkaar kunnen zetten, zo moeilijk is het ook weer niet. gewoon wat reviews e.d. vinden op youtube. wij hier op tweakers kunnen jouw ook assisteren als je vragen hebt. (die 69 euro is het echt niet waard :))

[ Voor 30% gewijzigd door megadoom op 08-01-2012 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had het al geprobeerd in de BBG, maar kreeg geen reactie dus vandaar :)

En heb je enig idee hoelang het duurt tot de Ivy bridge?

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
Afbeeldingslocatie: http://i1135.photobucket.com/albums/m631/patdoom/cpuroadmap.png
dat gaat nog 2-3 maanden duren.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica